Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @lynn ik ben benieuwd naar jouw foto's jammer dat jullie kindje ook moeilijk vast te leggen viel. maar je ehbt ook een dvd he?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Gelukkig maar dat jullie er samen goed over kunnen praten :) Is echt belangrijk hoor!
    Misschien is het besef bij je man ook nog niet helemaal gekomen?

@Lynn: Lijkt me echt erg hoor, als je op deze manier zwanger moet zijn. Je mag niet eens een trap op of af lopen :(
    Als ik t zo lees lijkt t mij wel een goed idee als je eerder met verlof zou gaan. Als je al niet eens mag traplopen, hoe kan je dan normaal je werk doen, niet toch?

Hoe voelt beginnende BI eigenlijk?
    Ik merk namelijk de laatste tijd met lopen dat ik een hele vreemde soort pijn in mn heupen krijg als ik iets te lang loop... :( (langer dan 5 minuten) Ik ga dan trouwens ook scheef lopen, kan dan niet meer normaal lopen...
    Moet ik dit tegen mn VK zeggen als ik daar weer kom de volgende keer? (13 febr)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja heb een dvdtje.....

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Lynn: ohh das wel balen dat het eroverheen gaat zeg!
    Zie je op tegen een ks?
    Zou je liever gewoon bevallen?
    Echt balen dat je zo'n last hebt zeg.
    Heb je extra last doordat hij in stuit ligt dan?
    Of doordat het bij jou allemaal net iets anders zit?

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    @kristel...bij mij leek het in het begin zadelpijn...net of dat ik de vorige dag een 200km had gefiets en ik fiets nooit...
    maar nu is het naar voren gegaan naar het puntje van je schaambod...
    als je die pijn hebt moet je eens proberen als een ooievaar te staan...dus een been optillen...als je het dan in je bekken voelt dan kan het met bekkenklachten te maken hebben....
    en ik zou het wel aangeven bij de vk...maakt trouwens niet uit waar je last van hebt want er zijn zoveel dingen in je zwangerschap waar je last van kan hebben...waar je voorheen nog nooit pijn hebt gehad....

moet wel eerlijk zijn dat ik nu liever een week heel erg ongi zou zijn (voor de pijn) dan al 10 weken pijn aan mijn bekken....maar nogmaals ik weet waar ik het voor doe en weet ook dat het weg zal gaan op het moment dat mijn zoontje geboren is...
    maar continu pijn is vervelend....en moet eerlijk zeggen dat pijn ook wend...ik weet op dit moment even niet beter....
    sorry voor mijn geklaag!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: volgens mij deed t geen zeer..

maar ik ben er weer vandoor.

misschien tot vanavond.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Dus zo gaan staan? <| (zie dat even als 2 benen ;))

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie niet echt op tegen de ks zelf...maar tegen het herstel erna...maar goed das mijn pech....

had liever gewoon bevallen, wil ook weeen ervaren enzo...en het herstel is sneller...

ik heb last van bi doordat mijn baby niet in evenwicht ligt...hij ligt aan de rechtse kan in stuit...maar het kan ook door hormonen komen....en volgens de fysio kan het ook zijn dat ik daar extreem op reageer....of het kan komen doordat ik veel gesielerd...hoe schrijf je dat dan? heb en gefietst...dat mijn bekken daar ook wat van mee hebben gekregen...
    maar dat zullen we nooit weten....

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Nja, heb t even gedaan en voel t best wel eigenlijk :( In mn heupen dan..
    Maarja, lijkt me wel heel vroeg om al klachte nvan evt, bi te hebben...
    Ik kijk t wel even aan.. Als het erger gaat worden ofzo kan ik altijd nog naar de HA toe.

Enneh, je mag best klagen hoor! Het is toch ook niet niks dat je zo'n pijn hebt...
    Balen trouwens dat je een ks zou moeten krijgen.
    Tuurlijk heb je liever gewoon een normale bevalling. Mij lijkt een ks ook niks hoor!

Maargoed, heeeel misschien gaat de kleine nog draaien en kan je toch normaal bevallen.
    Daar duim ik alvast voor!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @lynn weten ze nu dan al zeker dat je kindje niet meer zal draaien en waarom kunnen ze hem niet proberen te draaien of heb ik iets gemist?

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Gelukkig was alles goed.

Kristel,

BI kan je al heel vroeg in de zwangerschap krijgen.

Uhmz... verder weet ik het ff niet meer...

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    Weer eens ruzie met een collega. En ik moet haar straks gaan inwerken op mijn taken! gRrrrrrrrr... k*t muts!
    Ze helpt echt iedereen continu op de kast en snapt niets.
    Ik vroeg nu alleen maar of ze haar mailbox open wilde stellen voor het geval dat ze afwezig zou zijn en iemand iets wilde weten wat misschien naar haar gestuurd kon zijn. :( Dat is heel normaal bij ons. Maar zij zei 'Dat mag en moet niet, dus doe het niet' Ik zei 'Je wilt toch met ons samenwerken ofniet' zegt zij 'Nou, dat weet ik niet...."Ik weer... 'Nou sorry dat ik het zeg dan maar dan ga je toch lekker weg!'

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(

Sorry voor dit egobericht! Maar ik moest het even kwijt.

Liefs

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby zo irri zo iemand grrr die zou je toch een schop willen geven. moet ze leker achter de kassa gaan zitten asl ze niet samen wil werken

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, jeetje wat erg. En vervelend dat blijkt dat de vorige gyn niet alles heeft gezegd! Goh meid, ik weet echt even niet wat ik moet zeggen....

@ rose, wat een mooie echofoto's. Jeetje wat is het al een 'echt' kindje met 10 weken! Je ziet de armpjes enzo al..En dat terwijl hij/zij pas 2.5 cm is! Ik blijf het superbijzonder vinden!

@ red, ik hoop voor je man dat het van beide kanten bevalt en dat hij er kan blijven! Wel krom dat ze moeilijk doen bij het cwi, want de doelstelling is toch dat hij zo snel mogelijk gaat werken?

@ suus, wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van bloedverlies en pijn :S

@ lynn, vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Wat houdt zo'n bekkenband in?

@ gaby, fijn dat alles 'vanbinnen' helemaal in orde is! Hopelijk halen ze iets uit het bloedonderzoek dat er tenminste duidelijk is waardoor dit komt...

@ debby, wat een vervelende collega zeg!

@ all, ik heb al 3 dagen een posi ovutest en last steken in mijn onderbuik en d**s. Ik dacht mijn ei al gehad te hebben, maar volgens mij heb ik die vanmorgen gekregen. Toen had ik een heel aanhoudende steek onder in mijn buik. Het voelde als een lange ongikramp ofzo en hield een paar minuten aan. Daarna was het klaar en nu heb ik geen buikpijn meer. Ben ik ff blij dat we gister nog geklust hebben ;)

@ dreamer of sammie, mag mijn NOD terug naar 3 februari? Tnx :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: echt...? Hmmz.. nouja ik zal het gewoon melden bi jde vk de volgende keer als ik daar ben.

@Debby: Pff wat een mensen zeg :( Zou ik ook ruzie mee krijgen ;)

@All: ik ben er weer vandoor.. Ik heb net bedacht dat ik mezelf eens helemaal ga verwennen vandaag met haarmaskertje, gezichtsmaskertje, scrubs, mn voeten verzorgen... gewoon alles :p
    Dus ik ga lekker in mn badjas rondlopen de hele dag!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Echt hea...! M'n oren gloeien er helemaal van en kan me nu ook niet meer concentreren.
    Ben me nu al aan het bedenken hoe ik naar haar toe ga om te zeggen dat ik graag op een collegiale manier met haar wil samenwerken en vooral ik haar zometeen moet inwerken op mijn taken. Maar ben bang dat dat ook weer verkeerd bij haar aan komt. :(

17. @ suus na mijn cuuretage heb ik een kleine 4 weken gebloed.

@ deb you go girl ;)

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, gewoon zeggen zoals je het tegen een andere collega zou zeggen. Als zij dan gaat flippen, ligt het niet aan jou maar aan haar!

Zo ik ga ff een eitje bakken. Heb nog amper wat gegeten vandaag! (slecht...)

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heel slecht Nen! Foei!

Wel lekker een gebakken eitje jammie! Ik krijg ook honger!

Ik moet nog iets verzinnen voor bij de kip minute steaks... ideetjes zijn welkom.

(hihihi :) even een ander onderwerp merken jullie het?)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Broccoli en krieltjes?

Deel Deze Pagina