Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Dreamer: Ik kan me heel goed voorstellen dat je het idee hebt dat je aan t toekijken bent naar iemand anders die in jullie situatie zit..
    Het is ook niet niks wat je even voorgeschoteld krijgt!
    Hoe is je man eronder?
    Gelukkig heb je kunnen slapen vannacht, was een beetje bang dat jullie allebei de hele nacht wakker zouden liggen ;)

@Rose: Mooie foto's meid! Lijkt me echt geweldig om je kleintje zo te zien bewegene :D
    Bij ons was ie heel rustig, lag te slapen volgens mij ;)
    Ben benieuwd of ie bij de pretecho wat beweeglijker is.

@All: Nja, heb niet zoveel te melden behalve dat ik brak ben ;)

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @dreamer dnek idd dat het een stukje overnemen is van je eigen lichaam en emoties, zal vast nog wel komen maar je bent hiervoor ook al een tijd met dit allemaal bezig geweest dus ben je er anders onder als de eerste keer. praat er goed over met de mensen waarvan je houdt en die van jouw houden.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @dreamer: gelukkig heb je kunnen slapen.. als dat er ook nog bij kwam :( heel veel sterkte nogmaals he..
    @kristel: kut dat je brak bent.. hoe komt het.. heb je iets gedaan?
    @rose: mooie echo's hoor.. heel fijn voor je..
    @all: heb nog een vraagje.. ik heb nog steeds veel bloedverlies.. en regelmatig veel buikpijn.. en super veel pijn in mijn onderrug.. Maar ik dacht dat bloedverlies minder moest worden? is dit niet zo? dat je minder bloedverlies hebt na een paar dagen.. wie heeft hier een antwoord op.. maak me namelijk zorgen dat niet alles eruit is..
    @gaby: je bent terug he.. ik zal nog maar niks vertellen dat mag je zelf doen :p ;)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Je bent 9 weken zwanger geweest he.... :( Dus je baarmoeder heeft heel veel slijmvlies opgebouwd.
    Het kan dus nog we leven duren voordat het bloeden minder wordt.
    Het kan zo een week duren...
    Als het langer dan een week blijft aanhouden (dat het zoveel is) dan moet je even je huisarts of gyn bellen.

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik moet zowiezo donderdag naar het ziekenhuis.. dan gaan ze kijken of alles eruit is.. weet je ook waar de buikpijn en rugpijn dan vandaan kan komen

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ik weer....de fysio heeft niets gedaan....omdat ik steeds meer pijn krijg vind hij dat het beter is dat hij even 2 weken niets doet...het heeft met de hormonen te maken bij je bekken....hij zei dat ik nu in de periode zit waar hij het ergste aanmaakt....dus heb een nieuwebekkenband....die loopt onder mijn billen door en mijn onderug...echt een zwaar lelijk ding maar goed..

@dreamer...knuf.....
    ze gaan hem vermoedlijk niet draaien omdat de ruimte al minimaal is en dat hij dan gewoon weer terug draaid....

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Buikpijn en rugpijn komen bij je baarmoeder vandaan... Ik weet niet hoeveel pijn je normaal gesproken hebt als je gewoon ongesteld bent?
    Maar dit is dus een hele heftige ongi om het zo maar even te noemen en de pijn is dus ook veel heftiger.
    Het komt iig bij je baarmoeder vandaan die aan het samenpersen is steeds om alles eruit te krijgen..

Als het echt zoveel pijn doet, neem dan gewoon iets in he.. Wat ik laatst ook al zei, het is emotioneel al pijnlijk genoeg dus lichamelijk hoeft het niet ook nog eens pijn te doen..

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Echt erg dat je zoveel last hebt steeds...
    Maar je werkt wel nog gewoon toch?
    Is dat wel slim als je zo'n last hebt van je bekken?

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ben niet zo van het pilletjes slikken.. hebben ook niet veel meer in huis.. dus ik zal daalijk maar eens naar de apotheek gaan dan.. en je advies opvolgen.. maar die pijn is dus normaal.. bij ongesteld zijn heb ik normaal nauwelijks pijn

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal,

even een berichtje van mij... mijn internet doet ut niet meer :(

maar t onderzoek is meegevallen..
    ze ging eerst kijken of mijn bmm goed was.. en toen de bm zelf.. en de eierstokken.. alles was goed..

toen t bloedprikken.. blegh.. haha.. viel wel mee hoor.. k leef nog.. haha... maar heb niet gekeken...

ik moet vrijdag terug komen voor nog een echo.. om te kijken of de eitjes al groeien.. en ook og een zaadonderzoek voor joey.. hij moest trouwens ook nog even een onderzoekje.. om te kijken of zijn zaadleiders ofzo.. goed waren.. maar was ook allemal goed..

ik weet niet of ik er vanavond.. ben ligt eraan of internet het weer doet...

xx

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Er word aan gewerkt he gaby.. das fijn.. hoop dat je nu snel zwanger zult zijn! :)
    tegelijk met mij ofzo ;)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: na curretage kan je zo 2 weken bloeden.
    Jij hebt een soort chemische curretage gehad, dus je kan daarvan vast ook zo 2 weken bloeden zonder dat het raar is.
    Maar het zou idd kunnen dat niet alles eruit is.
    Zet al je vragen op papier en stel ze aan het ziekenhuis, dan weet je alles zeker!
    En voor de pijn mag je idd best wat innemen hoor!

@Lynn: maar moet je nu een keizersnede dan als hij niet uit zichzelf goed draait?
    Balen dat je zo'n last hebt zeg!
    En idd erg sexy zo'n speciale buikband.
    Gelukkig zit ie onder je kleding! (neem ik toch aan)

@Gaby: je bent al terug lees ik, vertel! :D

@Rose: de klap is nu idd heel anders, omdat ik al wist wat we konden verwachten en wat de vervolg stappen zijn.
    Praten met anderen kan niet, aangezien niemand het weet!
    We hebben het nog altijd geheim gehouden.
    En wil het ook (nog) niet met anderen bespreken.
    Het enige lastige is dat we straks wel hulp nodig hebben bij de TESE, want ik heb geen rijbewijs en hij kan dan niet rijden.
    Maar daar vinden we vast wel wat op.

@Ryanne: met het besef zullen idd de tranen komen.
    Bij mij is in heel mn leven nog niet 1 ding normaal gegaan geloof ik, dus ik kijk er niet eens meer raar van op dat ook zwanger worden niet normaal gaat.
    Maar ik weet ook dat ik alles aankan wat op mn pad komt, dus ook dit zal weer goedkomen.
    Is het niet linksom, dan wel rechtsom.

@Kristel: mn man is als altijd erg rustig.
    Merkte wel dat ie wat geiriteerd was (nou is het ook erg frustrerend als je internet het niet doet, maar nu was het toch net ietsjes erger als normaal ;) )
    Hij kon er wel meteen over praten trouwens!
    Daar was ik echt heel blij mee :D
    En ik was ook blij verrast dat hij open staat voor KID.

Ik was ook blij dat ik gewoon geslapen heb.
    En dan niet eens vanwege piekeren ofso, want dat doe ik nu niet (door het niet beseffen denk)
    Maar vooral voor mn keel.
    Enne .. mn man en niet slapen?
    Dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt hoor :)

@Gaby: vertellllllll :D

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    gaby heeft al verteld

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

verder gaan ze gewoon deze maand mijn cyclus volgen..dus ja.. vrijdag nu maar weer afwachten..

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: wat goed dat je het bloed prikken mee vond vallen :D
    Zei ik toch ;)
    Ben je nu minder bang voor als je nog eens moet prikken?
    En moest Joey ook prikken?

Deed het voelen bij Joey zeer?
    Mn man vond het geen prettig onderzoek iig.

Wel fijn dat ze meteen nakijken of je eitjes groeien!
    Zeker na de vorige ronde lijkt me dat wel prettig.
    Hadden ze nog iets gezegd over dat je vorige ronde zolang duurde?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou Gaby ben blij om te horen dat tot dusver alles goed is! :)

Liefs Debby

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @gaby nou dat is al positief da thet tot nu toe goed is hopelijk zijn de andere testen ook gewoon positief

@dreamer oh oke gelukkig hebben jullie een sterke band en komen jullie hier samen doorheen. als het eenmaal zover is dan heb je vast wel een oplossing gezocht met de auto.

@suus echt naar da thet zog zo'n pijn doet meid maar ookal ben je tegen pillen het helpt wel meid en je gaat je wel beter voelen. ik ben ook niet iemand die voor alles een pilletje neemt maar als ik ongi werd dan moest ik wel wat innemen anders kon ik gewoon neit normaal lopen.

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    @kristel...ik werk nog wel maar 3 uurtjes per dag....en woe en vrijdag niet...maar zit er sterk aan te denken om te stoppen...ik zit mijn collega's ook steeds in de weg enzo....

@dreamer...helaas dat ding gaat over je kleding...dus iedereen gaat dadelijk vragen wat dat is...die andere was donkerblauw en ging alleen om mijn heupen...
    en er is 1% kans dat ik gewoon ga bevallen...dus het als wel een geplande keizersnede worden...hellaas....maar dan zal het rond 9 maart geboren worden....dan ben ik rond de 37/38 weken...maar dat hoor ik nog wel van mijn gyn wat hij nu precies wil doen...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gaby..fijn dat alles er tot nu toe goed uit ziet bij jullie...balen dat je geen internet hebt...

rose...wat leuk dat je kindje zo bewegelijk is...die van ons wilde gisteren ook niet mooi op de foto....

zet vanaonvd foto;s van de echo erop...mag geen trap lopen en de scanner staat op zolder...dus doet vriend vanavond...

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Gelukkig dat tot zover alles goed lijkt te zijn!
    Ik hoop dat de volgende zaaduitslag wat beter zal zijn en dat jullie gauw verder kunnen :)
    Ik duim dat jullie (met of zonder hulp) heel snel zwanger zijn :D

Deel Deze Pagina