Zou wel fijn zijn een kortere cyclus Sammie! Jeetje ik lees net het topic over wel of niet werken en dan dus de onvermijdelijke wel of geen merk. Ik ben het met je eens hoor Natas!
Goede morgen allemaal! Alles goed hier op deze heerlijke dag? Komt er trouwens echt niemand hier uit de omgeving van Tilburg?
Goedemorgen allen, volgens mij had ik gister mijn ei, wat krampen onder in mijn buik en heb al paar dagen wat dikker slijm. wel geklust, omdat we zin hadden, maar helaas heeft het geen resultaat omdat ik uiteraard mijn spiraal nog heb. wel is het misschien een goed teken, dat ik als ie morgen verwijderd wordt w.s. al snel (met ongeveer 2 weken) ongesteld wordt. Als ik mn cyclus zo ongeveer goed heb dan. we zullen wel zien afwachten. voelen jullie je eisprong ook? ik heb regelmatig dat ik dan krampen onder in mn buik heb en soms voel ik ook aan welke kant mn ei vandaan komt. fijne dag wij gaan verder met voorbereidingen voor ons feestje straks om 14.00 uur. xxx
hey meiden, Hier temp iets gestegen, zou ik dan toch echt mijn ei gister al hebben gehad? Hoop het maar niet... We zullen zien wat ff gaat doen de aankomende dagen! @dreamer, balen dat je laptop zo'n rot ding is, steeds nmeit werken, lijkt me niet echt een goed begin voor een nieuwe laptop! Geld gewoon terug vragen hoor! Balen dat je temp lager is, werd je de vorige keer op die dag ook ongi, of pas de dag erna? Hoop dat het vandaag dan nog mag komen voor je! @mac, een fijne dag dan he, hier is het mooi weer dus hoop bij jullie ook, dan heb je een mooi feestje, veel plezier! @kristel, hoe is het met je meis? dikke knuf vanaf hier nog een keer voor je hoor! Denk aan je! @miemke, en heb je al getest? spannend zeg, laat het maar snel weten hier hoor! @iedereen die ik verder vergeten ben, sorry!
Ik ben ook wel benieuwd of ik het nu echt gevoeld heb, dat zou wel gek zijn. Ze zeggen wel eens dat na een bevalling of een mk je dingen beter voelt, dsu misschien ook je ei wel Vervelend als je je er ziek van voelt, das wel erg heftig dan. Maar ja je weet wel precies wanneer je ei is, en dat je zeker goed zit met klussen! Ff vraagje, hoe lang doen de zaadcellen erover om de eicel te bereiken? Ik dacht dat ik gehoord had dat het wel een tijdje duurt voordat de zaadcellen helemaal ingezwommen zijn namelijk. Weet iemand hoe lang dat duurt ongeveer?
Het is maar 1 keer geweest dat ik er echt ziek van was. en inderdaad na mijn miskraam ben ik mijn eisprong gaan voelen. Verder weet ik niet hoe lang het duurt voor de zaadjes je ei bereiken..
hallo allemaal.. hier niet veel te melden.... hoe is het hier verder? @ dreamer ja joh die thunerangel of hoe ze ook heet... pffff hou me mond maar dicht ik zeg het hier nogmaals hihi ik ben trots erop een thuis blijfmama te zijn en wie wil werken perfect maar ga niet zoals die thunderangel het uitdagen dat ze commentaar krijgt omdat ze 50 uur werk.. pfff en dan zeuren dat dr kind alleen maar merk krijg en heeft en geen bublies luiers nou mijn kind heeft nu de kruidvat melk en potjes... en lekker zeeman wibra ect merk.. en ik schaam me er totaal niet voor! haha sorry mag het niet meer zeggen anders ga ik te ver off topic en het is niet voor niks daar gesloten... en wat gaan jullie allemaald oen meiden? sterretje en kristel hoe is het nou met jullie? aannuhhh verder weet ik het niet meer gewoon HOOOII
Ik voel mn ei ook en ook aan welke kant mn ei springt. Veel plezier met je feestje Mac Vorige keer kwam mn ongi de dag na de daling en op 13 dpo. Zit vandaag 12 dpo met een daling, dus vrees echt voor morgen (tenminste, nacht dan, want ik merkte het toen ik om 5 uur snachts naar de wc ging) Ik weet nu iig dat het morgen of heel misschien laat vanavond nog komt, het is dus geen klap meer. Maar wel extra pijnlijk. Ben benieuwd of het idd je ei al is geweest! Hoop het niet voor je zo te lezen. Is je temp nu net zo hoog als vorige ronde na je ei? @Debora: nope sorry, randstad hier
Haha ja hier zou het net zo gaan hoor! Heb voor mn nichtje ook alles bij de zeeman en hans gekocht, prima spul hoor! Zeker voor babietjes, die doen er nog geen 2 maanden mee, dan heb je geen mega goeie kwaliteit nodig! Het was dat t topic al gesloten was, maar anders had ik ook nog even gereageerd
Hey meiden @Dreamer: Ik hoop en bid nog steeds voor je dat je ongi weg blijft ! Het moet gewoon! @Sterretje: Gisteren je eisprong? Dat zou wel heel vroeg zijn al? Hoe voel je je eigenlijk verder? Wat betreft de zaadjes, volgens mij duurt het ong 5 tot 8 uur voordat ze bij de eileiders aankomen.. Maar ik weet t niet helemaal zeker. @Mac: Hopleijk komt je cyclus snel op gang nadat je spiraal verwijderd is, maar ik hoop nog meer dat je heel snel zwanger bent :-D @Natas: Hey meid, hoe gaat t nu met je? @All: Vandaag toch nog even voor de zekerheid een zw.test + ovutest gedaan, maar allebei zwaaaaar negatief, ik kon er niet eens een streepje op verbeelden... Ook heb ik nog steeds heel erg pijn in mn onderrug De pijn in mn baarmoeder is gelukkig wel minder! Maar ik heb dus heel erg het gevoel dat ik vandaag of morgen ongi ga worden.. Weet nu alleen niet of het een normale ongi is of een mk.. Mn gevoel zegt mk, maar mn verstand zegt ongi Er is vrijdag bloedgeprikt bij de gyn op HCG en Progesteron en als de HCG waarde aangeeft dat ik zwanger was dan verander ik t dan wel als mk, maar voorlopig hou ik het dan in mn onderschrift maar aan als normale cyclus.. Verder hebben we gisteren een nieuwe leren bank besteld, jeej Nu hebben we een zwarte stoffen bank, maar aangezien we katten hebben (en die verharen zo leuk) is dat niks waard. De bank moet elke dag gestofzuigd worden en dat is best een karwei! Kan dus niet wachten tot de leren bank er is Ook krijgen we deze week een nieuwe eettafel! Ons huisje wordt steeds gezelliger en mooier Ook heb ik besloten om te gaan voor de opleiding tot weddingplanner! Daar ga ik me deze week dus mee bezig houden wat aanmelden betreft enzo. Hoe gaat t verder hier?
Hier alles goed en met jullie? @ Sterretje, Je ei is maximaal 24 uur vruchtbaar, maar de vruchtbaarheidskans neem na 12 uur ZEER drastisch af. Het zaad van de man doet er zeker 12 uur over om daadwerkelijk je ei te bereiken. @ natassie, ben dan geen thuisblijfmoeder maar toch, net alsof het dat kind iets uitmaakt of die nou Replay of weetik ik wat aan heeft of een leuk zeeman setje. Vraagje voor iedereen, hoeveel kinderen zouden jullie willen?
@ kristel het gaat eigenlijk wel goed met mij ondakns alles... probeer er nu wat minder aan te denken is wel lastig maar wil neit weer depri worden zoals de vorige keer heeft het lang geduurt voor ik weer vrolijk was... dus ik blijf me best doen... @celina wij zouden graag 3 a 4 kids willen als het zal en mag lukken... maar hopelijk nu eerst een 2e maar misschien zeg ik daarna wel nooit meer hangt er allemaal vanaf... kristel nu test negatief heb je na je laatste miskraam wel al een nega test gehad of niet? zijn het niet nog de oude hormomnen toevallig? verder gaat alles goed hier.. me ma komt zo en net wat verkocht dus word ook nog opgehaald... en even me externe harde schijf gebruikt dus me laptop moet het nu weer snel doen als het goed is enw asjes opgehangen kortom hoop leuks gedaan en al gewandelt en met alysia gespeeld hihi en jullie allemaal?
Wij willen graag 3 kinderen, nummer 1 is er al en eind dit jaar gaan we voor de 2e. Een achterbank vol.
hey allemaal! @kristel, ach meisje wat een onzekerheid weer he! Ik ben beniwued wat de bloedtest zegt, wanneer krijg je die uitslag? Vind eht heel raar dat je eerst een posi test had en nu negatief zijn, lijkt me heel moeilijk voor jullie! Goed dat jullie lekker ff zijn wezen shoppen, helpt voor zoveel dingen! Lekker geld uitgeven, helpt mij super als ik verdrietig ben hoor! @natassie, meis als ik geen koophuis zou hebben, dan zou ik ook stoppen. Helaas hebben wij daar voor gekozen en weet ik dat ik voorlopig nog moet blijven werken. maar echt ik vind het super, mama's die thuis blijven! Ik ga strakjes ook echt geen pampers of huggies kopen, ja msischien in de aanbieding, maar anders lekker van kruidvt of etos of zo iets! Kleding van de zeeman enzo is trouwens hartstikke goed voor die kleintjes! En nog super leuk ook! Mijn neefje krijgt ook regelmatig iets van me, maar dan ook van de hans of zeeman hoor! Je ziet het er echt niet af of het een merk is of niet! @dreamer, nou meis dan hoop ik toch dat vanaaf je ongi nog komt. Als je toch al zeker weet dat het komt, dan maar nu ook toch, en al helemaal niet morgen! @Celinaaa hier nog in dubio hoeveel kids we willen, ik zou er graag wel heel veel willen, 4 of 5, maar vriendlief vind 2 wel zat zegt hij altijd, toevallig vanmiddag in de auto zei hij dat we wel zien hoe het loopt, dus wie weet toch nog ook een achterbank vol hier!
@Celinaaa , wij willen 2 kinderen. @ Iedereen, Ik blijf trouwens ook een huismoeder en kleding koop ik voor andere babies en kids ook altijd bij de zeeman en wibra... wat maakt het uit, je ziet het er inderdaad niet aan af en vind het goede kwaliteit... Zelf ga ik daar ook naartoe als de kleine er is.
@Celina: Wij willen echt een megagrote eettafel vol met kinderen. Het liefst 5 of 6! Met het zoontje van mijn vriend erbij dus 6 of 7! Als het allemaal mag en kan dan he En ja nu vinden jullie mij zeker gek
Hey meiden, Ik ben net begonnen met bloeden... Ik vraag me nu alleen af, ik zit nu op CD 27, dan betekent het dus dat me vorige cyclus 26 dagen was he? of toch 27? Zoals ik eerder al zei, ik hou het nu toch maar even op een normale cyclus, pas als ik de uitslag van de Hcg-waarde weet van vrijdag kan ik pas zeggen of het een echt een vmk was weer of gewoon een normale cyclus...