hey hey sorry ik moiet even klagen voel me zo ontzettend klote. ben net bij de gyn geweest en mijn ei is dus niet gesprongen en gaat ook niet meer springen hij is nu al 26mm en het wordt nu een cyste ik had zo gehoopt dat er nu eindelijk na ong 5 maanden een eisprong zou zijn maar helaas. ben zo verdrietig ik dacht echt een goed gevoel te hebben we hebben netjes geklust en ik hoopte zo dat ie bevrucht zou zijn maar nee dus. ik heb nu weer provera gekregen en metformine en ik ga spuiten deze maand pregnyl. heb er zo geen zin in. ben het zat. wordt hopeloos zo langzamerhand. hier in mijn omgeving is een ware babyboom de ene na de andere zwangere meld zich....................ik wordt gek. @desiree ik snap echt zo dat je het ook zat bent em dat je ook zo graag zwanger wilt zijn. *knuffel* sorry voor dit ego bericht!
@Ryanne: Oh ik wist niet dat ze ook zwangerschapspyama's en ondergoed bij de hema/h&m hadden.. Dan ga ik daar morgen even kijken Want het zit echt niet lekker meer allemaal.. @Rose: nee ik heb eigenlijk nog niks uitgezocht.. Dat komt tegen die tijd wel Denk ook dat ik best nog wel wat shirtjes en truitjes/topjes kan dragen dan, maar dat ze alleen te kort worden door mn buik. Maar dan doe ik gewoon een buikband om en dan zal het wel goed zitten Tenminste, in theorie, is nog maar eve nafwachten hoe dat in de praktijk gaat Ik vind het trouwens wel leuk om 's zomers een dikke buik te hebben, zo kan je m lekker showen Iig bter dan 's winters als je zo ingepakt over straat loopt
@Agneta: Jezus... *knuffel* Wat een gezeik allemaal zeg Ik had ook echt zo gehoopt dat je eitje nu wel zou springen! Het klonk allemaal zo positief! Pfft.. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen
@kristel thanks. ja ik dacht ook van nou dit is onze maand en dan is het echt weer een teleurstelling.
@Agneta, wat rot joh! Erg die teleurstellingen! Hopelijk mag het snel ook een keertje voor jou raak zijn! @Kristel, mooie buik! Hier besloten dat als m'n man weer werk heeft, we samen maar op fitness gedaan. Ik moet nodig wat aan m'n conditie doen en mag ook wel wat strakker in m'n vel komen, anders ben ik straks helemaal een uitgezakte oma. @Matta, ik heb in Drachten op school gezeten. Heb in Marum gewoond (wonen m'n ouders). @Sterretje, hele fijne vakantie met jullie 3en! @Suus, heel veel sterkte vanavond! Denk aan jullie! Verder ben ik 't kwijt. Hier flink boodschappen ingeslagen enzo. Hele voorraad weer in huis. Voor manlief blouse en trui gekocht. Die zit niet zo ruim in z'n kleren en is af en toe net een vrouw: 'wat zal ik nu weer 's aantrekken...' Ik kom hier straks nog wel even weer neuzen.
Ik wil trouwens wel naar de 9 maandenbeurs maar ga denk ik niet heen als ik niet zwanger ben. Zou misschien nog kunnen deze ronde. Maar ik moet dan ook werken, zou 's middags/'s avonds heen kunnen. Maar even afkijken.
@Red: Leuk dat jullie dan samen gaan sporten! Is echt leuk om met je man te doen Als ik niet zwanger was geweest zou ik ook niet naar de 9 maanden beurs gaan hoor.. Het zou me veel te confronterend zijn, al die zwangere vrouwen die daar rondlopen.. @mn buik: Ik vind het echt heel vreemd, maar merk het nu echt inens met mn ondergoed/pyamabroeken dat t te strak zit.. Ik wist niet dat dat zo snel kon gaan En nee, ze zijn niet te heet gewassen
@agenta he balen meid ik had het echt voor je gehoopt snap wel dat je je moederloos voelt. sterkte meid ook jij komt aan de beurt en het maakt je alleen maar sterker. klinkt mischien heel lullig nu @kristel ja heb ik ook. in de zomer is het idd leuker maar als je hoogzwanger bent en het is 30 gradn dan dnek ik dat je het ook even niet meer weet waar je het moet zoeken hb mjn buikfoto in mijn alum gezet, heb hem net gemaakt ga me nu dood lachen met x factor wat een domme mensen zeg.
ik heb ff een vraagje ik moet vanavond beginnen met provera maar ik denk steeds stel stel nou dat mijn ei morgen gaat springen of overmorgen ik heb ontzettend last van mijn (.)(.) dus ik twijfel zo of ik moet beginnen of niet wat raden jullie me aan?
sorry meid kan ik je neit mee helpen. doe waar je je het beste bij voelt, heeft het haast om er meteen mee te beginnen?
@Rose: Het lijkt alsof je buikje ietsje groter geworden is, maar weet t niet zeker... Iig is het een héél bescheiden buikje tot nu toe Maar grote kans dat ie straks ineens heel erg snel gaat groeien hoor! @Agneta: Moeilijk.... Ik weet het niet, durf je ook eigenlijk niet te zeggen wat ik zou doen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Al ben ik bang dat je eitje niet meer zal gaan springen...
ja ik weet het ook niet de gyn zei dat het waarschijnlijk nu een cyste aan het worden is maar ik denk elke keer stel nou dat ik aan de provera begin en hij toch ineens springt.
@ Agneta wat balen van je ei.. maar je ei is nu toch al te groot om nog te gaan springen? Het moet nu sowieso een cyste worden lijkt me. Als je twijfelt kan je een ovutestje gebruiken maar lijkt me dat je gewoon met de provera kan beginnen. Pff ik hoop dat er voor jou ook binnenkort een kindje in je buik gaat nestelen! @ Kristel ik vind jouw buikje grappig.. en groeit goed!
ja ik denk dat ik dan maar gewoon ga beginnen. kunnen we ook weer zo snel mogelijk door. thanks meiden
@Agneta: Als er echt een dikke kans in zit dat het een cyste wordt dan zou ik erlijk gezegd niet het risico nemen om te wachten, zo kan de cyste alleen maar erger worden toch? Als je nu met de provera begint, dan zal de cyste daarmee toch ook weg gaan? Ik vind het moeilijk.. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je zo twijfelt, ik zou precies hetzelfde erover denken... @Dees: Haha wat is er grappig aan mn buikje? @Alle meiden die nog niet zwanger zijn: Maakt niet uit hoe lang of hoe kort jullie bezig zijn. Ik hoop echt zo erg dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn. Ik gun dit wonder en dit gevoel echt iedereen! En ik zou willen dat al die stomme behandelingen niet nodig zouden zijn maar dat iedereen vanzelf wel zwanger zou worden... Goed, ik heb ook de nodige dingen meegemaakt, maar ik ben wel zonder hormonen en/of behandelingen zwanger geworden en daar prijs ik mezelf echt gelukkig mee... Maar ik zou gewoon willen dat dit voor iedereen weggelegd zou zijn Bah, word hier echt emo van Iig wil ik zeggen dat ik jullie allemaal echt super vindt (en dat ik jullie doorzettingsvermogen bewonder) en dat jullie t verdienen om gauw ook een wondertje in jullie buik te mogen hebben!
ze zei dat ie al te groot is hij is nu ruim 26mm maar voor de volgende keer krijg ik wel iets om hem te laten springen maar dan moet ie volgende keer wel groeien