Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    geloof ik best meis...
    maar waarom ga je niet eerder naar de huisarts? weet niet hoe je huisarts is... ik heb sinds dit jaar een toffe man anders moest ik niet koemn van hem vanmiddag en hij wil me misschien al naar de gyn sturen omdat het voor mij geestelijk ook zwaar aan het worden is...
    dus misschien kan je het eerder proberen als het echt zo lijden voor je is meis...

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Knap dat je dat kunt! Lijkt mij echt erg lastig. Denk niet dat ik het beroep kan uitoefenen. Ik heb dinsdag mijn diplomering. Gelukkig is die van jou leuk geworden, nu die van mij nog :D

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Knuffel voor jullie desiree en natassie!
    Huil maar lekker dat doet je goed! Gooi het er maar lekker uit!
    Weet zeker dat het bij jullie ook goed gaat komen hoor desiree, jullie krijgen ook zo'n wondertje!
    Je bent al een keer zwanger geweest, dus je weet iig dat het kan!

Nou meiden, weltruste, mijn ventje is eindelijk thuis, dus ga hem maar es ff gezelschap houden!

Tot morgen, weltrust alvast!

xxx

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, ik was zelf even met wat anders bezig gegaan, en zie dat ik weer heel wat te lezen had ;) . Overigens ben ik hiet nog niet zo lang dus moet even in jullie verhalen komen hoor.

*sterretje, dan is mijn bericht niet aangekomen denk ik. Maar dat dacht ik ook wel hoor, het ging hier ook niet goed maar wist het niet zeker. Ik vind het fijn te horen dat alles goed is van binnen. Ik moet volgende week voor een echo, en zie er onwijs tegen op trouwens. Hoop echt dat alles er goed uit ziet en ze geen griezelige dingen tegen komen.
    Tsja, het leven gaat door he. Ik moest zondag werken toen ik de bloeding kreeg. Hield me eerst groot. Ik werk met gehandicapten en we zouden even met een stel een ijsje eten bij de MC Donalds. Heel gezellig, ik mezelf groot houden, eenmaal aangekomen zag ik een hele hoop kinderen met papa en mama eten, en spelen, ik zakte echt helemaal in en ben toen ook op verzoek van collega's naar huis gegaan die ik in vertrouwen heb genomen. Nog steeds merk ik dat ik het moeilijk vind. Gisteren moest ik de verwijsbrief ophalen voor het ziekenhuis bij de verloskundige............. :( wat confronterend zeg. Kwam er toch weer verdrietig weg. Nu ik gewerkt heb merk ik dat het beter gaat, heb je even andere dingen aan je hoofd. Maar je draagt het in je hoofd continu bij je. Ik wil het naast me neer leggen, wat gedeeltelijk ook lukt, maar wat echt kan als ik de echo ook achter de rug heb. Al hoop ik stiekempjes op goed nieuws............! Maar dat zal wel niet.

* DeborahV, lijkt me inderdaad moeilijk om de keuze te maken even een pauze te nemen. Maar het stressen waar je over verteld herken ik ook wel. Soms is een pauze ook inderdaad wel eens goed. Je relatie moet er niet onder lijden en niet alles moet om het beebje draaien he. Wij gaan trouwen over drie maanden, en doen het ook wat rustig aan allemaal. De wens is er, maar het heeft voor ons ook niet meteen dringende haast. Na de bruiloft zal ik er dan ook intensiever mee bezig zijn denk ik. Dan ga ik ook ovu testen doen etc als het nog niet raak is. ik wil ook niet dat de bruiloft er onder gaat lijden aangezien we daar de laatste dingen ook voor moeten doen. 3 oktober moet gewoon super worden...... en niet al teveel baby stress al van te voren. Maar als het komt...... zijn we super blij. We hopen met z'n drietjes te trouwen ;) .
    rustig aan meid.

Verder wil ik iedereen veel goeds en sux6 wensen bij het zwanger worden. en natuurlijk veeeeeel plezier ( niet te vergeten :evil: ).
    Het gaat ons allemaal lukken, misschien niet nu of volgende maand, maar onze tijd gaat komen en mengen wij ons ook bij ZWANGER!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Sterretje,

Fijn dat alles er goed uitzag!
    Hoop dat het volgende keer weer raak is en dat het dan blijft zitten, gun het jullie!

@ Deborah,

Jammer dat je gestopt ben, maar over een paar maand kunnen jullie weer verder en hoop ik dat het snel raak is!

@ Kristel,

En heb je al getest?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: en en en en en en en?
    Vertellllllllllllll :D

Ik ga vandaag weer terug naar de pc winkel.
    Mn laptop sloeg gisteravond weer vast :mad:
    Dus ik wil gewoon een nieuwe!

Die vent in de winkel zei dat dit soort problemen komen doordat je je laptop niet goed afsluit (in slaapstand zet bijvoorbeeld)
    Nou sorry, als dat zo was zou er geen slaapstand opzitten!
    Maar de winkel is pas om half 10 open, dus zit me al de hele tijd op te vreten.
    Grrr heb ik weer he.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo oma gaat zo weer naar de pc winkel en krijgt een nieuwe laptop!
    Gloeiende, ik heb nu al 2x alles over zitten gooien he en nu moet ik het voor een 3e keer gaan doen.
    Ach ja, als ie nu maar wel goed is, anders weet ik het echt niet meer!

Nu maar even alles er weer afgooien.
    Pff wat een gedoe zeg, vind het echt niet leuk.
    En voel me nog rot van gisteren (rotdag)
    Ach ja, komt wel weer goed :p
    Dus oma is ervandoor.

Kristel ik duim keihard dat ie positief is en dat het goed gaat bij de gyn!

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ sterretje: fijn dat alles goed was!

@ dreamer: balen zeg van die laptop

@ kristel : al getest

@ nattassie: hoe gaat het met je?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik zie dat jullie in spanning zitten te wachten haha.
    Ik had gezegd dat ik het meteen zou laten weten als we thuis zouden komen, maar ik was zoooo moe toen dat ik meteen ben gaan slapen.

Maargoed, hier dan het resultaat:
    De testen geven allemaal (heb er 4 gedaan :() een heel licht streepje. Alleen vertrouw ik het niet helemaal.. Het zijn net zulke lichtje streepjes als de vorige 2x en toen ging het vrij snel fout...

Ook is mn ovutest weer lichter...
    Dus ik vertrouw het echt voor geen meter en heb mezelf er alweer bij neergelegd dat het fout gaat/gegaan is :(

We moeten straks naar de gyn en we kijken wel wat hij ervan zegt en of ie er wat mee gaat doen!

Ik voel me er alvast niet heel klote bij, want heel eerlijk gezegd verwacht ik niet meer dat het wél een keertje goed mag gaan bij ons. Ik heb echt heel sterk het gevoel dat er iets niet goed zit in mn lichaam en dat we zonder hulp dus nooit zwanger kunnen blijven..
    Maar we wachten af :)

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Succes zo bij de gyn.. Ik hoop dat alles lekker blijft zitten.. En er een prachtige beeb in je buik groeit!

Gister hebben wij onze 20 weken echo gehad en alles is goed! :) T was behoorlijk aan het bewegen en heeft amper een seconde stil gelegen hihi .. en euhh ze kon het niet met zeker heid zeggen maar waarschijnlijk krijgen wij een... MEISJE! Ben benieuwd in november! :D

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Novmama,

Gefeliciteerd... leuk een meisje!

@ Kristel,

Niet de hoop opgeven, misschien over 2 dagen volledig positief!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat leuk een meissie!

@kristel:

hoe was het bij de gyn?

xxx

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ nov mama

leuk zeg een meisje!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Net terug van de gyn..
    Wat een EIKEL was het zeg!
    Hij bekeek mijn dossier met de info die hij van de huisarts had gekregen en het eerste wat ie zegt is:
    Ik betwijfel of je wel echt een keer zwanger geweest bent.
    En dat terwijl ik toch echt elke keer positieve testen gehad heb! Zelfs digitale CB die aangaf dat ik zwanger was...
    En de bloedtest vorige maand wees uit dat ik zwanger geweest ben, maar dat t heel vroeg fout gegaan was. Zo vertelde de huisarts het mij precies.
    En dan vertelt die gyn ff doodleuk 'ik betwijfel of je zwanger bent geweest'. Ik moest vet huilen en zei dat ie bot was.
    Verder verkondigde hij ook nog dat miskramen NOOIT zo vroeg gebeuren maar vaak pas vanaf 11 weken. Ja mn reet!
    Als antwoord op waarom mijn testen dan positief worden (ALLE merken die je maar kan krijgen in Nederland, ik ben echt een testfreak) zei hij:
    Misschien reageren ze op een ander hormoon die je in je lichaam hebt...
    RIGHT!
    Hij heeft nog een inwendige echo gemaakt en mn baarmoeder en eierstokken gaven geen afwijkingen, dus dat is dan nog EEN opluchting.
    Verder is er weer bloed geprikt op HCG en Progesteron.. En op CD 3 moet ik weer bloedprikken op andere hormonen.. Over 2,5 week moet ik weer terug komen voor weer een inwendige echo rond mn eisprong, maar ik denk echt dat ik een andere gyn ga zoeken.
    Ik ben echt met een heel slecht gevoel weg gegaan daar en vertrouw die man voor geen meter.
    Ik voel me echt zwaar klote nu en kan eigenlijk alleen nog maar huilen...

15. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Pff jemig meis wat een eikel zeg... Maar mocht je bij hem geen zwangerschaps test doen ?

Als je jezelf er niet goed bij voelt dan kan je idd beter een andere gyn zoeken.. Sterkte..

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jeetje Kristel, allereerst een hele dikke knuf!
    Hier heb je dus helemaal niets aan gehad :(
    Ik had zo gehoopt dat hij je meer kon vertellen.
    Ik vind het trouwens alles behavle een proffecionele houding van die man!
    Al denktie dat, dan hoortie proffecioneel te handelen en het voor zichzelf te houden, en jou de juiste onderzoeken aan te bieden.
    Je komt daar om dingen uit te sluiten en met een fijner gevoel aan je volgende zwangerschap te beginnen, en zeker niet op op dit emotionele vlak nog meer de grond in getrapt te worden.
    Ik zou de volgende afspraak zeker afzeggen en via je huisarts een second opinion aanvragen.
    Want dit is alles behalve goed voor je geweest natuurlijk!
    Heel veel sterkte meis!

17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Goed nieuws! 8)
    Gefeliciteerd!

18. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Wat leuk novmama, een meisje!

Wat een eikel kristel, jeetje zeg..

Kan t zijn dat ik een HEEL vroeg ei heb gehad?
    Eerst die hele korte ongi vorige week, nog geen 2 dagen. Vervolgens na t klussen geen spul wat wegvloeit. Gisteren nacht een steek in mn onderbuik, 5 sec. voelde als een eisprong (denk ik, een gevoel net alsof je steken hebt van t te harde rennen)

19. Niet meer actief

Hallo dames,

Allereerst, Kristel dat kan toch niet waar zijn?!?!?!
    Jeetje dat vind ik echt niet normaal hoor!

@meisje87, volgens mij moet het wel kunnen maar als je niet tempt of ovutesten gebruikt kan je het nooit echt weten. Toch zou ik als nod je standaard cyclus gebruiken.. Om jezelf te sparen als je ei toch later komt en jij er dan al van uit gaat dat je overtijd bent..
    En als je ei wel vroeg is en je wacht tot je gewone nod, en je bent zwanger.. dan is je test vast vet positief!

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ kristel...
    wat een klote gyn zeg... niet normaal. Soms kan je dingen beter voor je houden zeg ik altijd. En dat vind ik bij hem zo het geval, hij had het beter kunnen denken. Kijk jij weet dat je zwanger bent geweest en hij gelooft het niet. Maar dan moet hij dat niet zeggen je bent niet voor niks daarheen gestuurd. meis ik zal als ik jou was een andere gyn zoeken. Als je, je ergens niet op je gemak voelt moet je iets niet doen want dat is zonde van je leven om te gaan stressen enz. Meis gelukkig zag het er wel goed uit van binnen. Hij kon toevallig niks zien van zwangerschap voor nu? want jij dacht toch dat je zwanger was nu? of niet.... in ieder geval meis dikke knuffel van mij voor jou!.....

@novmama...
    wat gaaf een meisje leuk zeg :)
    kan je nu spulletjes gericht gaan kopen ;)
    dat vond ik altijd leuk..

@meisje87...
    ik weet niet echt anwoord op je vraag maar volgens mij koomt het niet zo heel vaak voor een vroeg ei.. maar dat weet ik niet zeker ;)

@ de rest hallo en hoe is het hier?

Deel Deze Pagina