@debby ligt hij/zij op zijn kop? je ziet het idd moeilijk maar wel leuk om er even naar te kijken. buikje is nog lekker sttrak he ben weg kom misschien vanavond weer ff chekken doegg
ik ben er van door.. verveel me echt mega erg.. dus ik ga ff met rachel winkelen.. meot toch nog kadootje kopen voor de verjaardag waar we heen gaan..
T hoofdje ligt rechts. Het ruggegraatje aan de bovenkant. We zagen ook op een gegeven moment heel snel een handje met vingertjes voorbij vliegen dat was echt super! Gelukkig kon ze nog terug spoelen naar dat stukje en toen konden we echt al heel duidelijk de vingertjes zien. Ik zei donderdag al tegen Gaby dat het t nog niet echt waard is om een foto van te plaasten... maar dat ik het misschien verkeerd zag. Je ziet jezelf toch anders hea?!?
Ben er nog eventjes Net even heeeel uitgebreid gedoucht, echt lekker! En even stiekem mn buikband gepast weer die ik gekocht had bij mn eerste zwangerschap. Hij past al bijna hoor Kan niet wachten tot ik m mag dragen @Debby: jullie kindje ligt er dus hetzelfde bij als die van ons! Alsof ie op zn bek gegaan is
hej allemaal.. Ik zal nog even een keer een foto erop zetten.. misschien vanavond en anders morgen.. @debby: gelukkig is alles goed! je heb ons wel in spanning laten zitten zeg.. poehpoeh.. @gaby: verveel je je nou alweer.. jij verveelt je ook altijd.. wil joey niet met je winkelen.. @kristel: zal niet lang duren voor de past.. je bent nu al best wel dik @de rest: ik weet het even niet meer
De vk zei tegen ons het lijkt wel of ie aan het bidden is. Steeds met zijn hoofdeje omhoog en omlaag, dan weer een flikflak hahahaha Zal me niets verbazen als de navelstreng om z'n nekje zit met de geboorte! Nou ik ga weer even verder met poetsen! hihihi Konijnenhok was zo smerig dat ik bijna over m'n nek ging! En dat heb ik niet snel.... Liefs
@debby: dat hoop ik niet.. da de navelstreng om het nekje gaat.. wel leuk dat hij zo bewegelijk is.. grappig dat hij aan het bidden was hebben jullie een idee wat het gaat worden.. een jongen of meisje.. Is er verder niemand op het forum.. het is rustig
hoe moet ik het trouwens doen met mijn banner.. vanaf vandaag tellen.. vind het saai om geen banner te hebben
whoehoe ik heb het hartje gehoord net ben helemaal blij nu ging cht super snel maar heb wel 20 minuten moeten zoeken. beebje zit nu ongeveer 3cm onder mijn navel.
ja ik ben er ook nog. alleen ook aan het poetse haha zoals zovele geloof ik suus hoe is het nu met je? gaat het een beetje?
@rose: fijn dat je het gehoord hebt.. lijkt me heel geruststellend.. @agneta: het gaat wel nu.. ben bij mijn ouders op visite maar me ouders zijn naar de winkel gegaan.. dus zit nu bij zusje op de laptop.. Ben je lekker aan het poetsen? hoe gaat het nou met jou?
ja ben lekker aan het poetsen. verder gaat het wel met me ben nog steeds erg teleurgesteld maar ja het steld niets voor vergeleken met jou.
Bij mij en mijn vriend zat ook de navelstreng om de nek... hihihi Rose: Wat leuk dat je het hartje kon horen... t was ff zoeken maar dan heb je ook wat. Eindelijk beland bij de keuken... ff de afwas doen en nog t een en ander opruimen. Ik ben wel helemaal gesloopt! Maar met een voldaan gevoel. Nou ik ga snel verder want anders kom ik niet meer van m'n kont af.
Ik ben ook weer thuis en heb nu flinke koppijn. Zal zo ff paracetamol opzoeken. Weinig puf om hier nog wat te doen, zo maar even kijken. 'k Heb nog 2 rompertjes gekocht, kon ze niet laten liggen. @Matta, ik heb op het Gomarus College gezeten. Wasmachine en droger draaien hier weer op volle toeren! @ Rose, fijn dat je 't hartje kon horen! 'k Was nog even bij de Babyplanet, allemaal zwangere buiken daar! Ik wil ook! 'k Geloof dat mijn man nu ook zoiets heeft van 't mag wel een keertje raak zijn, al mogen we natuurlijk nog lang niet klagen! Wachten is gewoon erg moeilijk.
Ik heb hier een mooi excuus om niet te hoeven stofzuigen, wasmachine en droger staan aan en vorige week vlogen de stoppen eruit, dus ben ik weer even vrijaf! Btw... rustig hier ja!
Ik ben helemaal klaar in m'n huisje! Red: wat voorn rompertjes heb je gekocht? Ik ga een paar foldertjes doorneuzen die ik gister heb meegenomen van de vk. Ik denk trouwens dat zwangerschapsyoga t best bij mij past. Wie weet wat een zwangercshapsverklaring is? Ik moet er een hebben voor m'n werk maar ben t gister vergeten te vragen. Ik heb de eerste keer dat ik daar was wel een formuliertje gekregen met wat medische info geloof ik. Liefs
Hallo meiden, ik kom ook weer even om het hoekje gluren.... heb vandaag de hele bovenverdieping gepoetst en de was opgeruimd die er nog lag en 2 nieuwe wassen gedraaid heb me dus erg nuttig gemaakt... tussendoor ook de paarden nog even gedaan... vanmiddag ook nog even een muilband gekocht voor onze hond, ja ik weet het het is zielig maar we hebben alles al geprobeerd en ze blijft overal aan kauwen (tafel, risten van kussens, muren, stoelpoten, krabpaal *zucht*) ze krijgt hem alleen om als wij weg zijn en over een tijdje gaan we het weer rustig aan zonder proberen.... @ Suus: Dikke knuffel hoor meis, en ik snap best dat je graag verder wilt, het is een hele ingrijpende en verdrietige gebeurtenis, maar je kan er niet te lang bij stil blijven staan, je zal dit kindje nooit meer vergeten maar het leven gaat (helaas) gewoon door.... @ Debby: gefeliciteerd met weer een mooie echo, leuk dat jullie frummel zo beweeglijk was/is @ de rest die ik vergeten ben: Sorry