Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    desiree: ik heb nog niks gekocht...alleen wat dingen gekregen zoals knuffeltjes en rompertjes....verder wacht ik tot de volgende echo zoiezo..

heb jij al wat in huis dan?

2. @ stephanie jij hebt al een hoop spullen! Leuk hoor dan gaan jullie zeker ook al op tijd aan het kamertje beginnen?

@ bos ga je na de 12 weken beginnen met kopen?
    En ik heb een paar kleertjes en knuffels.. maar dat is meer omdat ik gek ben op knuffels.. en vroeger spaarde ik babykleertjes met grappige teksten (3 jaar terug ofzo al). Dat heb ik alleen en verder ga ik pas shoppen als het zover is. Babykamer en kinderwagen gaan we pas kopen als ik wat verder ben dan kunnen we tot die tijd maandelijks even sparen (ik heb nogal een dure smaak).

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Jeps... ik kan het niet laten hoor :p

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is dat heel gek dan?

5. Nee hoor vind het helemaal niet gek! Maar ik hoor meer mensen die dat doen als ze de 12 weken hebben gepasseerd dat ze dan spullen gaan kopen.. vind ik ook wel logisch hoor.. ik koop zelf ook pas als ik wat verder ben..

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes :)

Wij hebben een aantal rompertjes, sokjes, mutsjes, slabbetjes en knuffels.
    Verder nog niks wat textiel betreft
    Qua grotere aankopen hebben we laatst alleen een bad + standaard gekocht, luieremmer en kleine verzorgingsdingetjes.
    Verder hebben wij ook nog niks hoor.

We willen wl binnenkort eens aan t kametje gaan beginnen; leegruimen en schilderen dus.
    En dan beetje bij beetje steeds meer grote aankopen gaan doen.

Kleding kopen we voorlopig even niet meer, pas als we weten of t een jongetje of meisje is :) Net zoals spullen voor de kamer, zoals bedtextiel bijv en accesoires, dat willen we echt aanpassen op het geslacht.

En nu ga ik weer verder strijken ;)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke....misschien wacht ik nog wel langer zelfs...ligt eraan...vind het niet leuk om gelijk alles in huis te hebben...vind het leuker om er de hele zwangerschap mee bezig te zijn en steeds wat te kopen...en wil ook weten wat het word dus wacht ook met een hoop dingen totdat we het geslacht weten..

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi,

even terug lezen dan kan ik ook mee kletsen!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, dat vind ik dus ook :) Het is dan iets waar ik echt lang naar uit heb gekeken. Daarom wil ik nu nog geen spulletjes kopen. Nou, hooguit dan een boek erover ofzo.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    het lijkt me ook heel moeilijk om al van alles in huis te hebben en dat blijkt dat het dan nog fout zit....heb ik nu al met de spullen die ik gekregen heb...

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja dat kan ik me wel voorstellen. Je wordt er dan nog extra aan herinnerd. En ik zou de meeste dingen ook wel een beetje willen aanpassen aan het geslacht, zoals de bekleding van het kamertje..

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben er weer vandoor...vriendlief komt zo terug van de wasstraat en en dan gaan we filmpie kijken...tot vanavond...

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    doeg bos!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh wou alleen nog ff zeggen dat ik 1 kilo ben afgevallen van 2 avonden en 1 middag spugen...bah bah bah....ik wil helemaal niet afvallen....waarom hebben sommige moeite met afvallen en ik moeite met op gewicht blijven.... nou ben nu echt weg...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nou bos, hoop dat je je vanavond beter voelt...

doei doei

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja heb gisteravond wel alles binnengehouden en vrijdag ook gelukkig....nou ben ik ECHT weg.... want vriendlief is er.:)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nou bos, dan hoop ik dat dat zo blijft voor je, spugen is echt heel vervelend...

19. wij hebben de kinderkamer (deze is nog van vriendlief geweest) de wandelwagen is besteld en wordt in mei geleverd.
    Verder wat kleine dingetjes zoals een pakje, rompertjes en mutsjes.

vOOR de rest nog niets dusdat wordt nog shoppen :D

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje bos, flink afgevallen in 2 dagen!

Meiden, ik ga er vandoor. ZIt al de hele middag achter de pc te niksen dus ga em maar uitzetten en me verplaatsen naar de bank om tv te kijken (neee dat is nuttig haha)

Fijne avond en tot morgen!

xx

Deel Deze Pagina