@ryanne heb jij al kraamzorg aangevraagd? ben nu aan het kijken bij groene kruis weet echt neit hoe je daar een keuze in maakt hihi
weet niet wie vroeg of ik het was maar ik ben het niet hoor op hyves...ga me nu toch maar aanmelden....ben overtuigd dat het geheel anoniem is voor bekende en dat niemand het ziet maar zodra ik me er toch niet tof bij voel wil ik er af maar dat kan toch... ga ik gelijk kijken of ik de mysterische dames kan ontmaskeren. hihi wie o wie gaat mij accepteren...
bos: niemand anders dan degene die lid zijn kunnen deze hyves zien.. alleen lynn en ik kunnen mensen accepteren.. dus je hoeft je geen zorgen te maken,
joey is al onderweg naar huis. dus gaan we zo onze nieuwe tv halen maar moet nog ff mijn haren kammen en make uppen.. maar heb geen zin .. haha
Ik ga er ook vandoor meiden. Nog ff wat eten (verlate lunch, heb opeens trek!) en dan klaarmaken om naar mijn werk te gaan... Fijne dag & avond allemaal. Ik ben er morgen denk ik weer.. xx
haha ik heb ook echt helemaal geen zin.. maar zoals ik er nu uit zie.. ga ik toch echt niet naar t postkantoor onze tv ophalen hahahaha
waarschijnlijk omdat nu iedereen de deur uit is....ga nog ff beneden dweilen en dan ben ik ff weg....poeh krijg het gewoon warm ervan...
ik heb niemand in de lijst staan die nog geaccepteerd moet worden.. desiree.. jij staat al in de vriendenlijst jou had k al geaccepteerd
ok thanks! Ben ook niet echt actief.. en je kan alleen op die hyves komen door naar de link te gaan toch? daar was ik ff mee in de war! Wel leuk zo met zn allen op hyves
zo heb mijn moeder naar het station gebracht die moest vanavond in utrecht zijn voor het thuiscomite van die jongens die naar afganistan moeten. mijn broertje houd 28 febr zijn afscheidsfeest heeft al 150 mensen uitgenodigd haha.. komt nu wel erg dicht bij heb ook meteen ff boodschapjes gedaan. had net ook geen zin om me op te maken en de deur uit te gaan maar moest toch gebeuren haha. zeker nu met die pukkeltjes voel ik me niet fijn zonder makeup hihi @kristel dacht dat jij zwangerschapsdementie had maar is toch nog goed he