@ryanne huh wat bedoel je emt die naam? we hebben gister trouwens voor het eerst een jongens naam bedacht die we allebei mooi vinden staat nu op 1 bij ons en komt maar 4 keer voor en ook nog in 3 verschillende soorten (schrijven) en de meisjes nam komt maar 17 keer voor dar neem ik genoegen mee vind sam een hele mooie naam voor een jongen maar 400 of 600 keer vind ik een beetje veel in 2006 tot nu ofzow dat ga ik mijn kind niet aandoen
mijn naam 102 keer Gaby's naam : 24 keer De naam van als ik een meisje krijg: 3 keer en als ik een jongen krijg: staat er niet eens tussen
@sammie dat moet dan wel heeel orgineel zijn hihi ben benieuwd @ryanne oh echt my god dat meen je neit dat is gewoon TE zielig
Ben er weer eentjes @Dreamer: Heel veel succes! Hoop echt dat je met goed nieuws thuis komt @De mysterieuze Hyves dame: Als jullie even kijken bij haar beroep dan weten jullie zo wie het is Tenminste, als jullie opletten hier @Kindernamen: Onze meisjesnaam is 3x gebruikt, dus die blijft er gewoon in! Alleen de jongensnaam staat in de top 20 zie ik En dat vind ik niet zo leuk... Straks zit ie met nog 3 andere naamgenoten in de klas... Dus ik denk dat Kimo en ik maar eens gaan zoeken naar een andere jongensnaam