Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Jee rose....goede woord keus...ik schrok dr van!

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja als je eht zo bekijkt hihi.. nee hoor dat zit wel goed :D

ga eens ff unive bellen voor de kraamzorg heb ik het maar gehad he

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hahaha....jah ik had wel door wat je bedoelde maar schrok er toch van....hihi succes met je kraam zorg!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    zo geregeld :D word allemaal toegezonden

5. wat wordt toegezonden?

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: t is makkelijker als je naar www.kraamzorg.nl gaat en dan op inschrijven klikt en dan op unive. Dan wordt je doorgelinkd naar de kraamzorgwebsite van unive en kan je je via internet aanmelden.
    Heb ik ook gedaan, gaat een stuk sneller ;)

Bij mij is de kraamzorg trouwens al geregeld :D

@All: ben weer weg! Boodschappen doen!

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh de kraamzorg papieren enzow die ik moet terugsturen.

ik ben nu alleen aan het twijfelen wat ik oet pakken. ik heb nu zorgzaam pakket 4 en weet neit of ik unive 3 of 4 moet pakken. scheelt 15 euro per maand en kwa kraamzorg krijg je hetzelfde.

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh nee een verschil bij 4 krijg je je kraamzorg voor 100 procent vergoed en bij 3 heb je een nog een eigen bijdrage van 3,80 ofzow per uur. dan zit je bijna op 100 euro die je dan moet betalen.. kan ik misschien toch maar beter 4 nemen maar is wel 137 per maand vind eht veel geld hoor

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Rose, die eigen bijdrage is al snel een 150-200 euro. Daar moet je wel even rekening meehouden.
    Als je nl. borstvoeding geeft krijg je 49u kraamzorg x 3,80 = reken maar uit ;)
    Stel dat 't allemaal niet goed loopt en je hebt meer uren nodig, tikt die eigen bijdrage wel aan.

Hoe zit dat met die hyves, ik wil me wel aanmelden maar komt dat dan niet op je hyves te staan? Niet iedereen hoeft nl. te weten dat we zwanger willen worden.

'k Heb Anel gemaild (ik vond die lovely red zo leuk daar) en er zijn nog wel wat dingetjes voorradig, kon ik aangeven en gingen zij kijken bij welke winkel wat is en kan ik 't toegezonden krijgen. Maar doe ik nog maar niet omdat ik nog niet zwanger ben. Lijkt mij tenminste....
    Bah! Wou dat ik zwanger was, kon ik er zo achteraan en straks is 't misschien weg.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ben er ook weer...ff bij mijn ma geweest en naar de stad
    2 kraamkadeau's gekocht voor mijn neef die heeft een zoon gekregen en mijn nicht kan elk moment bevallen...
    cadeau gekocht voor de verjaardag van mijn schoonzus en cadeau gekocht voor de verjaardag van mijn zus....
    nu maar ff alles uitpakken en dan inpakken en eten koken...iemand intresse in een vergadering vanavond...mag je in mijn plaats want heb geen zin...zag dat er meiden waren die zich verveelde dus ;)

11. ? uitpakken en dan weer inpakken?
    Hoop cadeaus heb jij gekocht!

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @red ow oke thnx voor de tip dnek voor die 15 euro verschil dat ik het maar moet doen je krijgt toch net iets meer vergoed en de hele kraamzorg dat is wel een verschil.

@bos no thnx maar een vergadering savonds? waarvoor dat dan

ik hoop zo dat dreamer en haar man goed nieuws te horen hebben gekregen waar ze wat mee kunnen, moet er neit aan dneken dat je geen kindje kan krigjen van beide :( mijn duimen draaien overuren

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ga eten maken het word vanavond andijvie stampot (vers) met haaskarbonade heb er zin in.

tot straks

14. Eetse rose, klinkt lekker!

Ik duim ook voor dreamer, ik hoop het zo..

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja uit de tas halen en dan inpakken :)

ja vergadering doen we altijd in de avond...beetje lastig overdag....kunnen niet tegen de kids zeggen...vermaak jezelf even anderhalf uur...gaan wij even vergaderen... ;)

hier ook aan het koken...snijbonen, aardappelen en kipsnitzel...

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij krijgen hier broccoli kaas gehaktschotel. Ga nu eerst eten.
    Kan iemand mij nog even uitleggen hoe dat zit met hyves? Of daar niks van te zien is op je hyves? Bij je vrienden of een groep ofzo?

17. @ red het is onzichtbaar voor iedereen dus niemand ziet dat je bent aangemeld. Sterker nog, niemand ziet de jon en zwanger hyves.

Net gegeten, jachtpannetje met broccoli en schnitzel.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oke ik heb me aangemeld :D

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0