Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heej allemaal..
    Wij hadden net boodschappen gedaan voor de hele week en waren nog geen 15 euro kwijt :p goed e...

@debby: nog steeds niet geweest! waar ben je toch? kom tevoorschijn! Ben zo benieuwd hoe het was..

@all: ik ga zo nog ff lekker met me ventje op de bank en dan naar bed.. maar kom niet meer op het forum vanavond..
    Ik laat jullie morgen wel weten hoe de nacht is gegaan :( :cry:
    Weltrusten allemaal!

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    jee suus wat heb je dan gehaald kwa boodschappen?

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    succes vanacht! suus!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoe heb je dat gedaan? wauw 15 euro dat is onmogelijk vertel

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

weltrusten allemaal..

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    15 euro h oe doe je dat? ik heb gister boodsch gedaan voor de hele week en was 65 euro kwijt!

7. gaby1986

goedemorgen allemaal,

heeft suus er ook bij gezegt dat ze alles in de vriezer en de koelkast moeten opmaken en dat daar genoeg in zit voor een heel weeshuis..
    vandaar de boodschappen voor maar 15 euro.. :)

vandaag hebben wij een verjaardag, en moeten nog even een kadootje halen.. en ook nog boodschappen doen (waarschijnlijk meer da 15 euro)

8. morgen all,

Alweer vroeg wakker dus ga lekker met mn hondje lopen en daarna gaan we babyshoppen.

@ suus hoe is het gegaan vannacht?
    @ Debby nu ben je wel uitgevierd he.. kom nu maar snel langs.
    @ Gaby het is zaterdag je kunt uitslapen ;)

9. gaby1986

ryanne k heb ook uitgeslapen :) voor mijn doen dan.. haha

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ligt er zoveel in de vriezer dan?
    Hier alleen brood, ijsjes en vlees voor mn man voor 1 of 2x.
    Heel misschien nog een pizza of een kaassoufle, maar meer toch niet hoor.

@Suus: hoe is het gegaan vanacht?
    Hoe voel je je nu?
    *knuff*

@Debby: ja laat je eens horen, je weet hoe schieuwnierig we zijn hier :)

@Oma Ryanne: veel plezier met babyshoppen :D
    Ga je voor iets specifieks?

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Deb, Waar blijf je!

Suus,

Hoe gaat het?
    Dikke knuffel!

Agneta,

Echt balen dat het toch niet goed is gegaan!
    Ook jij dikke knuffel!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: knuffel meid...had het zo gehoopt voor je....en volgende keer gewoon bellen het als je je klote voelt. (hoop natuurlijk dat er geen volgende keer komt en dat je gewoon snel zwanger bent) maar je mag me ALTIJD bellen afgesproken?!
    heb je straks met dat spuiten ook meer kans op een meerling?

@dreamer: hoevoel je je nu...was het de chocomel?

@suus: hoe voel je je meid...hoop dat het een beetje mee viel en je gewoon hebt kunnen slapen en niet te veel pijn hebt gehad

@debby: NU BEN IK HET ZAT...MIJN GEDULD IS OP! ZET JE COMPUTER AAN EN KOM NOU EENS VERTELLEN HOE JE ECHO WAS..zucht...

@ryanne: veel plezier met babyshoppen

@lynn: hoi (beter laat als nooit he)

hier straks naar de vakantiebeurs...vriendlief gaat eerst boodschappen doen..normaal doen we dat samen maar ja zijn broer en vriendin komen over een half uur tot een uur en zo lullig als er niemand thuis is...en ik mag niet meer alleen boodschappen doen van hem dus moet hij alleen...haha...
    ik hoop dat ik me goed ga voelen vandaag...ben beetje bang dat ik daar in de drukte loop en beroerd ga worden..maar zodra ik er maar niet aan denk gaat het vast goed komen.

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

@ryanne veel plezier vandaag met babyshoppen?

@suus hoe is het met je meid? sterkte

@DEBBY GRRRRRRR MIJN GEDULD RAAKT OP! hihi ;)

wij willen vandaag iets leuks gaan doen maar weet nog niet wat. vriendlief is geloof ik ontbijt op bed aan het maken hihi :D
    kom straks nog ff kijken of debby zich gemeld heeft

14. gaby1986

bericht namens suus: ze ligt nog lekker op bed.. heeft nog veel buikpijn.. ze komt misschien straks vertellen hoe t was gegaan.. maar dat weet ze nog niet.. ligt eraan hoe ze zich voelt..

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wens haar sterkte van mij...

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    doe haar een dikke knuffel geven van ons. hopelijk gaat de buikpijn snel over. sterkte

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    DEBBY WAAR ZIT JE?

Zo ook allemaal een goeiemorgen!

@Suus, veel sterkte daar!

Ik heb gisteren boodschappen gedaan en heel veel ingeslagen. Geen idee wat ik kwijt was, wel meer dan 50 euro. Maar keek m'n vriezer eens na en heb nu voor een hele maand vlees! Kunnen gewoon 30 dagen lang elke dag vlees eten. Haha!
    Ik koop altijd wat meer en stop het dan in boterhamzakjes. 'k Hoef nu dus de hele maand geen vlees meer te kopen.
    Ook maar 's een frituurpan aangeschaft. Gaan wekelijks naar de snackbar en dit lijkt me even goedkoper.
    C1000 heeft mooie aanbiedingen dus daar ook flink ingeslagen.

M'n mannetje is nu een dagje aan't werk. Hij wist opeens weer heel goed waarom hij daar weg was gegaan... saai! Haha eigen schuld. Hij doet 't zelf.

'k Ga hier zo maar 's aan de slag. Bed verschonen enzo en hele huis stofzuigen. Straks maar even winkels kijken ofzo.

Debby moet wel even snel komen nu, dus kom regelmatig wel even kijken.

18. gaby1986

wat is het rustig...

debby!DEBBY is alles goed..?

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Ik ben ook uit bed.. Zal even vertellen hoe alles ging.. :cry:
    We gingen rond 12 uur naar bed en toen heb ik daar de pillen naar binnen gedaan.. vond ik echt vreselijk om te doen..
    Toen ben ik in slaap gevallen en rond 4 uur werd ik wakker met VRESELIJK veel buikpijn.. veel meer dan ik ooit ongikrampen heb gehad.. Heb een kruik warm gemaakt en 2 ibrupofen gepakt en heel veel op de wc gezeten :S moest steeds poepen..
    Rond 6 uur had ik eerste hele kleine beetje bloed verlies en toen werd de buikpijn ook wat minder.. dus toen ben ik weer in slaap gevallen.. om 9 uur wilde pascal even de honden uitlaten en ben ik naar de wc gelopen.. toen ik op de trap liep voelde ik dat het eraan kwam.. en toen was ik dus net te laat en lag veel stolsel en het vruchtje op de grond :cry:
    Pascal heeft het opgeraapt..
    Toen ben ik nog even op bed gaan liggen want had buikpijn.. pascal is de honden wezen uitlaten en heeft daarna voor mij ontbijt op bed gemaakt (hij is echt heel lief)..
    Daarna heeft pascal de vk gebeld en het ziekenhuis en we mogen het vruchtje vandaag of morgen komen brengen.. dus dat doen we.. gaan ze het onderzoeken..
    Vandaag even een rustige dag.. niet veel doen.. denk niet dat ik heel veel online ben.. alleen om te kijken of debby nog is geweest.. vreemd dat ze er nog niet is :S

Ik zit nog ergens mij.. ben zo verdrietig dat ik nu de mk heb gehad.. maar aan de andere kant ben ik wel een beetje opgelucht :S is dit raar.. ben opgelucht dat het nu voorbij is en we opnieuw kunnen beginnen.. heel raar gevoel.. voel me er een beetje schuldig over..

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh!

@Suus: Doe rustig aan meis *knuf*

@Red: Pfft, je mag best eens een dagje vrij nemen wat betreft de huishouding hoor ;) Je bent altijd zo druk :confused:

@Debby: Nouja zeg, waarom laat je ons elke keer zo lang wachten na een echo? Vorige keer ook al :(
    Zo gaan we allemaal denken dat het niet goed zit...
    Dus, DOOS, hierrrr komen, anders krijg je geen koekje! :)

@All: Heb niet zoveel te melden verder ;)

Deel Deze Pagina