Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Al een aardig buikje ja!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen,....

kristel....ik heb die onderbroeken in 10 voud gekocht bij de hema....niet omdat ze zo mooi zijn.....die zwangerschaps bh's kunnen ook niet....maar heb ze gekocht voor na de bevallling als je lekker bent uitgescheurd of een keizersnede hebt gehad....heb er nu trouwens eentje aan en mijn buik is lekker warm :p

hoe is ie hier verder....zag dat mac ook een jongetje krijgt....gefeliciteerd...

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goedemorgen.

@ stephanie jeetje dat is al een flinke buik. Wel mooi hoor ;)

Vandaag gaan we lekker sporten en zwemmen maar zo eerst lekker ontbijten.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik wil ook zwemmen :D maar ik denk dat we dat volgende week maar gaan doen... eerst maar eens even kijken of ik nog een bikini kan vinden waar ik mijn boobs nog in krijg ;)

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen dames.

@oma: niet ziek worden hoor...je hebt ook altijd pech he...is het niet het een is het wel het ander....hoop dat het snel weg gaat...

@suus: hoe voel je je vandaag...ik zou er ook gewoon weer voor gaan hoor als het mag van de gyn en jullie zijn er klaar voor...

@stephanie: zo je buik gaat al aardig groeien....

@agneta: meisje waar ben je...hoe gaat het met je...

@kristel: gewoon aangeven dat je het niet fijn vind als ze aan je buik zitten.
    mijn zwager kwam gister ook binnen...kwam gelijk naar me toe en voelde even aan mijn buik....maar van hem kan ik het wel hebben maar van sommige zou ik het ook niet leuk vinden....

iemand nog plannen vandaag?

wat een zwemliefhebbers hie zeg..voel me echt lui als het gaat om sporten bij jullie...

ik wil straks wel op babyzwemmen denk ik....dat lijkt me wel leuk...en ik heb me op het werk opgegeven voor een cursus babymassage....

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wij hebben voor vandaag helemaal geen plannen..

lekker relaxen, het zal wel weer zo'n dag worden waarop ik om 4 uur s'middags pas ga douchen hihi...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier ook...alleen douchen zal wel iets eerder worden gok ik zo...
    misschien ff filmpie kijken...we hebben nog liggen. what happens in vegas, stay's in vegas...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wij wilden ook een filmpje kijken, dacht dat ik nog iets op de laptop had staan maar helaas, ben nu bedtime stories aan het downloaden, misschien issie vandaag nog binnen :D

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben hier andijvie stampot aan't maken ;)

Jullie zijn idd allemaal sportief hier zeg!

Ik stond om 10.00u ofzo onder de douche :D

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Oeh lekker andijvie stampot mmm...
    toch wel met rauwe andijvie hé?

mijn oma maakte dat altijd met spekkies en een omelet erover... krijg er gewoon trek van :D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh!

Ik heb hoofdpijn en voel me niet lekker :(

Zie dat Dreamer ook ziek is.. Beterschap!
    Kom je het weekend een beetje rustig door eigenlijk? (op het ziek zijn na)

@Stephanie: Jouw buikje begint ook al te groeien! Je ziet echt wel verschil met de vorige foto. Leuk! :D

@Red: Ik snap dat je lekker naar de kerk wilt, maar zo heel af en toe even lekker uitslapen kan ook geen kwaad toch? ;) Helemaal niet als je daarna verwend wordt met croissantjes :D

@Lynn: Hmm, daar zeg je me wat, voor na de bevalling. Misschien dat ik ze straks ook wel ga kopen als ik een megabuik heb ;) en voor na de bevalling natuurlijk.
    Maar voorlopig zie ik mezelf er niet mee lopen :p
    We zien het wel tegen die tijd.

Hoe gaat het met je?

@De rest: Sorry aan wie ik vergeten ben...
    Wij gaan vandaag ook lekker lui doen.. Lekker in mn joggingbroek en badjas op de bank hangen :D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: wat leuk dat je al verschil ziet :D wordt ik wel een beetje trots van hihi :D

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Uitslapen kan zeker geen kwaad, heerlijk!

Ja, met rauwe andijvie en spekjes erdoor. Krijg ook al trek!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohh, andijviestampot.. :confused:

@Red: als je wat over hebt, stuur maar deze kant op ;)

@All: Ik ben er weer vandoor.. Even paracetamol innemen en dan lekker op de bang liggen..

Tot later :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Doei doei kristel...

16. @ Stephanie je hebt al een flink buikie zeg!

Aan alle zieken: beterschap! Ik voel me ook niet lekker, maar ja das nu al de hele week.. moet ook erg op mn eten letten omdat ik niet zo goed tegen koolhydraten schijn te kunnen.. heb al de hele week niet gesnoept.. vroeger was ik verslingerd aan mergpijpen en bokkepootjes en ik mis ze! Ik weet nog niet of ik morgen ga werken, ik moet nu eigenlijk na het opstaan gelijk iets lichts eten (een lichte cracker neem ik dan) en wat thee drinken dus moet een kwartier eerder opstaan.. dat betekent om 05.45! :confused:

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ bos dat is niet dezelfde die ik gister gekeken heb toch ( what happends in vegas) met ashton en cameron diaz?

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: balen dat je je zo voelt, maar je kan wel alvast wennen voor als je straks zwanger bent en in bed iets moet eten omdat je misselijk bent...

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, er is vast wel wat over! Ik maak altijd teveel, vooral met stampot. Maar mijn kerel is ook echt een grote eter en die is altijd bang dat er te weinig is ;)
    Ik stuur wel wat die kant op. 't Is alleen wel koud denk ik eer 't er is...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jawel dat is wel dezelfde

Deel Deze Pagina