Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry, ben te moe om terug te lezen wat er vanavond allemaal geluld is ;)

Wij zijn weer wezen zwemmen vanavond, echt lekker was het weer!
    En weer zaten heel veel mensen me aan te kijken, ik denk echt door mn buik.. Ik hoop alleen wel dat ze denken dat ik zwanger ben en niet dat ik een dikke snoepzak ben ofzo :p (dat ben ik wel, maar ik word er niet dik van ;))

Nu ga ik lekker slapen, ben aan t wachten tot Kimo het beddegoed verschoond heeft en tot mn elektrische deken warm is :D

Slaap lekker allemaal!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen..

Dus gister toen ik weg was was iedereen al weg.. behalve kristel.. lekker rustig.. ik zit nu lekker aan mijn ontbijt.. vandaag een drukke dag dus weet niet of ik nog online kom.. Daalijk eerst werken tot kwart over 1.. bij jayden op de groep.. de kleine van rachel.. En vanavond ga ik lekker een keer met mijn vent bank hangen.. hebben elkaar deze week niet veel gezien en heb hem nu juist hard nodig..
    Fijne dag allemaal!

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen,

@kristel is echt zo's tijdje die je moet overbruggen da tje eht neit zeker weet is eht nou een zwangerschapsbuikje of een ..buikje hihi.. denk wel dat je bij jouw ziet dat je zanger bent hoor als ik je foto bekijk. je bent voor de rest ook slank en is het een beetje raar als alleen je buik dik zou zijn :D
    een voorverwarmde deken, toemaar hihi

@suus werkse meid en idd lekker bankhangen met pascal is dnek i kniet verkeerd beetje rust voor jullie samen.

ik moet om 9 uur de bus hebben naar het station, ga voor het laatst naar den bosch. :D en dan volgende week met vriend en ouders diploma uitreiking en dan gaan we denk ik wat eten in den bosch ofzow.
    ik kom af en toe via de iphone even kijken maar ga niet op iedereen reageren hihi dan ben ik wel ff bezig met dat ding

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: hihihi Is het ook niet een beetje het idee dat mensen naar je kijken? Dat heb ika ltijd als ik kleding aan heb waarin ik me eigenlijk niet echt prettig voel krijg ik altijd het idee dat mensen me aan het aanstaren zijn. :) Maar ik denk indd ook wat Rose zegt. Bij jou zie je echt wel dat het van je zwangerschap is en niet omdat je buikje dik is ofzo. Dat past niet bij de rest van je lichaam. :)

@ Rose: Wat lekker zeg de laatste keer naar school! Hoe is het gister gegaan op de BSO? of was dat maandag alweer?

@ Suus, werkze vandaag! En geniet vanavond van het samen zijn. :)

Hoe voelen de zwangeren zich? Niet moe, misselijk prikkelbaar ofzo? Ik heb namelijk nergens geen last meer van...jah... om een uur of 9 's avonds begin ik te gapen en wordt moe. Maar dat is toch netjes?

Gister zijn Daan en ik uit eten geweest. Totaal onverwacht en gewoon omdat hij wat leuks wilde doen. T was hartstikke gezellig en we hebben het over van alles en nog wat gehad. :)
    Ik heb duidelijk aangegeven dat ik 1 dag in de week oppassen voor beide oma's genoeg vind omdat ik wil dat wij het kind op gaan voeden en niet zij. We zijn er nog steeds niet helemaal uit of het 3 of 4 dagen gaan worden voor mij. :( Ik ga vanavond zijn kosten voor het bedrijf enz even op een rij zetten en zijn 'loon' uitrekenen.
    We trouwens gister van zijn tante (daar zijn we nog even langs geweest omdat we anders al om 4uur in t restaurant zouden zitten) een heel leuk knuffel doekje gehad, en een 10 pack geweldige rompertjes! :D

Liefs

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby ja is zeker lekker, gister was het og heel gezellig op de bso was alleen iets vet zieligs gebeurd. er was een konijn die er al een half jaar stond en daar zouden ze een oplossing voor zoeken, nou hebben de mensen van de boerderij hem aan iemand gegeven als slangenvoer :S was een kindje die echt aan eht huilen was. (we hadden gezegd dat hij nu neit meer zoveel alleen was en dat iemand hem nu thuis had, dus neit de slang geneomd) snap dat echt neit he. dat ze eerst die kinderen hadden ingelicht.
    lekker wezen uit eten mm. ik wil deze week ook weer is gaan met vriendlief, maar gaan dnek i kvolgende week ook als ik mijn diploma heb :D wat goed dat je kwaaltjes weg zijn, is bij mij wel anders. misselijk bahh..

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ach... wie weet over 2 weekjes wordt het ook bij jou weer minder. :D
    Hadden ze echt in eerste instantie tegen de kinderen gezegd dat een slang het konijn op zou eten? Ik vind het al zielig dat die kinderen gewend zijn aan die dieren en dat het dan weg moet. :( Wel goed dat jij er een positieve swing aan hebt gegeven. :)
    We hebben Grieks gegeten! Jammie! Maar heb wel het idee dat ik enorm uit m'n giegel stink. :oops: (3x tanden gepoetst en bijna geen tzatiki op hihihi)

Liefs

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    nee dat wisten de kinderen niet van die slang maar waren wel verdrietig.
    tzaziki mmm dat is wel heel lekker haha maar je gaat er wel van uit je mond ruiken ja hihi.. heb je kauwgom ofzow hihi ;)

ik ga naar iets te eten maken en de hondjes doen en dan ben ik ervandoor. maar lang leve de iphone :D

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen Sammie! Hoe gaat het met jou?

Ik heb echt maar een heel klein beetje tzatiki op dus volgens mij moet het wel meevallen maar dat het meer het idee is. :oops:
    Helaas geen kauwgom bij me! hihiihi :oops:

Ohh gelukkig dat de kindjes dat niet wisten want dat zouden ze helemaal histerisch zijn.

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Goeiemorgen sammie hoest met jouw?

@ debby dan zal het wel meevallen he?
    Denk idd dat die kinderen nachtmerries hadden gekregen

Zit in de bus. Ben blij dat de hond nu zindelijk is dan hoeft hij niet een halve dag in de banch, hij loopt nu rond met de andere hond en kat. Dan ga ik met een veel beter gevoel weg

11. Goedemorgen
    @ debby dus dat is wat ik vanochtend rook, jij hebt tzatziki op :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

:oops: hihihihi :oops:

13. gaat een saaie dag worden vandaag.
    Helemaal alleen op kantoor e geen zin. Heb alles op internet nu wel gezien :s
    was het maar 17.00 *zucht*

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen zijn zulke dagen hea?!?! Ik ben blij dat ik nu voor 2 mannen werk en dat ik het wat drukker heb. Heerlijk! Om 16.00uur wanneer ik al naar huis mag kijk ik voor het eerst op de klok. :)
    Nou hopelijk komt er iets leuks op je pad vandaag zodat je toch nog lekker bezig bent. :)
    Liefs Debby

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen all,

Hoe is het hier?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goed goed! tenminste met mij! :D
    Hoe gaat t met jou?

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Jah gaat wel goed...
    Zit nog te wachten tot ik mag testen ;)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Is er nog iemand?

@Rose, zielig voor 't konijn...
    @Debby, lekker en gezellig ja, uiteten!
    @Suus, het kan vaak wel uit om een hogere verzekering te nemen. Eigen bijdrage kraamzorg tikt ook aan! En ik heb er op gelet dat ik zwangerschapscursus ook vergoed krijg.
    Ik zit bij OHRA uitgebreid geloof ik voor 116 euro. Netjes dacht ik zo! Krijg 58e zorgtoeslag terug dus volgens mij zit ik niet zoveel duurder dan afgelopen jaar.

'k Ben nog niet gebeld voor wachtdienst. Raar werk heb ik momenteel. Naja ik vind 't wel prima, thuis zitten en wel betaald krijgen als is t wat minder dan anders.
    'k Heb slecht geslapen! 'k Moest 2x plassen en 'k wilde m'n mannetje niet storen omdat die er om 6 uur af moest. Maar daardoor kon ik niet slapen. 'k Geloof dat ik 4 uurtjes heb geslapen ofzo.
    'k Ga 'm zo 's ff smsen, benieuwd wat ie van 't werk vindt.

'k Heb m'n thee bijna op, dus ga ook maar weer 's wat doen.

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ eva spannend wanneer ga je testen? Duim voor je

@red ja zielig he zie al helemaal voor me hoe die slang dat konijn naar binnen werkt, moet toch ook geen gezicht zijn

Ik ben niet voor 9 uur thuis gelukkig maken we er vanavond op school een feestje van :D voelt echt raar dat het de laatste keer is.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja kan ik me wel voorstellen! Al een beetje een idee over sollicitaties enzo?

Deel Deze Pagina