Hey meiden! Alles is goed hoor... sorry dat ik jullie in spanning heb gehouden. We hebben niet eens een mooie echo foto omdat het kindje zo bewegelijk was! hahahaa Nu wordt t toch allemaal wel heel werkelijk. Ik heb net al boodschappen gedaan bij de Lidll! Besparen he! Maar... een bleomkool voor 2,49 vind ik niet goedkoop en zo waren er nog wat dingetjes waarvan ik dacht die kan ik beter ergens anders halen. Maar ik heb m'n vlees, fruit en drinken voor de hele week binnen... Ik geloof dat ik het meeste wel heb. Ik was ongeveer 50,- kwijt. 1 boodschappen tas en 2 van die plastic tassen vol. Ik kon dus lekker slepen Ik ga even terug lezen hoor. Daarna het konijnenhok verschonen en de rest van t huis opruimen. Krijg om 15.00uur visite van een vriendin en om 17.00 komt mijn zus ook gaan we met z'n alle pannekoeken eten. Sh*t eieren vergeten. ahhahahaha
@Suus: Wat een verhaal Lijkt me echt vrselijk om t vruchtje te moeten zien... (heb ik gelukkig nog nooit gezien) Doe lekker rustig aan, lekker in je pyama op de bank hangen met Pascal, filmpje kijken, chips/koekjes/snacks erbij En je gevoel is niet vreemd hoor.. Het is toch ook helemaal geen fijne gedachte als je maar met je gestorven kindje moet rond blijven lopen..? Ik moet daar niet aan denken en zou ook graag willen dat ie er dan uit kwam. Dan kan je het tenminste afsluiten en een plekje geven.. Je hoeft je tegen niemand schuldig te voelen hoor, hoe je je nu voelt is echt heel normaal.
jeetje meis,wat heftig zeg heel veel sterkte hoe groot is het vruchtje? lekker rustig aan doen meis! je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen! dikke kus
Suus: Heel veel sterkte meid... Gelukkig heb je een grote steun aan Pascal. Laat je maar lekker verwennen vandaag. Lekker filmpje kijken en snoepen.. hihihi Zoals Kris al zei. Hele dikke knuffel Debby
dag meiden, ik dacht laat ik ook maar weer iets van me horen, lees af en toe nog wel mee hoor. Hier alles goed hoor, wel wat bekkenklachten, maar daar heb ik therapie voor. Mn buik groeit aardig, zie album! We kunnen de kleine zelfs al vanaf de buitenkant voelen, geweldig is dat! mn man is nu bezig met een muur aan het verven in de babykamer, fel lime groen! we weten trouwens wat het wordt! Een jongen, was overduidelijk te zien! nou dat was het weer dikke kus allemaal xxx
SHE'S ALIVE! *gooit een koekje naar Debby* Jammer dat je geen mooie foto kon maken doordat de kleien zo beweeglijk was, maar toch ook wel weer leuk om te zien of niet dan? Ben je nog vooruit of achteruit gezet of klopt de termijn precies?
@Mac: Jaah weer een prinsje erbij Leuk! En je buik ziet er echt heel mooi uit Wanneer hebben jullie dat kunnen zien eigenlijk?
Wow heftig Suus. Ik denk dat je je helemaal niet schuldig hoeft te voelen dat je een beetje blij bent dat het nu achter de rug is en je weer opnieuw kan beginnen. Je zult dit kindje waarschijnlijk nooit vergeten maar toch mag je ook verder kijken. Sterkte daar he samen! Pffft... dus alles goed daar Debby? Dus 't is nu al een druktemakertje! Bloemkool koop ik op dit moment ook niet Ik koop bepaalde dingen bijv. ook van Euroshopper bij de AH omdat dat dan weer goedkoper is dan bij de Lidl of Aldi. Ach je wordt er vanzelf handig in Ik laat hier de boel lekker de boel. Alleen paar wasjes draaien en bed verschonen. Ging ik net boven de was ophangen, loopt de hond mee, niks mis mee, mag hij alleen als ik ook naar boven gaat, plast ie gewoon even op ons bed! Pas ook al een keer. 'k Had 't gelukkig al afgehaald maar m'n man z'n matras zit eronder. Gelukkig kan ik de hoes eraf halen en die zit nu in de wasmachine en de hond in z'n bench. Bah! Zo nu ga ik me ff een beetje optutten en wat eten en dan ga ik gewoon maar even lekker shoppen zonder teveel geld uit te geven Doei doei
Mijn uitgerekende datum kwam precies overeen. 1 augustus it is dus... Ben benieuwd hoor! Ik heb wel terug gelezen.. eerst over prikken, daarna over hoelaat ik m'n echo had, toen over waar ik bleef... hihihi en toen 15,- aan boodschappen van Suus geloof ik... en verder weet ik het niet meer precies. Maar volgens mij waren er niet echt dingen waar ik op moest reageren behalve dan dat ik op moest komen dagen. hihihi
goedemorgen All @suus Bah zeg.. heel veel sterkte! Miss een vraagje waar je niet echt op zit te wachten, maar hoe zag je vruchtje eruit? @kristel ik vind je buik toff! hahaha.. Lief van je kris, ik wil ook graag zwanger worden.. Een dan verplicht een dikke buik hebben.. Ik heb eindelijk een thermometer gekocht en ga vanvond de volgende ronde tempraturen. om te kijken wanneer mijn ei komt.. Vind het moeilijk om die te voelen en te weten wanneer hij komt. @Mac hooii moooie buik! Gefeliciteerd met jullie prinsje!Worden veel jongetjes geboren zeg.! hoe gaat alles verder! @redd IK heb in drachten gewoon en daar ook op school gezeten op CSG Luidger, eerst splitting 17, daarna splitting 63, die lelijke grote! Verder niet zoveel bijzonders vadnaag, ff boodschapje halen, nog even huiswerkmaken. De bruiloft was mmmm niet helemaal mijn ding, maar de collega's van lief maakten het gezellig. die sporen echt niet.. hahaha. ze zag er mooi uit. toch blijven ze apart! Maar goed..maakt verder ook neit uit! Gelukkig geen prikjes angst, ik denk wel altijd van ohh gaan ze weer, maar ze prikken bij mij vaak mis omdat ze mijn ader niet kunnen vinden! Waardoor je van die drugsachtige blauweplekken krijgt..gehehe.. Het enige prikje wat ik nooit meer wil voelen is, die van een ingegroeide teennagel! de eerste valt mee, maar de tweede...huilen..!wat een gemeen prikje is dat. Ik zou eigenlik heel veel moeten schoonmaken. Ga ik lekker niet alleen doen. Gaan we samen doen, opruimen en verder niets. geen zin in.. het is echt zo'n dag om op de bank te hangen!
hehe debby, daar ben je dan, ben blij dat de echo goed is gegaan.. wij hebben de boodschappjes ook al binnen.. nu nog ff lekker niks doen.. (wel een was aan staan en al opgeruimt) en straks gaan we naar een verjaardag toe..
@debby TADAAAAAA, daar was je dan! hahaha.. heb je ook geen echo mee gekregen dan? Toff piercing, die had ik ook! alleen dan een beetje groter!
hehe daar is ze dan hoor... sjonge jonge hihi goed dat alles oke was en lijkt me leuk om je kleine zo te zien bewegen. @suus doe rustig aan. het is neit raar meid dat je je zo voelt. denk aan je meis
@gaby wij moeten eigenlijk vanvond op verjaardag visite. heb er alleen niet zoveel zin in! mijn blauwe maandag ex, zijn vriendin is jarig. miss dat lief nog wel heen gaat. @red onze kat heeft dat een keer gedaan, had ik net hun kattenbak verschoont. liep ik naar boven, mocht hij even mee, hij kijkt altijd zo lief.. gaat ie op ons bed zitten en uitgebreid een drol draaien.. ik was link! vloeken ! naar beneden gedaan en nu mogen ze niet meer boven kopen, en de deuren van de slaapkamer gaat altijd dicht! @desiree hahaha. ik dat dat je die speciale katten bedoelde..hahah.. dankje wel.. ze zijn als ze niet stout zijn en de boel niet terroriseren ook erggg leuk en lief!
@Matta: Goed dat je gaat tempen! Is toch veel fijner als je weet wanneer je eisprong is @All: Ik ben er zo vandoor. Even bij de hema kijken voor zwangerschapsondergoed... Vanavond naar een verjaardag toe nog.. pfft, helemaal geen zin in. Er komen iets van 30 mensen, dat wordt me veel te druk Maar gelukkig hebben Kimo en ik al afgesproken maar een uurtje te blijven
@Matta: altijd tempen meteen nadat je wakker geworden bent. Tijd maakt niet zo heel erg uit, maar wel elke keer na hetzelfde aantal uren slapen. En dus niet eerst even naar de wc ofzo, zodra je ogen open zijn, tempen
Nou meiden om het goedte maken heb ik beide echo´s in m´n album gezet een nog een foto van m´n buikje... indd zoals beloofd Gaby Nu moet ik echt dat hok gaan doen hoor, anders ben ik nog niet klaar als m'n visite komt. Ik lees af en toe wel mee!