weet je waar ik zin in heb.. een chocoladetaart met glazuur maken denk dat ik het gewoon ga doen,wate loopt me nu al in mijn mond. dus ga maar ff naar de winkel hoi agneta @lynn nee wat was er dan met dat kdv?
@ Nen: ja zo'n band kost 6 euro, wel de moeite waard om het te proberen... In belgie op een kinderdagverblijf zijn vijf personen omgekomen 3 kinderen en 2 volwassenen en er zouden nog 20 kinderen gewond geraakt zijn.
Agneta, wat een gedoe zeg met je cyclus.. Hoop voor je dat het binnenkort wat beter gaat met die medicijnen die je krijgt! Met mij gaat het goed. Heb mijn ei op een acceptabele dag 20 gehad, dus hopelijk niet weer een enorm lange cyclus..
als je op nu.nl kijkt staat er het nieuws over een kinderdagverblijf waar een man is binnen gedrongen en 20 kinderen heeft verwond en 5 doden heeft gemaakt!
Jemig zeg... wat een zieke mensen zijn er op de wereld.... Voor zulke dingen heb ik echt geen woorden
Blegh ik begin hoofdpijn te krijgen + een beetje misselijk. En nu moet ik straks nog werken ook.... :S Geen zin!
Werkse Nen... ik hoop dat het nu nog even droog blijft, zo lekker de paardjes doen... vriendlief komt zo al thuis...
Hey meiden, Ik heb nog even niet terug gelezen, maar ik ga jullie zometeen vragen of jullie ergens naar willen luisteren We hebben de laatste paar keer als we naar t hartje van ons beebje luisteren elke keer t idee alsof we 2 hartjes horen... Als ik dat ding wat meer naar rechts doe in mn buik dan hoor je duidelijk 1 hartje, maar aan de linkerkant van mn buik hoor je ook een hartje en in het midden van die 2 lijkt het alsof je 2 hartjes door elkaar hoort We hebben t net opgenomen, een hartje apart en het geluid wat lijkt op 2 hartjes door elkaar.. Ik geef jullie zometeen een link en dan mogen jullie luisteren en zeggen wat jullie horen.. Voor hetzelfde geld is het namelijk de hartslag die we door de navelstreng heen horen oid (waardoor t dubbel lijkt ofzo), maar we zijn heel erg benieuwd wat jullie ervan denken! Links naar de geluiden komen zo!
Denk je dat je zwanger bent van een tweeling? Dan hadden ze dat al wel gezien lijkt me toch? Je hebt al 2 of meer echo's gehad toch?
Hier is de link naar t geluid van hoe t hartje normaal klinkt; 1 hartje gewoon: http://eliteforces.nl/baby/20090123_hartje_baby_13wk4dag.mp3 En hier is de link naar t geluid van wat lijkt op 2 hartjes... Iig klinkt het heel anders dan het normale geluid http://eliteforces.nl/baby/20090123_2hartjes_baby_13wk4dag.mp3
ik denk dat als je zwanger van een tweeling zou zijn dat ze dat al hbben gezien. maar zou wel gaaf zijn!
@Dreamer: ik heb 2 echo's gehad waar we iets op konden zien... Ik heb niet echt t idee zwanger te zijn van een tweeling hoor, maar ik vind het zo vreemd en ben wel benieuwd naar wat het dan precies is Het kan altijd ng zo zijn dat een tweede kindje verder naar achter heeft gelegen altijd en dat ze bij de echo zodra ze de eerste zagen (die vooraan ligt) niet meer verder zijn gaan kijken... Ik zeg niet dat dat bij ons zo is, maar zulke dingen gebeuren wel.. Maakt ook niet uit verder Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar wat dat dubbele geluid nu is
Links doen het idd niet. Je hebt toch een hartslag meter erop zitten? Wat geeft ie bij de 2e hartslag aan dan? Hetzelfde aantal? Vraag het anders een bij de VK op het forum.
@ kris...het kan ook jou hartslag zijn...je hart moet steeds meer bloed rond pompen dus jou hartslag wordt duidelijker