Hmmmm... dat klinkt erg goed! Kerriesausje erbij denk ik. Jammie! Ik heb eind vorige week ook brocolie gegeten maar dat geeft toch niet? hihihi
Ik zou het niet erg vinden. Heb het ook vrijdag net gegeten, maar kan dat elke week wel eten. Vind ik zulke lekkere groente!
@nen ja bijzonder he maar hij/zij was heel bewegelijk dus ja die 2,5 cm was neit helemaal precies hihi hopelijk is het raak meid als je gister geklust hebt en vandaag je ei ik ga duimen. @debby kip minute steaks wat meot ik me daarbij voorstellen? hihi nog nooit van gehoord @kristel oh leker zeg :d wou vanavodn ook ff een maskertje op gaan doen tegen die pukkeltjes maar gleukkig word het al minder wil trouwens dolgraag in bad maar mag nog niet over 2 weken maar he ik heb trowuens ook de uitlsag van eht bloedonderzoek gekregen en alles was in orde mijn bloedgroep was a positief, wist ik helemaal niet. moet zo om half 4 naar mijn stage plek voor het laatst. ga bingo doen emt de kinderen op de bso en morgen de laatste keer naar school
@ rose, waarom is er bloedonderzoek gedaan? (sorry als ik iets heb gemist..) Vind je het niet een raar idee dat je klaar bent met school? Al op zoek naar een baan?
Ik denk algemeen bloedonderzoek wat je altijd aan het begin van je zwangerschap krijgt. Je wordt dan getest op Hb, bloedgroep, rhesus D-factor, Hepatatis B, syfilis en hiv. @Debby, vervelend zulke collega's! Succes daar! Hij gaat werken als grondwerker. @Gaby, fijn dat alles goed lijkt te zijn! @Suus, vervelend 't bloedverlies en pijn enzo! Ik ga hier ook maar weer 's wat doen.
Thanx Red! Gelukkig zit ze niet bij mij op de kamer. hihihi Grondwerker, dat is hard werken! Heb je al iets gehoord van je werk?
Zow, heb ff mijn avatar gewijzigd. Was het een beetje zat dat kleurloze plaatje van het beertje. Vind deze veeeeel leuker!
De tandjes ... Heb net een afspraak gemaakt voor enkel een intake voor de tese ... Dinsdag 7 april om 9 uur Ik vroeg of het iets later kon ivm files enzo (oke, ik rij binnendoor, maar dan heb je hier in de randstad alsnog wel files) Maar dan kwam het pas op eind mei Heb ook serieus 20 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Maar jeetje .. gewoon wéér 3 maanden wachten En dan voordat de TESE zou gebeuren ben je weer minimaal 3 maanden verder En dan als dat niet lukt en we besluiten over te gaan op kid via het ziekenhuis, dan ben je weer 1 tot 2 jaar verder. Ik ben even helemaal stilgevallen. Voel me nog leger dan leeg nu. Bah
@nen het is idd een algemeen bloedonderzoek wat je dan krijgt om te kijken naar je waardes en eventuele ziektes/infecties ofzow. het is idd een raar idee dat ik eindelijk klaar ben ga volgende week soliciteren. eerst even alles afsluiten in mijn kopie nhihi @dreamer wat een kutzooi, het is al een ding dat je hiermee moet leren leven en eht een plekje geven maar dan nog zo lang moeten wachten op alles voordat jullei eindelijk kunnen genieten. ik begrijp hieruit dat je met kid zaad van een anoniem iemand neemt want geloof dat als dat neit zo is het sneller is. hoe denk je daar over? ik moet er vandoor. naar de bso voor het laast whoehoe
Wat balen zeg dat je nu weer zolang moet wachten! Dat heb je echt niet verdiend! Heel veel sterkte meis!
We hebben bij KID zover ik nu weet 3 mogelijkheden. - onbekende donor via ziekenhuis (1-2 jaar wachttijd) - donor zoeken via internet (geen wachttijd) - donor in familie/vriendenkring zoeken. Mn man had liever geen familie of vriend als donor dacht ie, dus ik heb meteen gezegd dat die optie dan afvalt. Als hij erover twijfelt is het gewoon een nee en moet hij daar niet meer overna denken. Ik weet ook niet of ik dat zou willen. De banden zouden zo extreem veranderen en ik weet niet of ik dat zou willen. Mn man heeft geen broers, dan lag het misschien anders. Dan hou je dus nog de optie ziekenhuis en zelf een donor zoeken over. Ikzelf zou dan liever zelf een donor zoeken. Zo weet je beter met wat voor zaad je insemineert + dat het zaad vers is en dus beter. Maar goed, ik weet nog veel te weinig over deze beide opties om een keuze te kunnen maken. Maar via het ziekenhuis hebben we dus (nog) niet uitgesloten nee. Geniet maar van je laatste dagje bso meis!
@Debby, ja is zwaar werk maar gratis fitness zo he Even afwachten of 't bevalt. Blijft hij daar werken, kan er ook 1 auto weg. Zou lekker zijn! Volgens m'n rooster moet ik morgen werken maar is maar net of ik gebeld word. 'k Denk dat ze straks of vanavond nog wel bellen voor wachtdienst en anders morgen. Leidinggevende belde net dat ze per febr. ontslag neemt. zijn overgenomen door 2 andere organisaties en zij kan niet mee. Jammer! @Dreamer, K*t zeg dat 't zo lang duurt! Echt niet normaal! Sterkte komende tijd en ook bij het maken van beslissingen enzo! @Rose, succes he!
@Red: krijg je ook gewoon betaald als je niet hoeft te werken dan? Dat is nog eens slapend rijk worden Zou wel mooi zijn als het werk bevalt! Weer een (flinke) zorg minder! Trouwens, het eerste wat ik dacht toen ik net had opgehangen was: nou, dan heb ik iig tijd zat om met autorijden te oefenen... En de gedachte daarna: tsja, weet nu wel zeker dat we een andere woning hebben voordat we een kindje krijgen. Elk nadeel heeft zn voordeel, dus probeer maar weer de positieve dingen erin te zoeken...
Ik krijg m'n minimum contracturen wel betaald, dat zijn er 80 per 4 wk. Alleen sta ik wat betreft flex-uren nu flink in de min. Op 't moment dat ik boven m'n max. contract uren uitkom, wordt dat daar mee gecompenseerd. Dat is wel even balen. Vooral omdat ik de laatste maanden alleen maar extra heb gewerkt. 'k Werk meestal m'n max.uren dus heb nu wel 200 euro minder loon ofzo. Wachtdienst krijg ik wel vergoeding voor, maar dat is gemiddeld een euro per uur. 'k Werk sinds deze maand op rooster en als 't zo doorgaat bevalt 't me niet! Wel 't thuiszitten, daar heb ik geen problemen mee maar schiet financieel niet erg op. 'k Ben nu ook 5 dagen vrij, 9 dagen werken, normaal 8 dagen werken, 3 dagen vrij. Nou ja we zien wel. 't Zal vanzelf wel weer drukker worden. 'k Heb 't ook vanaf juni t/m december druk gehad. Wat knap dat je de positieve dingen nog zo goed kunt zien!
Dreamer, wat goed dat je nog wel kijkt naar het positieve. Anders wordt het allemaal zo zwart.. Ik leef met je mee, al kan ik me natuurlijk niet goed inbeelden hoe je je voelt. Ik hoop dat de maanden voorbij vliegen en dat jullie dan snel positief resultaat hebben!
Ik ga er ff vandoor. Ff boodschappen doen een een muilkorf halen voor de hond. Ik zie geen andere oplossing. Hij sloopt alles. Kwam vanmiddag thuis en toen had hij 2 plinten van de vloer getrokken en aan stukken gekauwd. Maar hij spuugt ook veel nu hij al die rare dingen kapot maakt, dus dat kan gewoon niet...
Hey meiden, Even snel een berichtje voordat ik eten ga maken. Ik ging vanmiddag weer even naar het hartje luisteren en ineens voelde ik op de plek waar ik t hartje hoorde een heel gek soort getril... Dit had ik de afgelopen week ook al 2x gevoeld, maar dacht dat t gewoon mn darmen waren.. Alleen ja, vond het wel heel vreemd dat t nu precies op de plek was waar ik t hartje hoorde en t voelt ook heel anders dan darmen.. Nu heb ik bij t onderdeel 'zwangerschap' gevraagd of dit ons kindje kon zijn en of dat zo vroeg al kon. Ik kreeg alleen maar positieve reacties! Conclusie; ik heb ons kindje gevoeld vandaag