Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne ik ga wel carnaval vieren maar de zaterdag gaan we eerst naar de 9 maanden beurs en dan dnek ik in de tent op belfort nog ff een kijkje nemen. mijn nicht en tante uit arhnem komen maar mijn vriend heeft alleen maandag vrij dus ga het rustig aan doen.
    waar ga je op vakantie? ik was vorig jaar in osstenijk toen eht carnaval was.

2. de 22e is de zondag

3. we gaan een weekje met een hele bubs naar Noorwegen. De rest skieen en ik een beetje wandelen en uitrusten ;)

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh haha dan is het zaterdag de 21e dat we naar amsterdam gaan..
    noorwegen nog nooit geweest maar lijkt me wel heel mooi. wel lekker he ff er tussen uit. ga je zelf nook skieen ofzow?

5. dit jaar sla ik over maar normaal zou ik ook skieen. We gaan er regelmatig heen.

Misschien dat wij ook de 21e gaan. Niet over nagedacht eigenlijk. Donderdag en vrijdag moet ik werken en zondag vieren we carnaval maar zaterdag zou best leuk kunnen zijn..

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja daar zaten wij dus ook mee. zondag is er familie en de donderdag en vrijdag moet mijn vriend werken dus blijft de zaterdag over. moet nog even tickets halen bij prenatal. ben benieuwd ik ben dan 14 weken dus misschein wel leuk om daar een leuke pretecho te doen ofzow.
    weet echt neit wat ik moet verwachten van die beurs

7. je kon er toch ergens de tweede gratis krijgen?

Denk dat ik dit weekend eens bij de pelikaan langsga.

Maybe kom k je wel s tegen in t zwembad. Wel leuk n leeftijdgenootje die ook zwanger is (nou ja ben voor jou al een beetje een oma ;))

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @oma ja haha nou dat valt wel mee toch mijn vriend is 30 dus kijk nooit zo naar leeftijd.
    maar als je weet waar dat is (2de gratis) moet je het maar even zeggen.
    ga je je helemaal inschrijven of wil je alleen zwangerschapszemmen gaan doen? het is wel heel goed geregeld daar kwa kinderen je kunt je kind naar de opvang brenen allemaal in de prijs inbegrepen je kunt ook lekker met je beeb zwemmen zijn goede vorzieningen in de kleedruimte voor baby's. en dan heb je nog eens de tennis, judo etc lessen voor kinderen heel leuk hoor.
    lijkt me wel grappig als we samen in de zwangerschapszwemlessen zitten.
    binnekort ben je misschien ;praktisch mijn buurvrouw whaha

9. alleen voor te zwemmen. Moeten wel in dezelfde les zitten is alleen op donderdg zag k.

K ga s op internet kijken waar dat ook alweer was die actie.

@ dreamer roseman is pas een echte opa :) :) :)

10. kan alleen vinden met 4 euro korting.

Zijn volgens mij met z'n tweeen de pagina's vol aan t krijgen

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja haha moet toch iemand doen als DEBBY zich niet komt melden grrr. :D hihi
    ik vind alleen dat 2 voor 1 voor 30 november was nu is het idd 4 euro korting als je bij prenatal of de 9maandenbuers site besteld.

ben benieuwd of je ook de lessen appart kan krijgen, kan het wel is voor je vragen. ben dnek ik zondag weer op de sportschool.
    en is idd maar 1 keer in de week, misschien veranderd het nog maar dan zouden we idd in dezelfde les zitten.
    heb het nog nooit gzien want ben nooit op donderdag ochtend zo vroeg aanwezig

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Roseman een opa?
    Wat is de mijne dan? Die wordt over een paar maanden alweer 32 hoor :)

Ik heb trouwens net weer eens een buikfoto gemaakt. 3 dagen geleden ook al, maar ik heb echt het idee dat mn buik ineens een groeispurt heeft :(
    Heb m nu maar een beetje schuin van de voorkant laten maken. Van voren kan je ook al echt zien dat ik een buik heb toch?
    En je ziet ook hele erge striemen van mn ondergoed + pyamabroek op mn buik... Ik moet dus heel snel gaan zoeken naar grotere maten pyama's en ondergoed...

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    maar wel een lekkere opa :p

14. en krisman is een bijna overgrootopa :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ben jaloers op jouw buik :D

16. @ kristel koop je dan wel zwangerschapsspulletjes anders blijf je grotere maten kopen.
    Bij h&m hebben ze zulke pyama's en sportbroeken evenals bij de Hema. En zijn niet zo duur

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel ja oudere mannen zijn gewoon leuker he :p
    wat een mooie buik en idd een groeispeurt in 3 dagen. netjes hoor. ik zal er ook zometeen even een maken.

@ryanne jij hebt ook al een hele mooie buik.

18. dat is niet helemaal waar Rose... Ook jonge opa's zijn leuk haha

19. k ga me naar de bank verplaatsen, kom straks kijken naar debby

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    het is idd wel prettig als je ook goedkope zwangerscapskleding kan kopen. ga binnekort ook maar eens naar de h&m, ben er zowieso wel vaak te vinden.

hebben jullie je kast al uitgezocht (wat wel en niet kan blijven?) ik vraag me af welke zomerspullen ik nog kan gaan gebruiken haha.. dnek wel dat in de zomer beavallen goedkoper is dan in de winter.. heb je minder kleren nodig hihi

Deel Deze Pagina