Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat erg dreamer.....

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

De tranen staan in mijn ogen, had zo graag gewild dat er wat gevonden zou worden!

Als je wilt praten kan je me altijd bellen, mailen en wil zelfs langs komen om te praten als je er behoefte aan hebt!

Dikke knuffel!
    Ook je man heel veel sterkte!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat erg dreamer! Heel veel sterkte daar!
    KID lijkt me een moeilijke beslissing! Veel sterkte en wijsheid met elkaar om er over na te denken enzo!

4. lieve oma een dikke knuffel voor jou en dreamerman

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    owh neee :(... wat een rot nieuws zeg!
    Had het jullie zo gegund!
    *knuf voor Dreamer en mannetje*

6. Lieve Dreamer, ik vind het zo klote dat er weer geen zaad is gevonden.. en al scheelt het dat de chromosomenuitslag goed was.. en balen dat de gyn negatief is over TESE. Erg raar dat die eerste gyn niet heeft gezegd dat het FSH hoog is. Echt behoorlijk verhoogd neem ik aan?
    Pff meid, dit is echt weer een zware periode, ik hoop dat jullie er met zijn tweeën uit komen of jullie KID willen evt. Denk er goed over na hè.. maar je gevoel zal wel een ingeving geven.. (dat had ik toen even, die keer toen ze ons vertelden dat er niks was). En ik hoop dat de ergste klap is geweest en dat jullie er voor kunnen gaan. En dat het jullie gaat lukken.

Meid een hele dikke knuffel en ik denk aan je.. en stuur stiekem van mijn man vruchtbaarheid toe.. al heeft hij ook haast niks.. maar ik moet hier ook van huilen :cry: :cry:

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lieve lieve dreamer...
    Ik ben gewoon sprakeloos..
    Bij deze een hele hele hele dikke knuf!
    En super veel sterkte gewenst vanaf hier.
    Ik vind jullie onwijs dapper en sterk met z´n tweetjes!
    Heel veel liefs Romy

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Ow dreamer wat erg.. Geen zaadjes :( had het ook heel erg voor je gehoopt.. :( KUTZOOI :cry:

Wij gaan trouwens voor 2 namen denk ik.. Onze zoon zowiezo 2 namen.. en onze dochter hebben we er pas 1 maar gaan er ook 2 worden denk ik!

Ik zou wel heel graag borstvoeding willen geven maar de kans dat het kan ik zo minimaal.. heb namelijk borstverkleining gehad.. maar wie weet.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. :S

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ dreamer sterkte meid vind het zo erg voor jullie. Denk aan je meid dikke knuffel

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij willen ook 2 namen voor een meisje staan ze ook beide al vast.

Ik wil borstvoeding geven heb al een kolfapparaat en hopelijk kan ik op die manier ook mijn vriend de kleine een fles laten geven vind het toch iets bijzonders.

11. Nou ik ga maar slapen.. ben moe.. ff met me mannetje knuffelen en dan oogjes toe :)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier maar 1 naam hoor..vind het nu al erg om een naam te verzinnen laat staan 2 :confused: neee. 1 is genoeg voor ons....

borstvoeding...ik ga het proberen maar zodra het niet bevalt/ ik me er niet prettig bij voel of het lukt echt niet pak ik die fles uit de kast en stop ik er mee...kolven ga ik echt niet doen...dan voel ik me net een koe (sorry hoor is mijn mening/gevoel)
    ik wil het beste voor de kleine maar ook met de fles kun je groot worden...

dreamer: heb er geen woorden voor...vind het zooo erg voor jullie...dikke knuffel voor jou en je man...

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik kom weer even langs om te kijken of Dreamer al nieuws heeft...
    En ja... Alleen is het niet het nieuws waar ik op gehoopt had :cry:

:evil: (*&^%$#@#$%^&*( :evil:
    Wat een K-U-T-zooi zeg! :cry:

Zo... Dat moest er echt even uit. Ik heb nog veel meer in mn hoofd wat ik zou willen vloeken, maar laat ik t maar netjes houden hier... :(

Damn, ik had echt zooo gehoopt dat ze nog wat zouden vinden. Al was het maar één zaadje gewoon :(
    Daar had je ook weinig mee gekund, maar het is dan iig niet niks meer.

En ja, mij kennende heb ik natuurlijk hoop dat ze straks bij de TESE operatie iets vinden, alleen ben ik bang dat het valse hoop is :(
    Ik ben in ieder geval toch blij dat jullie beiden open staan voor KID.
    Natuurlijk is dit wel t laatste waar je aan wilt denken als je samen de beslissing neemt om voor een kindje te gaan, maar hoe moeilijk t ook is, gelukkig kán het op deze manier...
    Denk er in ieder geval heel goed over na samen en praat er zoveel mogelijk over, want het is niet niks om zo'n beslissing te moeten nemen.

Ik wens jullie allebei iig heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie allebei!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dank jullie wel voor alle lieve woorden en knuffels.

Mn hoofd stroomt echt over van allerlei gedachten en kan ook niet echt rechtlijnig meer denken.
    Schrijf ook heel warrig volgens mij.
    Zal morgen proberen op iedereen weer te reageren.

Wij houden ook hoop dat er bij de tese iets gevonden wordt, maar we houden er ook rekening mee dat er niets gevonden wordt.
    We hadden ook hoop dat er vrijdag iets gevonden zou worden, maar ondertussen hadden we de volgende stap al wel genomen in ons hoofd (de tese)
    Nu nemen we in ons hoofd dus ook alvast de volgende stap zodat we meteen doorkunnen wanneer de tese negatief uitvalt.

Ik ga maar eens het nr van het amc opzoeken.

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    borstvoeding zorgt er ook voor dat je baarmoeder en lichaam na de bevalling veel sneller hersteld en dus beter voor je. Maar heb zelf niks tegen flesvoeding ben er zelf ook groot mee geworden omdat ik mijn moeder tot bloedens aan toe pijn deed. Dus is se er na 3 weken mee gestopt

Morgen om half 11 de echo ik ga samen met mijn moeder want mijn vriend kan niet weer vrij krijgen over 2 weken is hij er wel weer bij met de nekplooimeting

Slaap lekker

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: hopelijk komen jullie allebei de nacht een beetje goed door..

@Rose: Heel veel plezier bij de echo morgen :) Wel met een hele moie foto thuis komen he :D

@De rest: Slaap lekker!

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ dreamer....ik heb met tranen in me ogen je verhaal gelezen....ook ik had de hoop dat er toch iets gevonden zou worden! Bijzonder vind ik dat jullie toch nadenken over KID...ik hoop dat jullie de goede beslissingen kunnen nemen en er samen met wijsheid naar kijken.
    Veel sterkte voor jou en je mannetje!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen to all!

Dreamer wat balen zeg!
    Hopelijk krijg je in het AMC een goede hulpzame arts. Heel veel succes meid! (Sorry... weet niet zo goed wat ik moet zeggen :( )

Rose: Heel veel plezier bij de echo! Jij gaat ook al hard hea... 10 weken alweer! :D Nou hopelijk kun je ons een mooie foto laten zien. :)

Ik wil borstvoeding gaan geven en daarbij kolven. Want ik wil ook dat Daan een keer de fles kan geven of wanneer ik ga werken de oma's of de opvang. :) Maar het is natuurlijk de vraag of het gaat lukken.

We hebben trouwens besloten om in het ziekenhuis te bevallen. Mijn moeder zei dat wanneer het goed ging we binnen een aantal uur weer thuis zouden zijn en anders alle medische hulp binnen handbereik is. En daar ben ik het wel mee eens.

Liefs

19. Goedemorgen all

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat een leuke banner heb je Ryanne! :D

Deel Deze Pagina