Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Daar ben ik weer :)

@Suus: ik zou idd vanaf vandaag tellen ja, alleen is de kans he lgroot dat je cyclus nu een stuk langer gaat duren... Ga je ovutesten oid gebruiken om te kijken hoe het nu met je cyclus zit?
    En willen jullie meteen weer verder gaan of even een maandje pauze nemen?
    Hoe gaat het nu eigenlijk met de pijn?

@Rose: Wat leuk dat jullie nu al t hartje gehoord hebben! :D
    Alleen ehm, 3 cm onder je navel? dan zit ie wel héél hoog... Volgens mij komt je baarmoeder pas zo hoog als je rond de 20 weken zwanger bent... :(En dan heb ik t over de bovenkant van je baarmoeder..
    Bij mij zit ie nu pas 3 a 4 cm boven mn schaambot uit; mn navel is nog een heel stuk uit de buurt :p

@Red: ben je toch weer heel druk aan t doen he ;)

@All: Nou, bij de Hema geweest voor zwangerschapsondergoed... Jeetje wat een oma dingen zeg!
    Die onderbroeken waren echt HUGE :confused:
    Zijn echt van die onderbroeken die je over je hele buik moet trekken.. Nouja, daar zie ik mezelf nou niet echt mee lopen :)
    Dus ik heb maar gewoon een paar normale onderbroeken gekocht van lekker zacht spul in een maatje groter. Deze vallen net onder mn buik dus voorlopig moeten ze goed zitten!
    Verder nog een voedingskussen gekocht + hoes, daar kan je heerlijk mee slapen en straks is het natuurlijk handig als de kleine er is :)
    En nog een joggingbroek in een maatje groter om lekker thuis in rond te hangen.

En heel stiekem een grote portie kibbeling met heel veel knoflooksaus :D Daar ga ik vanavond lekker van eten :D

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ kristel ik heb het echt daar gehoord misschien 4 cm maar niet lager heb wel wat geduwd naar beneden dus dat zou ook nog een cm kunnen schelen. Maar ben zo blij dat ik het gehoord heb :D

@ stephanie jij bent actief!

ben nu bij opa en oma de vakantie dvd kijken hihi

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: tja het moest er een keer van komen haha... heb volgens mij al last van opruim/schoonmaakwoede hihi, want ik kan mezelf er anders echt niet toe aanzetten...

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben ik weer :smile:...

Ben vandaag naar Groningen stad geweest om nieuwe kleding te kopen.
    Edwin heeft nieuwe Nikes, nieuwe jas, trainingsbroek en sokken gehad van mij.
    Voor mezelf heb ik ook een nieuwe jas, huispak, nieuwe sloffen en nieuwe bh..

En ik kon het niet laten toen ik ze zag, en voor de prijs hoefde ik het niet te laten ;)...
    2 paar voor 10 euro...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Debby, volgens mij is dat een verklaring van de verloskundige, dus een papier waar je uitgerekende datum op staat.

Ik heb 2 rompertjes gekocht, een grijze en creme. 'k Had daar ook 2 van. Staat Born 2B Cute op en I'm a genius met oranje letters enzo.
    Op die ik eerder al had staat: 100% baby en I'm cute.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Leuk trouwens Sammie!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede avond allemaal

@suus: wat heftig zeg...ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt van het vruchtje...heb je beetje rustig aan gedaan vandaag...kan me voorstellen dat je nu opgelucht bent zodat je verder kunt....

@debby: JEMIG zeg wat laat jij op je wachten zeg...pffff en wij maar zweten en in spanning zitten...fijn dat de echo goed was en dat de kleine goed beweegt....

@rose: super dat je het hartje gehoord hebt...

@poetsers: goed bezig zeg...hier is het een bende voor mijn doen...ga morgen of overmorgen maar stofzuigen...

@gaby: en nog wat leuks gekocht met shoppen

@agneta: knuffel meid....hoop zo dat de spuiten wel gaan helpen...

@myzelf: vakantiebeurs was druk druk druk maar wel leuk...word waarschijnlijk weekje portugal eind april begin mei... we kunnen ons uitleven op de folders en op internet...heb er nu al zin in...is het al april?
    mijn zwager en schoonzus hebben hier gegeten...ff spelletje gedaan en zijn nu weer weg...wij hangen op de bank...moet zeggen dat ik wel beetje gaar ben van het slenteren....

mag je een kattenbak wel verschonen als je handschoenen aan doet? wij krijgen er namelijk 1 die komt een paar dagen logeren in maart...

@debby: lekker he zo'n konijnenhok.. moet je nagaan als er 1 grote in zit en 3 jonkies.... moet zeggen dat het nu een stuk schoner is in het hok nu er twee uit zijn....ben ook blij dat ze weer naar buiten zijn....scheelt hoop ruimte in de schuur maar goed lekker boeiend info waar jullie niet op zitten te wachten....

vriendlief zit film te kijken waar ik niks aan vind maar geloof dat hier ook niemand meer is om mee te kletsen...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja hoor bos :D ik ben er....

ben alleen niet al te vrolijk...

vriendlief begint hier te klagen dat ik wat prikkelbaarder ben.... Grrrr hoe kom je erbij....

hij heeft ook wel gelijk maar ik kan er niks aan doen.... (hormonen hé)

maar hij begint nu al: als je zo blijft dan weet ik zeker dat wij maar 1 kindje zullen krijgen!

Kan hem wel wurgen op dit moment.....

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou dat is ook niet echt aardig van hem zeg dat hij dat zegt...

waarom ben je prikkelbaar/chagi dan....zijn vast niet alleen hormonen..ben je moe..

ik heb vandaag een rompertje gekregen van mijn zwager en schoonzusje...leuk leuk leuk

jeee sammie jij hebt al meer gekocht als ik voor de toekomstige baby..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ben ook wel een beetje moe... maar merk het de laatste dagen, dat ik wat sneller geirriteerd reageer, maar in mijn ogen lokt hij dat ook een beetje uit...

wat er net gebeurde...

de telefoon gaat maar die staat op het tv kastje en ik wist dat het mijn moeder was die belde, dus ik dacht dat kan wel een langer gesprek worden dus pak de telefoon (zit een snoer aan anders werkt ie niet op modem van alice internet :() en wil ermee op de bank gaan zitten... en toen trok ik (bleek later) het stekkertje uit de modem waardoor de telefoon uit viel.... zegt ie: doe je goed.... en dan reageer ik een beetje boos: ja kan gebeuren hoor.... en vind meneer mij prikkelbaar....

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hallo Bos en Steph,

Nou mijn lief is bert visser aan het kijken!
    Ik vind daar echt geen zak aan.. vreselijk zeg.!
    ?Heb 1x een show gezien, was leuk, maar op tv vind ik het geen zak aan!

als hij straks jullie kleine Beeb vasthoud, heeft hij het er wel voor over! Jij zegt waarschjnlikjk na je bevalling NEEEE.. en hij denkt vast JAAAA..hahaha!

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hahaha...arme jij! WEet hij dat het een zwangerschaps kwaal is.!

Hoe hebben jullie verteld dat jullie zwanger zijn, aan jullie ouders/broers/zussen/familie..!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: dat zal inderdaad wel ja... hij heeft een grote mond maar een klein hartje maar ik kan er niet goed tegen als hij dat soort dingen zegt....

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: ja hij leest het boekje van kluun hihi....

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    kan ik me heel goed voorstellen.. vooral dan niet.!

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hahaha wat cooool... die ga ik ook voor lief kopen als ik zwanger ben!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: nou dan vind ik ook dat hij het uitlokt...heeft hij ook last van zijn hormonen zeker....lekker laten lullen dan joh...

@matta: bert is voor 1 keer grappig maar daarna zijn zijn grappen vaak hetzelfde...vind het ook niet meer leuk om naar te kijken...

ben beetje aan het rondsnuffel voor tefeloon en kinderkamers...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja moet hem wel elke keer aansporen hoor om het te lezen.... nu neemt hij het elke keer mee naar de wc als hij voor de grote boodschap gaat hihi... zal mij een rotzorg zijn als hij het maar leest... heb het niet voor niks gekocht;)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mijne leest ook het boek van kluun...heb ik ook gegeven vorige keer al...mijne is geen lezer en haat boeken maar pakt deze er steeds zelf bij en vind het een erg leuk boek.

@matta: bedoel je hoe stephanie het verteld heeft of in het algemeen?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    gelukkig zit hij nu lekker rustig achter aan tafel zijn voetbal international te lezen :p

ik ben op internet aan het rondsnuffelen voor een mooie tekst/gedichtje/versje/liedje voor op de muur in de babykamer, maar het valt nog niet mee...

Deel Deze Pagina