ik heb ze er even af gegooid...en als er nu iemand lid wil worden moeten ze maar eerst even naar mij of gaby een pb bericht sturen..... die auto die komt van kijkshop.nl
Ben er weer eventjes: Ik ken ook geen Shirley... Ja ik ken er wel een, maar niet hier op t forum Pff, ik heb echt onwijs honger nu! Hopelijk is Kimo snel thuis, dan kunnen we gaan eten
ik ga even lekker eten koken.. ik kom vanavond niet meer op het forum.. een keer een lekker avondje op de bank.. wij eten worstjes, aardappels, bloemkool en kaassaus!. heb net al kippensoep op.. net lekker geshopt.. 2 broek gekocht.. wat gereedschap voor vriendlief.. dingen voor onze trouwkaarten.. gaan ze zelf maken namelijk.. kadotje voor neefje wat zondag zijn 1ste verjaardag viert.. Shampoo.. een nieuwe douche stang.. die van de kruidvat en verder weet ik het niet meer heel veel in ieder geval veel geld uitgegeven.. is lekker af en toe.. Ik moest de groetjes doen van gaby en zeggen dat ze niet op internet kon en afkickverschijnslelen heeft.. Morgen heb ik echo om te kijken of het schoon is allemaal.. laat morgen denk ik wel even weten hoe het was.. maar misschien wel pas savonds laat! Fijne avond allemaal
@suus: dat jayden de kleine is van rachel weet iedereen hier wel denk ik...jullie praten zovaak over ze dat we dat niet meer kunnen vergeten @kristel: waarschijnlijk lijkt het ook alsof iedereen naar je kijkt...dat is net als je een gat in je broek hebt ofzo (ja stom voorbeeld) wat niet opvalt maar je toch het idee hebt dat iedereen het ziet.... @rose: ga je nu werken nu je klaar bent met school of ga je nog verder leren..en als je moet goed naar je/jullie salaris kijken he straks...anders krijg je zorgtoeslag terug en moet je straks alles terugbetalen omdat je er geen recht op hebt omdat je/jullie te veel verdienen.. hangt ook van je proeftijd af en binnen welke tijd je een baan krijgt....als je proeftijd twee maanden is en je pas over een maand een baan hebt ben je vijf maanden dus dan kun je het niet meer verborgen houden denk ik.....maar je moet doen waar je je het beste bij voelt. @debby: ik voel me ook weer toppie...heb weer meer energie (overdag dan) 's avonds ben ik wel moe en beetje hoofdpijn als ik te druk geweest ben overdag maar verder mag ik zeker niet klagen. gezellig uit eten....altijd leuk en vooral zo onverwachts. @ryanne: dag een beetje overleefd vandaag... ik werk nooit alleen....zou willen dat ik soms wat meer rust had op het werk maar ja dan moet je niet met kinderen gaan werken he @eva: heee..wat is je idee deze maand... @red: hoe was de eerste dag van je man? ik strooi ook nog wat hcg in het rond...anders heeft rose straks niks meer... @lynn: hee slaapkop....uitgeslapen? @dreamer: wat een klote nieuws zeg....bah had zo gehoop dat jullie dit jaar goed nieuws zouden krijgen...waneer houd de elende nou eens op...ga je nog steeds je mond houden tegen familie/vrienden....moet je nog een jaar rot opmerkingen aanhoren enzo.. zo ik ga nu maar ff koken...kom na het eten nog wel ff kijken hier....of er nog iemand is....
@Bos: ja we houden het nog steeds geheim. En ben bang dat de rotopmerkingen vaker komen wanneer we het verteld hebben trouwens. Want dan ga je er meer op letten en als er dan eens iets verkeerds gezegd wordt komt het veel harder aan. Dus we houden het zolang mogelijk geheim. Nog een weekje en dan mag je weer naar de vk! Krijg je dan nog een echo?
Ik heb 't eten weer op en de afwas gedaan. Manlief ligt uitgeput op de bank. Haha... hij is echt kapot. Ze moesten aan't werk in Dokkum, zware klei daar. Bij huizen graven en leidingen opnieuw leggen enzo. Hij had al een gasleiding stuk en schrok zich rot. Maar blijkt vaker te gebeuren Aardige collega's, leuke sfeer en nu een boel spierpijn! Dus 'k denk dat we vanavond vroeg in bed liggen! O ja, en hij zat helemaal onder 't zand toen hij thuis kwam. Kleren zitten nu in de wasmachine, 'k kon gelijk weer stofzuigen. Collega probeert een overal voor 'm te regelen, blijven z'n kleren een beetje schoon. @Bos, fijn dat je je nu weer helemaal goed voelt! Ik zal hier nog even 't gasstel schoonmaken. Straks even een blokje om lopen met de buurvrouw. Even wat beweging. Was hier vanmiddag nog man geweest voor de auto te kijken. Hij belde net om met m'n man te overleggen over de prijs maar hij vond 'm te duur... heeft ie pech! Eetse allemaal!
@dreamer: ja nog een week ben zooo benieuwd. ze gaat bloed prikken etc...en weer een echo ga ik van uit. heeft ze niet gezegd maar ga er wel van uit dat ze gelijk kijkt of het nog goed is.... @red: hij hoeft die klei/grond toch niet met de hand om te spitten? zo eten is klaar gelijk ff eten tijdens het kletsen (hoezo verslaafd)
Ik ben er nog! Ja wel dus met de hand, waar ze met de kraan niet kunnen komen. Rest met de kraan. Maar hij moest stukken van een meter diep graven.
Hihi nee... zelfs met overgewicht maar hij was bij z'n vorige baan al 20 kg kwijt en daar gaat nu nog wel meer bij komen denk ik. 'k Heb wel een super brede kerel en beetje gespierd mag ook wel Maar moet ook niet té.
nee te is ook niet nodig....nou wie weet is deze baan nog wel ergens goed voor he haha....beetje spieren is niet verkeerd...
Hihi idd! Gratis fitness zo voor 'm! Ik ga er even vandoor. 'k Hoor de buurvrouw thuis komen (heeft ook zo'n leuke uitlaat onder de auto ) We gaan even aan de wandel. Kom hier straks wel weer even neuzen.
Ben ik ook weer @ Dreamer: Wat belachelijk zeg dat dat zo lang moet duren, of het allemaal nog niet genoeg pijn doet... pfff. en succes met het maken van jullie keuze voor wel of geen KID. Ow jullie kunnen de hyves wel via je eigen hyves terugvinden hoor... als je gewoon op je eigen hyves bent ga je op het kopje hyves staan in de blauwe balk bovenaan.... dan krijg je een lijstje, als je daar op overzicht klikt, krijg je een overzicht van al je hyves... en dan staat ie tussen prive hyves