Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wie wil mij van de lijst afhalen? heb er ff geen kijk op wanneer mijn nieuwe nod is met 100mg clomid? misch als ik weet wanneer me ei is gespronge

net vertelde een kennis/vriendin dat ze zwanger is, sniksnik leuk voor hun hor maar pinlijk voor ons grrr

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ryanne! T wordt echt heel mooi! bedje, schildering en muur met gedichtje! :D

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Ben er weer :smile:...
    Nu zit ik 5 weken met vriendlief opschept :confused: .
    Hij kan niks dragen niet blijven staan enz..
    Dus dat word hard werken voor mij.

Onderzoek van me zusje is goed gegaan en nu afwachten op de uitslag.

4. @ Dreamer Dat is verstandig van je geweest meis. Mannen weten er vaak minder vanaf, maar goed we kunnen ze het tenminste bijleren. Goed dat je er met hem over gaat praten. Dan weten jullie een beetje elkaars gevoel erover. En idd, dan zouden jullie gelijk doorkunnen de de TESE als ie niet zou slagen. Maar een jaar wachttijd.. pff bizar :confused:
    Ik heb zelf, sinds ik weet dat het voor ons ivf zou worden, wel rust gekregen met de zwangerschapswens. Misschien is dat bij jullie ook wel zo. Het blijft natuurlijk altijd moeilijk, maar wellicht hebben jullie de klap al gehad en verwerkt.

Ik ben niet zenuwwachtig, soms het idee dat het nog steeds een ver van mijn bed show is :) . Ik zie het wel hoe het gaat. We moeten nog het hele schema doorkrijgen morgen. Me man vindt het wel spannend, al praat hij er weinig over.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Noushka zat al gelijk de voet te bewaken.

( Hij heeft trouwens 2 hamertenen laten rechtzetten en heeft nu dus pennen in.)

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey allemaal,

Heb even vluchtig bijgelezen, dus moet even zien wat ik heb onthouden:

@ debby, ik ben idd degene met Woezel en Pip :)
    @ dreamer, wat goed dat je je gedachten op papier hebt gezet. Dat is ook een stukje verwerking. Nu hoef je al die gedachten niet druk door je hoofd te laten spoken, maar heb je het op papier en is het misschien ook wat rustiger in je hoofd.
    @ sammie, jij krijgt het dus nog druk de komende dagen! Succes meid
    @ lynn, ik vind het fijn dat je zo selectief bent voor het toelaten van mensen op hyves! Op die manier weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zomaar een bekende kan tegenkomen! Tnx! :)
    @ ryanne, echt een superleuk gedichtje! Zie het al helemaal voor me, zo'n lief babytje die lekker met het buikje vol in het ledikantje ligt.. En zo'n lekkere zwitsalgeur in het kamertje *Nen droomt ff weg....*

Wij gaan vanavond naar Romeo over Julia. Dat toneelstuk met Johnny de Mol, Beau van Erven-Dorens etc...

xx

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tis rustig! Ik ga me ff opfrissen en we gaan zo de deur uit.. Vriendlief had de sleutel in de auto laten liggen en toen de deur dicht gegooid, maar gelukkig heeft de anwb em al open, want met dit weer wil ik niet op de fiets naar het theater!

Fijne avond allemaal!

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    veel plezier vanaaf nen...

grtz suus

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne oh leuk al dat babyshoppen :D ik wil ook de babykamer opkanppen van meubels die ik heb maar alleen als het een meisje word dus wacht er nog mee :D

net lekker mosselen gegeten mmm misschien zo nog poolen.

iemand wat van suus gehoord? hoe het is gegaan vandaag in het zh

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hallo meiden..

zo niet bijgelezen hoor sorry is echt veel gekletst..

@suus nog niet geweest las ik?

vanaf wanneer kun je het hartje horen op een echo eigenlijk?

ga ff mijn thee drinken (derde koekje erbij :oops: ) en dan douchen...

pff heb het idee dat ik een knoop in mijn darm heb...zo'n steek he....moet echt een keer goed naar het toilet denk ik :oops: maar ja wil niet echt lukken...

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb alles nagelezen maar ben 't weer kwijt.
    Ben ook snel weer weg. M'n mannetje ligt al in bed tv te kijken, moe van z'n werk... haha.
    Ik ben ook moe dus ik kruip er lekker naast.
    Was wel leuk gezin, kraamvrouw van 42, zoontje van 2. Lief kereltje, kreeg 'n kusje van 'm! Baby had veel gespuugd. Vanmiddag erg onrustig. Hoop voor ze dat 't vannacht beetje wil.
    Morgen weer vroeg van bed... kom hier dan nog wel eerst even.

Fijne avond allemaal!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pff Red, dat is wel een heftog begin van je werk weer zo... of ben je wel erger gewend?

ik zag iets voorbij komen over de mannen...
    mijn ventje is heel opgeruimd hihi, hij ergert zich eerder aan rommel als ik :p
    vriendlief kookt elke dag :) hij is op tijd (16.45) thuis en ik meestal pas rond 18.30 uur en ja dan ga ik niet meer koken, bovendien heb ik er een hekel aan en mijn ventje vind het leuk... stofzuigen doet hij ook meestal, de kattebak doet hij nu, en gelukkig doet hij s'morgens nu ook de hond uitlaten... daar ben ik te misselijk voor...

@ Kristel: je vraagt hoe het komt dat je zo moe op staat, misschien een rare
    vraag voor jou maar knars je met je tanden?

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: goed dat je nog niet zenuwachtig bent!
    En wat fijn dat je een rust gevonden hebt.
    Je weet nu ook dat er kansen aankomen, misschien dat dat meetelt?
    Lijkt me heel spannend alles wat je nu gaat meemaken.
    Wel ons op de hoogte houden he!

@Nen: veel plezier bij het theater!

@Bos: last van de darmen?
    Hoort erbij zeggen ze he.
    Hoop voor je dat je snel af kan.

@Sam: sterkte met Vriendlief.
    Ze kunnen altijd zo zielig doen he ;)
    En schattig dat Nouska meteen de voet bewaakt haha.

Ik heb net alle 9 pagina's aan mn man laten lezen.
    Zegt ie aan het einde: wat jij denkt hoe ik denk klopt niet.
    Ik denk er precies hetzelfde over als jij.
    Dus mochten we voor KID gaan, dan weten we iig op welke manier we dat gaan doen :D

Dus ik ben 100% van gedachten veranderd.
    En mn man denkt dus ook 100% anders dan ik dacht.
    Echt heel fijn dat we samen op 1 lijn zitten hierover :D

Het gaat trouwens IUI-D worden mochten we voor KID kiezen (iui met donorzaad)
    En dan een onbekende donor.
    Compleet anders dus als wat ik vanmorgen nog dacht.

Ik moet het allemaal nog even laten bezinken, maar ben zoooo blij en opgelucht dat we op 1 lijn zitten samen.
    Nu kan ik alle info over IUI-D gaan opzoeken en alle klinieken in de buurt.
    En dan een beslissing nemen of we voor donorzaad zouden kiezen of niet.
    En zo ja, dan gaan we ons meteen aanmelden!
    Spannendddddddd :D

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey meiden,

Ik heb bijna de hele dag geslapen of lui op de bank gelegen... Vandaar dat ik er niet meer was ;)

@Stephanie: Knarsen met mn tanden? Nee, dat doe ik niet...
    Maar nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar wat dat te maken kan hebben met moe zijn :D

@Dreamer: Fijn dat jullie allebei op 1 lijn zitten! Echt super, dat scheelt al zoveel gedoe gewoon :)

@Bos: Volgens mij kan je t hartje bij de vk al horen vanaf het moment dat je het met een angelsund ook al zou moeten kunnen horen.
    Bij de vk is het natuurlijk nog wat eerder, maar je kan er niet echt een tijdsbestek aan geven. Het ligt er maar net aan hoe je baarmoeder ligt, waar je placenta ligt, etc.
    Maar het lijkt me dat je t nu al moet kunnen horen bij de vk hoor :)

@Dees: heel veel succes morgen! Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan :)

@Eva: Oohh spannend, morgen testen :D Ik hoop echt dat je 2 hele mooie strepen krijgt :D

@De rest: ik ben er weer vandoor... Nog even bankhangen met Kimo en dan lekker slapen weer :)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje!
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009

NOD lijst

Januari

20: Matta1986, 1e ronde
    25: Dreamer83, 9e ronde
    25: Evamariah
    28: Agneta, 1e eigen ei na 4 rondes Clomid

Februari

03: Nen87, 4e ronde
    09: Red88, 4e ronde
    12: Sammie88, 7e ronde
    15: Gaby1986, 9e ronde
    25: Desiree1986, 18e ronde, 1e IVF

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Heejheej..
    Ben ik heel even voor het slapen gaan..
    Heb net etentje gehad bij een collega met alle collega's.. was best saai :p ben blij dat ik thuis ben...

Ben dus vanmorgen in ziekenhuis geweest.. heb echo gehad... de gyn had gezien dat mijn baarmoeder helemaal schoon is... maar de baarmoederhals nog niet.. daar zat nog of weefsel of stolsel.. moet nu even afwachten tot dinsdag.. als bloeden dan gestopt is dan hoef ik niet terug te komen.. anders moet ik dinsdag weer naar het ziekenhuis :( hoop dat het nu snel een keer afgelopen is zodat ik het helemaal kan afsluiten.. :(

Liefs suzanne

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen! Ik ben ook 's vroeg! Netjes om 6 uur gelijk met m'n man opgestaan. Kan ik mooi even rustig aandoen.
    Hij is net 5 minuutjes weg en ik zit aan m'n ontbijt.

Hopelijk hoef je dinsdag niet terug Suus! En kun je alles afsluiten.

@Dreamer, fijn dat jullie zo op 1 lijn zitten! Heel veel sterkte samen met het maken van deze moeilijke beslissing!

@Kristel, lekker even rustig aan doen he!

Er vroeg iemand wat over m'n werk, 'k maak wel heftigere dingen mee hoor! Baal alleen dat ik vanmiddag naar Heerenveen moet voor m'n werk en daar moet ik om 3 uur zijn. Moet ik om 2 uur al weg uit Groningen. Moet zo eerst een weegschaal fixen en die zijn pas om half 9 open en dan door naar 't gezin. Zal wel lekker druk zijn in de stad.

'k Krijg 't nog druk vanmorgen. Verloskundige zal wel langs komen, kleine moet in bad, sanitair en de was moeten in elk geval gedaan worden, huppelt nog een kleintje van 2 rond. Ben benieuwd of 't allemaal lukt.

@All, fijne dag in elk geval! Sterkte voor degenen die moeten werken, 't is bijna weekend!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Ik heb echt enorm veel last van het goudvissyndroom! :( Sorry, voor degene die ik de prijslijst beloofd had. Hij komt er aan... maar moet hem even opsplitsen. :)

Gister lag ik weer om 21.00uur te slapen op de bank. Ben maar naar bed gegaan... Erg gezellig voor m'n mannetje maar werd chagarijnig van de vermoeidheid dus dat was ook niet erg leuk.

Ik moet er nu echt aan denken om hem aandacht te geven. Apart is dat! Vooral omdat de sex ook al is gedaald tot een vreselijk dieptepunt en we beide natuurlijk wel die aandacht nodig hebben. Ik hoop dat de zin snel weer terug komt! Want op de een of andere manier word ik wel weer vrolijker van sex. hahaha :)

Aankomend weekend wil ik veel doen. Boodschappen, het huis onder handen nemen, kado kopen voor mijn zus, mosselen eten (ik heb ook mijn schoonmoeder uitgenodigd) en zondag naar m'n zus haar verjaardag. Gezellig met z'n alle chinezen! :)

Nou... nu maar weer aan hetw erk. Want door mijn goudvissyndroom ben ik gister de helft van m'n werkzaamheden vergeten. :( Stomme ik! hahaha :)

Liefs Debby

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Veel succes vandaag Red!

Kristel: Heerlijk hoor zo'n lui dagje!

Dreamer: Wat fijn dat jullie op 1 lijn liggen! :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nen: Hoe was de voorstelling?

Deel Deze Pagina