Dan heb ik het in het begin ook fout gedaan steeds! De eerste 2 maanden heb ik op 28 gezet, maar op dag 28 ging ik altijd bloeden... Dan heb ik dus normaal altijd een cyclus van 27 dagen he? Want dag 28 is eigenlijk dag 1 van de nieuwe cyclus...?
Nou dat is dan nog iets positiefs! Bij deze kan mn banner dus voortaan op 27 dagen en hoef ik dus 1 dag minder te wachten met testen
Nou ik moet op CD 3 weer bloed laten prikken op andere hormonen, dinsdag dus en de gyn zei dat ik dan de uitslag zou krijgen van alles bij de volgende afspraak. Die is pas 22 juli, maar ik wil die Hcg uitslag eigenlijk wel eerder hebben, dus ik ga komende week eens naar de afdeling bellen, kijken of ik zo de uitslag te horen kan krijgen
Dat topic met dat werken was echt te triest voor woorden zeg.. Hoe is t hier, lekker weekend gehad allemaal?
Good evening! Ik heb dat topic eventjes gemist..! Vertel eens 8) Hier een doenerig maar toch relaxed weekend gehad. Flink geklust dus ik hoop dat het letterlijk zn vruchten af werpt! En maar weer op de wachtbank....!
In een notendop? Huismama's hebben niets gepresteerd (maar dan ook helemaal niets) en je betekent pas wat in de maatschappij als je jezelf over de kop werkt en eigenlijk geen tijd hebt voor je kind. Ooh en kruidvatluiers zijn uit den boze Ik ga voor je duimen romytamara
Aah, klinkt als een gezellig toppic Not... Ik ga er ergens tussen in zitten, ik blijf niet thuis, maar ga ook niet fulltime werken. Ennuh die kruitvat luiers zijn Thnx voor het duimen meis! De mijne draaien ook overuren
Ik zou zeker thuis blijven, daarom hebben wij ook onder andere deze pauze ingelast ivm financiele dip.. En merk kan mij ook niks schelen hoor. Kinderen zijn zich er toch niet van bewust. En romytamara, ik zal ook zeker voor je duimen!
Ik weet 't ook nog niet. Ik ben gek op mn werk en als ik fulltime thuis zit vliegen de muren op me af. Maar ik wil ook niet worden als mijn ouders, die waren er in mijn jeugd nooit, werd opgevoed door mn oma enlater de voor en na-schoolse opvang. Denk dat ik morgen maar een pendel ga kopen en leren pendelen via een online cursus die ik heb gevonden
Ik vond het vroeger altijd heel fijn dat mijn moeder altijd thuis was. En mijn mening is dat een moeder er moet zijn als haar kind bijvoorbeeld ziek is. En ik weet dat dit ook geregeld kan worden als je werkt hoor, het is alleen wat meer gedoe. Maar de allerbelangrijkste reden is dat er geen (schoon)familie in de buurt woont, en ik wil mijn kinderen niet naar een opvang doen.
Ik ga zeker weten thuis blijven, maar zorg ook dat ik financieel mijn steentje bijdraag Het is niet nodig, het geld, maar een beetje extra is altijd welkom :-D En ik wil ook nog gewoon iets leuks voor mezelf doen... Plus dat ik het gevoel wil hebben dat ik niet financieel afhankelijk ben. Momenteel verdien ik ook gewoon mn eigen centjes vanuit huis via internet, maar ik wil dus de opleiding tot weddingplanner gaan doen en als ik daarmee klaar ben kan ik ook gewoon vanuit huis werken! Wat geld betreft zullen wij absoluut geen problemen krijgen dus en dat vind ik een heeeeeeel fijn vooruitzicht! Mijn inkomen via het internet (de meesten weten het al, via Second Life) blijft gewoon komen namelijk, hoef ik vrij weinig voor te doen en dan als alles goed gaat heb ik over ee ntijd een eigen bedrijfje vanuit huis als weddingplanner :-D Daarmee kan ik zelf bepalen hoeveel ik wil werken en wanneer ik wil werken dus het is perfect te combineren met kids! Wat betreft merken, ik heb schijt aan merken! Als ik bij de zeeman iets leuks zie dan koop ik het, zie ik van een merk iets leuks dan koop ik t ook.
Dat ik blijf werken betekent niet dat ik er niet ben. Ik ga of 36 uur werken of 32 (dagen van 9 uur, maar pas als de kleine wat ouder is hoor) en mijn vriend ook, zodat we t weekend samen thuis zijn en nog 2 dagen apart, en dan 3 dagen (niet aaneengesloten) bij mn vriends stiefmoeder. Ik voelde me als klein meisje totaal niet op mn gemak bij mn ouders. En heb nog steeds moeite met vormen van genegenheid, bij andere mensen.
Second Life is een virtuele wereld op internet, in 3D dus, waar je met een poppetje (je virtuele ik) alles kan doen en laten wat je in het echte leven ook kan; trouwen, kindjes krijgen, winkelen, uitgaan, huisje kopen en inrichten, je kan het zo gek niet bedenken. De hele wereld wordt gemaakt door de mensen die er 'wonen', die poppetjes dus. je ontmoet er mensen van over de hele wereld en het is heel interactief dus! Voor je virtuele ik kan je allerlei kleding kopen, make up, accesoires, kapsels, ed, met virtueel geld (wat je 'koopt' voor euro's of een ander valuta of verdient daar). Ik ben iemand die kapsels maakt en verkoopt Ik maak een kapsel 1x en kan m dan zo vaak verkopen als ik wil, mensen kopen dus een kopie, het origineel blijft bij mij. Het loopt 24/7 en hoef er dus helemaal niet te zijn om iets te verkopen! Zo hoef ik dus vrijwel niks te doen om geld te verdienen Ja, kapsels maken, maar dat hoeft niet elke dag/elke week Het geld wat je daar dus hebt kan je ook weer omzetten naar euro's en die worden dan op je bankrekening gezet. Nu niet denken dat het heel makkelijk is om geld te verdienen daar, want dat is het absoluut niet. Ik heb wat dat betreft echt geluk gehad! Bij mij is het voor de lol begonnen, niet om er serieus iets mee te doen en blijkbaar sprak het mensen aan en vinden ze mijn 'producten' leuk en dan wordt dan weer rond verteld Duidelijk genoeg zo? :-D http://www.secondlife.com voor meer informatie
Wij hoeven zodra het bedrijfje van mijn vriend loopt eigenlijk ook geen zorgen meer te maken over de financien. Dat is ook een concept dat het geld binnen blijft komen, de kans dat het minder wordt is zeer klein en dat het meer wordt heel erg zeer groot haha.. Het is alleen de investering van de eerste maanden.. daarna wordt het alleen maar beter.