Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @matta: haha thanks voor de tip ;)
    leuk he die herrinneringen....

2. @ Kristel waar doe jij acupunctuur voor?

Ik ga ook acupunctuur doen ben altijd moe en veel misselijk.. wie weet vinden ze wat..

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ga de hondjes doen en daarna fysio op de sportschool dnek dat ik even ga zwemmen erna. pff word gek van die spierpijn in mijn buik aan de binnekant zal het echt komen door het lachen :s hoop het en dat het gewoon niks was en ook die steekjes niks betekeken maar gewoon iets verrekt heb ofzow

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    heb even een foto van onze monsters in het album geplaats! hahaha..
    Verder zijn ze ook wel erg lief.. de een praat..zegt mijn schoonmoeder, ik vind het meer zeuren..haha

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    Succes bij de fysio en lekker zwemmen en de hondjes doen!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    even ego bericht:

kreeg vandaag een vakantiekaartje van mijn jongste oppaskind...zij zijn geemigreerd naar australie ruim een jaar geleden...daarvoor zaten ze in frankrijk waar we ze wel hebben opgezocht maar heb ze nu ruim anderhalf jaar niet gezien...ik mis ze alle drie nog elke dag want heb daar bijna 10 jaar opgepast....gelukkig heb ik de oudste twee nog regelmatig op msn (zijn nu 10 1/2 en 12.) de jongste heb ik het meeste op gepast en was altijd MIJN vriendin zei ze (ze is nu 7 1/2...) BEN ZO BLIJ MET MIJN KAARTJE....sorry voor dit voor jullie misschien niet boeiende verhaal maar wilde het ff kwijt.

einde ego bericht

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: Haha, dat zou zo en uitspraak van mij kunnen zijn toen ik klein was :p
    Ik was heel bijdehand altijd...

@Desiree: Ik ben bij acupunctuur trecht gekomen omdat ik wilde stoppen met roken. Na 2 behandelingen ben ik zonder moeite gestopt :)
    Toen heeft ze tegelijkertijd ook mn misselijkheid behandeld van de zwangerschap, en naaldjes geprikt dat dit kindje moest blijven zitten (ivm vorige mk's).
    Ik ben er iig heel tevreden over want tot nu toe heeft alles geholpen (roken en misselijkheid) :D

8. @ matta lief! Leuk die cyperse katten ik heb ook 1 cyper! Ze is wel een stuk slanker :)

@ rose ik hoop ook dat het niks betekent maar denk het niet.. beetje bruinig slijm hoeft niks te betekenen, zolang het maar niet rood wordt en je geen krampen krijgt idd.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    roken, misselijkheid en het belangrijkse, JE KINDJE ZIT ER NOG....

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: Wat een leuke beestjes :D Van onze katten staan wat foto's op de babysite. Het zijn 3 broertjes :)

@Rose: Veel succes bij de fysio!

@Bos: Hehe, ja mn kindje zit er nog, maar of dat daadwerkelijk door de acupunctuur komt dat zullen we nooit weten he, dus vandaar dat ik alleen roken en misselijkheid zei ;)

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos is toch super dat je op deze manier in contact blijft met hun. mijn oppaskindjes zijn vorig jaar verhuisd mis ze nu nog steeds ik paste ook altijd op hun ze wonen nu in brabant dus gelukkig niet aan de andere kant van de wereld.

kan het dat je al een soort bandenpijn voelt? weet iemand dit.

ben nu echt weg moet de vaatwasser ook nog ff doen doeii

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    die van mij zijn ook broertjes! Ik ga even kijken!

@desiree1986
    volgens mij zijn het geen cyperse katten..
    die hbben toch mooi lang haar!
    Miss dat de vader cypers was? Ze komen van een boerderij, hun mama is aangereden en de is een duitse kat van de buren 1 km verder..haha..

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    tof toch.. dat je nog steeds contact et ze hebt!
    Is alleen maar leuk!
    Jemig australie, zou ik ook wel heen willen! wil ik ook bij Mcclouds Daugthers de set kijken!

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    jeeejj vragenlijstje tijd:

Wat is jou favoriete soap:
    Voor welke film zou jij thuis blijven:
    Wat vind je echt een domme soap:

Wat is jou favoriete soap:
    Ugly Betty, McClouds Daughters, Friends
    Voor welke film zou je thuis blijven:
    A time to kill (die heeft zo'n indruk op mij gemaakt)
    Het boek heb ik al.
    Wat vind je echt een domme Soap:
    Spanga's, GTST, onderweg naar morgen, Bold&the Beautifull, ATWT
    Sorry fans van deze serieus, ik heb het geprobeerd te volgend, maar als je ven niet kijkt, dan ben je het meteen kwijt en iederee komt terug en iedereen gaat dood.. niet meer bij te houden! ondanks dat bestaat GTST, B&tB en ATWT nog steeds.!![/b]

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Bandenpijn voel je al vrij snel hoor :) Veel vrouwen voelen het al vanaf het begin meteen, zoals ik bijv.
    Je baarmoeder gaat namelijk meteen groeien en verplaatsen in je buik, en dan rekken de banden ook mee.
    Dus kan heel goed dat het bandenpijn is.

@Bos: echt leuk dat je nog zo contact met ze hebt :)
    Ik had ook een oppaskindje toen ik nog thuis woonde, die mis ik ook nog heel erg hoor.. Ik mocht allee nvan de ene op de andere dag ineens niet meer op haar passen :( Ze hechtte zich blijkbaar te veel aan me en dat trokken haar ouders niet. Tja, dan doe je als vader/moeder ook iets niet goed lijkt me als je kindje liever bij de oppas is dan thuis.. toch? :(

@All: Ik ben er ook weer vandoor nu... Ben zó moe :confused: Dus ik ga even een middagdutje doen :)

*zwaai*

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: ik denk niet dat ik mezelf spuiten durf te geven. maar als ik t echt niet kan.. heb ik iemand die dat dan bij mij doet.
    bloedprikken weet ik niet hoe dat voelt.. k heb dat 1 gehad toen ik in groep 1 zat.. dus ja.. weet ik niet zoveel meer van.. vaak ben je kei bang voor iets en valt t erna reuze mee.. dus ja..maar acapunctuur is gewoon niks voor mij..
    k ga weer verder met opruimen..

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    *zwaait naar Kristel*
    slaap lekker..

18. matta1986