Fijn dat je niet meer zo misselijk bent bos! Hopelijk blijft dat nu ook een beetje weg. Misschien komt die hoofdpijn wel doordat je gister bijna niks binnen hebt gehouden.. Doe maar lekker rustig aan
ja zou best kunnen....misschien ook wel te lang op bed/bank gelegen...dat de hoofdpijn uit mijn nek komt...vandaag maar weer proberen wat in huis te doen (maar doe wel rustig aan hoor) kan ik gelijk kijken of het gaat lukken om morgen naar de vakantie beurs te gaan oh mijn konijntjes zijn weg
Aww.. Aan de ene kant natuurlijk moeilijk omdat je er lang voor hebt gezorgd, maar ook wel fijn toch?
' ja en gelukkig heb ik er zelf nog 1. ze zijn nu ruim 11 weken en zoooo schattig...maar ja heb echt geen plek voor al die beestjes...in 1 hok is zielig en twee hokken in de tuin vind ik echt te vol worden....en ze kwam wel over alsof ze erg lief was voor die beestjes en had er nog meer...ze zou nog een keer een foto mailen dus ben benieuwd..
@Bos: FIjn dat je je weer iets beter voelt Wel rustig aan blijven doen nog he. Als iets niet lukt vandaag, gewoon laten liggen hoor. Dat komt wel weer een keer wanneer je je weer helemaal beter voelt e nanders kan je vriend het nog altijd doen @Stephanie: Wel jammer dat je pas over 3 weken je eerste echo hebt. Ik zou het echt zo moeilijk vinden om zo lang te moeten wachten... Maar ey, volgens mij kan je nu ook al een pretecho laten doen hoor. Dus als je echt heel graag al eerder een echo wilt, kan je dat altijd nog overwegen
@kristel: ja ik ga wel rustig aan doen...wil wel goed uitzieken anders ben ik volgende week weer ziek...heb mijn vitamine weer binnen...heerlijk die sinasappels... hoe lang duurde het bij jou dat je misselijkheid weg was met die acupentuur...als het nou echt door de zwangerschap is (wat ik nu betwijfel hoor omdat ik vandaag nog nergens last van hem) wil ik misschien ook wel naar een acupentuur....heb toch al een zwakke maag....en kreeg jij dat vergoed om moest je het zelf betalen..
@Knarboor: dan ben ik precies 4 jaar ouder dan jou (ja datum in profiel is vals ivm herkenbaarheid ) Dus 2 echo's op 2-2 en 2 jarigen, dat kan niet anders dan een superfeestdag worden @Bos: fijn dat je je weer iets beter voelt! Straks je vriend even je nek laten masseren, misschien dat het helpt. @Debby: veel plezier met de echo @Gaby: fijn dat je ongi eraan komt! Kan je iig weer verder. @Sterretje: Alvast een hele fijne vakantie Geniet maar van jullie eerste vakantie met zn 3-tjes Potje is weer ingeleverd! Er stond zowaar geen file .. zaten we daar al een half uur voordat het ingeleverd kon worden. Dus een half uur voor jan doedel daar gezeten. Heb nog even gekeken zover ik kon zien, het was hier ook vloeibaar geworden toen we in het ziekenhuis waren. Stukjes kon ik niet zien door het donkere glas. En nu maar wachten tot maandag... Krijg echt de zenuwen in mn buik als ik eraan denk.
@Bos: hehe, sinaasappels en mandarijntjes gingen er bij mij ook goed in toen ik zo misselijk was steeds Ik was na de 1e behandeling al bijna van de misselijkheid af, maar wilde er graag helemaal vanaf zijn (ik HOU van eten ) dus ben ik nog een keer gegaan een paar dagen later en toen was ik er helemaal vanaf Het kostte me 45 euro per behandeling, maar ik kan het gewoon declareren bij mn zorgverzekering. Moet je even je polis nakijken of jij t ook vergoed zou krijgen, het zit namelijk niet in het basispakket.
oke thanks...dan zal ik het wel vergoed krijgen want ik heb de uitgebreidste verzekering... wat is het eigenlijk bij jullie geworden met de verzekering dreamer? duim voor je dat ze gewoon een paar mooie zwemmers vinden....zodat jullie verder kunnen zonder operatie.... oh ik denk nu heel hard na maar help me even...waar ging sterretje ook al weer heen op vakantie... have fun meid..geniet van je mannetje en van jullie kleine frummel in je buik....hoop dat de kleine er niet voor zorgt dat je je vervelend gaat voelen op vakantie....en probeer te genieten en niet onzeker te zijn he (ja makkelijk gezegd weet het maar probeer het toch he..)dit keer gaat het goed komen net als bij kristel.... bah vanavond komen mijn schoonouders op visite... schoonmoeder maar vragen of ze wil oppassen 1 dag in de week...is ze ook weer helemaal gelukkig...
Ze gaat op wintersport @Kristel: succes met de spuit en de prikken! @Bos: ik heb na aanleiding van de info die ik van Jolyn heb gekregen toch besloten om bij mn eigen domme verzekering te blijven. Deze vergoeden namelijk wel de operaties die mn man zou moeten ondergaan mocht het nodig zijn. En bij iemand anders op het forum hebben ze al meerdere icsi behandelingen betaald. En verder was er geen 1 verzekering die 100% zekerheid gaf over wanneer ze het als poging zagen. Het komt erop neer dat je ziekenhuis het bepaald. Dus ja, dan hoef je ook niet over te stappen! Heb wel mn verzekering van 3 ster naar 4 ster (hoogste) gegooid zodat ik alles wat betreft zwanger zijn/bevalling vergoed krijg. Ga je echt je schoonmoeder vragen alleen om haar tevreden te houden? Zou ik niet doen hoor. Je gaat je dan geheid ergeren aan haar manier van dingen doen met jullie kindje. Alleen doen als je het echt zelf wil meis! Niks doen om anderen maar tevreden te houden, daar word je zelf ongelukkig van!
dreamer: neeeee ik ga het niet doen om haar tevreden te houden....ik doe het voor de kleine...ik weet zeker dat ze hele goede opa en oma zullen zijn... mijn schoonmoeder is iemand die je te gek moet vind of je vind haar helemaal niks...tussen in gaat niet...en ja ik vind haar nou toevallig helemaal niks maar ik weet zeker dat ze super zal zijn voor ons kind...ze zal ze niet verwennen. opvoeden zoals ik het zou willen en met me overleggen en niet haar mening opdringen....ik vind dat mijn mening over mijn schoonmoeder niet ervoor mag zorgen dat onze kleine mijn moeder vaker gaat zien als mijn schoonmoeder....snap je het een beetje...
Zo ik ben ook weer wakker Hebben even heerlijk uitgeslapen. Naja 'k was er een uur geleden al af M'n mannetje is even weg, moest de auto wassen en heeft de hond meegenomen, dus 't is rustig hier. @Nen, ik kreeg ook altijd 3 van die capsules, maar 1 zou alleen maar beter zijn toch? Zolang 't maar werkt. @Dreamer, duim voor je dat ze goede zwemmers vinden! 'k Heb hier m'n mannetje vanmorgen even toegesproken dat hij moet zorgen voor goed zaad Ongi is bijna over dus kunnen er straks weer tegenaan! We gaan straks even boodschappen doen, flinke voorraad inslaan en nog even paar dingen kopen. @Kristel, succes! @Sammie, beterschap! @Debby, hopelijk heb je een mooie echo vandaag en is alles goed enzo! Succes met je nieuwe baas! @Bos, jammer dat je konijntjes weg zijn maar je kunt ze ook niet allemaal houden he. Ik heb bij m'n ouders ook altijd konijnen gehad. Nu hebben we een hond, 2 katten gehad maar die zijn allebei helaas al dood, en m'n mannetje heeft een voliere met grasparkietjes. Das zijn hobby @All, ben de rest kwijt, maar fijne dag in elk geval! O ja, vroeg iemand over 't geslacht, Stephanie geloof ik, ik wil 't wel weten, mijn man maakt het geloof ik niet zoveel uit. Ik denk dat ik het hier wel vertel maar in onze omgeving niet. Denk dat we zeggen dat we 't niet weten, scheelt nl. een hoop vragen en letten ze er niet zo op dat je je verspreekt. Babykamer wordt hier sowieso wit met rood/oranje, ongeacht of 't een jongentje of meisje wordt. 'k Heb 't al helemaal in m'n hoofd! Misschien dat ik maandag weer even aan't verven enzo gaat, dan komt 't ook een keertje af. Nu kan ik nog mooi verven enzo.
oh sterretje veel plezier ga je skieen of snowboarden. ik moet je feliciteren van dessa met je zwangerschap...ze is erg blij voor je...
Zo ik heb net het incassobureau gebeld. Ik moet een brief schrijven die zij doorgeven aan de instantie die op het geld wacht. In die brief moet ik dan vragen of zij de incassokosten voor hun rekening willen nemen, omdat ik er niets aan kan doen dat zij niet mijn goede adres hebben. Zal waarschijnlijk wel op niks uitdraaien... Kreeg net een brief met een acceptgiro voor een vakblad "welkom als nieuwe abonnee". Ik weet niet waar ze vandaan hebben dat ik dat heb aangevraagd? Ben er al een jaar geen lid van! Werd wel steeds gebeld erover, maar heb nooit opgenomen. Pff wat een gezeik. En als klap op de vuurpijl ging gisteravond de wasmachine kapot. De pomp is kapot. We wisten al langer dat die slecht was, maar nu is het echt kapot. Hij pompt de wasmachine niet meer leeg dus de was was gisteren zeiknat. Maar de was was te zwaar voor de droger om te blijven draaien, dus die heb ik uitgezet omdat ik bang was dat de droger zou doorbranden. Pff wat een gedoe allemaal!
@Bos: dan is het goed meis! Wel goed dat je je daarover heen kan zetten zeg, weet niet of ik dat zou kunnen... Ons kindje krijgt mijn ouders veel vaker te zien dan mn schoonmoeder. Maar dat is meer omdat ze dik 200 km verderop woont en mn ouders hier int dorp Over geslacht: ik wil zeker wel weten wat het wordt. Ik ga de naam ook op het ledikantje schilderen, dus dan is het wel handig dat je weet welke naam erop moet Mn ouders willen niet vantevoren weten wat het wordt, maar dan hebben ze mooi pech! Vind dat ik al lang genoeg dingen geheim heb gehouden tegen die tijd De naam willen we wel geheim houden, dus de beebkamer zou verboden terrein zijn voor anderen. En anders zie ik tegen die tijd wel hoe ik dat ga oplossen @Red: mag ik komen verven? Heerlijk vind ik dat