Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ik ben nog zo slaperig dat ik niet alles meer onthouden heb...
    Zag dat jullie aan t kletsen waren over de angst voor naalden.

Dat ik acupunctuur doe wil niet zeggen dat ik naalden lekker vind ofzo hoor :)
    Ik moet er ook niet aan denken dat ik mezelf zou moeten prikken hoor.. :pale:
    Maargoed, ik denk als je dat eenmaal een paar keer gedaan hebt dat t daarna vanzelf gaat..

Ik zou mezelf ook b12-injecties mogen geven in mn bovenbeen, mar ik zou dat echt niet kunnen hoor! Laat Kimo het dan maar leren dat ie t in mn kont kan doen ;)

@Gaby: Zou je dat echt door de vriend van Suzanne kunnen laten doen, injecties zetten?
    Ze moeten wel in je kont he? (voor zover ik weet hoor, dus als ik t fout heb, meld t ff ;))

@All: het kan nog wel eventjes duren voordat Debby er weer is hoor :) Ik was bij de vk ook pas na 1,5 uur klaar...

Natas komt trouwens niet meer op het forum ivm persoonlijk gedoe een tijdje geleden op het forum.
    Maar wat Bos ook al zei; het gaat goed met haar en de zwangerschap :) (en idd, ze krijgen een meisje :))

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: volgens mij moet je die in je buik doen

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Natas heeft nu een andere naam op het forum ;)
    Maar ze komt niet meer/niet zo vaak meer nee.

@Kristel: je hebt het fout.
    De injecties moeten in je buik of bovenbeen ;)

En nu ga ik eten (bami!)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, ok dan was dat vroeger misschien zo dat ze in je kont moesten...
    Of ik heb het gewoon helemaal fout :)

Nouja, maakt ook niet uit, ik weet het nu :)

@Dreamer: Hehe, sorry als t lullig overkomt, maar ik zie meteen voor me hoe jij nu bami gaat koken en na 15 minuten je man roept: t eten is klaar.. :)
    Dat je dus droge bami gaat eten...
    Of gaat hier wel vlees en groenten doorheen?
    (Je lust namelijk niet zoveel ;))

Wij gaan morgen bami eten, jammie :D
    En vandaag boerenkool met worst.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga macaroni koken....of zal ik spagethi gaan eten

6. gaby1986

ik ga gourmetten op t werk...
    en joey eet boerenkool met worst bij rachel..

7. gaby1986

ik ga er van door..
    suus smsje mij even over debby.. hoe de echo was gegaan.. k ben erg benieuwd..!

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ gaby...wilde je nog ff zeggen dat je arts/gyn aangeeft waar je moet spuiten! dat mag je niet zelf beslissen....maar dat wordt je vast allemaal wel duidelijk uitgelegd hoor!

@ suus...het zijn idd soort van ongi krampen...ik ben echt een vruchtje verloren....je moet gewoon rust nemen en zodra je last krijgt van je buik en baarmoeder lekker een warme of juist koude kruik/zak op leggen....de een van afkoelen lekker de ander juist eerder warm....veel sterkte meis!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Ik zeg spagetthi, dat vind ik persoonlijk lekkerder :p

@Suus: Ja, als je een mk krijgt voelt t echt als een heftige ongesteldheid... Het verschilt ook per persoon hoeveel pijn het doet, maar over t algemeen is het heftiger dan een menstruatie..
    Als je echt merkt dat t ect heel erg pijn gaat doen, neem dan gewoon pijnstillers in hoor.
    Ik hoop echt voor je dat t niet al te veel pijn gaat doen, het is al moeilijk en pijnlijk genoeg zo :(
    Bah, ik moet meteen weer denken aan mijn eerste miskraam.. Ik zag t ook al aankomen en zat dus ook echt te wachten tot ik zou gaan bloeden.. Vreselijk is dat :cry:
    Heel veel sterkte..

10. @ Suus van mij ook nog een keer veel sterkte, het is zo vreselijk om te wachten op die miskraam :(

@ Kristel voor die acupunctuur moest je doorverwezen worden of kan je zelf bellen voor een afspraak? Ben echt wel benieuwd hoe het zal gaan en wil graag.

En spuiten, het is misschien wel heel anders maar mijn zus moet insuline spuiten altijd en kan kiezen in haar buik, been of kont.. mag het bij hormonen dan ook niet op al deze plaatsen? Ik vraag me af of mij het gaat lukken straks, ik heb helemaal geen vet op me lijf..

En ik heb al een berichie van natas! :)

Iedereen eet smakelijk!

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey dees,

Het is net zoiets als insuline....ook met zo'n soort pen alleen met andere inhoud....je moet meestal onder je navel spuiten of in je been...dat hoor je dus van je gyn...als je een (al issi maar klein) vetrolletje of klein vlees rolletje hebt op je buik dan zou ik daarin spuiten....op je been heb je namelijk sneller een spier te pakken en das niet fijn!

natas is nu uit eten voor dr birthday maandag...maar als je dr keertje wil spreken...ze is idd vaak op msn!

liefs eva

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: je kan gewoon zelf bellen hoor, daar heeft de huisarts verder niks mee te maken :)

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey kris, ik zie 9 feb geslachtsbepaling....super joh!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou debby jij laat wel op je wachten zeg poeh hee....hoop maar dat je het gewoon aan het vieren bent...

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik vind het nu toch ook wel een beetje lang duren deb......

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat de kleine er goed voor ligt dan :D
    Ik ben echt supernieuwsgierig :p

Ik denk dat Debby even aan t eten is nu en dat ze straks wel komt vertellen hoe het gegaan is :)
    Zo ging het de eerste keer toch ook :)
    En toen was ook alles goed. En dat zal nu ook wel weer het geval zijn hoor ;)

17. Met debby zal het vast wel goed zijn, iedereen is gewoon ongeduldig haha..

Kristel leuk geslachtsbepaling, hopelijk licht de baby lekker met de beentjes wijd :) charmant!
    En ik ga maandag gelijk bellen denk ik..

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb lekker gesport (rustig aan gedaan) en nog lekker even gezwommen, ben nu wel weer leker ontspannen.

@matta ik ga de 22e naar de 9 maandenbeurs met mijn vriend

@sterretje hele fijne vakantie en doe voorzichtig he ;)

@desiree ik vind het rot dat sommige mensen zo moeilijk zwanger kunnen worden gun het jullie ook echt allemaal. hoeplijk is het nu snel raak met wat hulp.

@suus heel veel sterkte vanacht meis en neem een naproxon ofzow dat helpt wat beter dan paracetamol.

@debby niet weer ons tot 11 uur laten wachten he.... let us know!

@gaby eetsmakelijk, gourmetten altijd lekker

19. goedenavond all,

Ben lekker met mn zusje gaan uiteten en heb sate gehad.

smakelijk allemaal.

Over natassie ze staat bij mij in Hyves.

Debby kom ons eens uit die spanning halen

20. @ rose ga je geen carnaval vieren? Ik ook niet hoor, we vertrekken maandag met vakantie.

Deel Deze Pagina