Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: Het kan zomaar zijn dat je buik ook ineens een groeispurt gaat krijgen hoor! Wacht maar af :D

@Vraag over klussen:
    FF gaf mn eisprong aan op dag 17 van mn cyclus.
    En we hebben rondom die dag elke dag geklust, 4 of 5 dagen achter elkaar.
    Achteraf gezien testte ik op dag 24 al positief en 7 dagen na je eisprong al positief testen, dat is onmogelijk ;)
    Maar toen ging ik zelf mn kaartje eens goed bekijken, en op dag 12 had ik ook al een megadip in mn temp.
    Ik heb toen mn eisprong dus al gehad en wij hadden GELUKKIG 2 dagen daarvoor ook al geklust. Achteraf bleek die 2e tempdip waar FF mn eisprong van maakte gewoon een innestelingsdip te zijn :D.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zooo rachel kwam net even langs met lindsey :) gezellig..

suus mag nog 13 minuten slapen.. en dan moet ik der wakker bellen.. ben levende wekker vandaag.. haha

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klussen: wij deden het elke maand om de dag vanaf dag 8 tot net voor mijn ongi....8 maanden lang zonder resultaat....maand negen ovulatie testen gebruik....dag voor mijn ei en dag van mijn ei geklust...rest van de maand niet...en raak.....

4. gaby1986

suus heeft nog 1 minuut en dan ga ik der wakker bellen.. :D

5. rose je hebt PB

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi allemaal,

@ kris...je kan olivio ofzo iets kopen tegen striemen...het is een geweldige olie die echt super werkt tegen striemen...bij veel vriendinnen van me al gezien!

@ all...kweet t ff niet meer....

@ dreamer...hoop echt op een goede uitslag voor jullie!

liefs Eva

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @gaby heeft ze geen wekker dan? hihi

@ryanne heb hem ontvangen en een terug gestuurd ;)

ik moet zeggen da ti nog neit echt veel smeer op mijn buik. weet ook niet of ik daar speciale creme voor meot halen of dat het met die bodylotion ook goed gaat heb vaseline bodylotion voor extreem droge huid dus die is voor mij super.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb al een paar streepjes op m'n heupen enzo, ben erg bang dat ik als ik zwanger ben er helemaal onder kom te zitten.
    'k Vind 't niet overdreven hoor Kristel als je vaak buikfoto's maakt!

Hier zit een cake in de oven. Hoopt dat ie lukt, 'k had net te weinig boter maar manlief wilde cake bakken ;)

@Rose, vervelend joh als 't zo lang duurt!

@Suus, al wakker?

Hier is 't droog maar wel koud... brrr! Boodschapjes weer in huis. Hebben straks een enorme voorraad hier!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen...

hier een goede nacht...joepie!

dreamer: ik ben heeeeel hard voor je aan het duimen...

Kristel: mooie buik hoor.....en ik heb in het begin ook veel buikfoto's gemaakt....maar nu dat ik vocht begin vast te houden vind ik mezelf iets minder.....maar vooral doen..want ik denk dat je anders spijt krijgt.....en over die strepen....ik heb ze helaas wel...maar allemaal nog netjes onder mijn bikininbroekje...

oja...misschien een idee....een hyves voor het clubje....want als iemand foto's wil zien wil ze best op een hyves zetten dat ik gezichten kan zien....snap je? ben bang dat er bekende opstaan..:(

10. gaby1986

leuk idee lyn.. zo'n hyves//

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, ze zeggen eigenlijk allemaal dat t geen drol uitmaakt, of je nu wel of niet smeert :(
    Striae krijg je of je krijgt t niet, is genetisch bepaald..
    Ik smeer nu met verschillende dingen, ligt aan mn bui :p Ik heb lavendelolie van kneipp, zwangerschapsolie van weleda en bodybutter van de bodyshop..
    Ik smeer iig elke avond voor t slapen gaan mn buik in.
    Denk alleen dat ik toch wel striae op mn buik ga krijgen... Op mn bovenbenen heb ik t namelijk ook een beetje, aan de binnenkant.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb hele dure gekocht....en het maakt geen bal uit bij mij....een vriend van mij had het over een creme die bodybilders gebruiken want die hebben ook strepen...zal wel eens vragen.....

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wil hem gerust maken....en met jou beheerder worde>?laat maar weten wat je er van vind.. :)

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej das goed....maar een jongen zwanger? misschien met streepjes...anders gaan mensen vragen stellen 8)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Dat scheelt dan weer dat ze zo laag zitten. Op die manier vind ik het ook niet zo erg ;)
    Zie soms alleen foto's van buiken die echt helemaal onder zitten, tot boven de navel zelfs. Daar moet ik echt niet aan denken :confused:

Leuk idee trouwens, zo'n hyve! Begin er maar vast mee :)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar je hebt nu een nieuwe account aan gemaakt bij jhyves?

je kunt ook zo'n clubje maken....

17. gaby1986

hoe moet dat dan... dat was k aan t zoeken

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    en dan kan ik gewoon ook jou beheerdr maken....snap je?

Deel Deze Pagina