Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bij mi jdeden de links het idd ook niet..
    Nu doen ze het wel, heb wat verandert. Kan alleen even duren voordat t geladen is, dus heb geduld ;)

Het is alvast niet mn eigen hart, die gaat die zo snel ;)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    in het begin lijkt het idd of je 2 hartslagen door elkaar hoort, heb je het al voorgelegd bij de vk hier op t forum?

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: ik hoor geen 2 hartslagen.
    Ik weet niet in welke week het hartje gaat ontwikkelen verder?
    Want wat je misschien hoort zijn de kamers van het hartje.
    Als je een eigen hartecho hebt hoor je ook een echo, dat zijn je hartkamers.

Ik kan het ook mis hebben, maar dit is wat ik denk.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmmz.. Nouja zelf hoor ik duidelijk bij de eerste opname gewoon:

dumdum-dumdum-dumdum-dumdum-etc.

Bij die andere hoor ik echt:
    dadadadum-dadadadum-dadadaum-etc.
    Alsof je dus 4 slagen hoort ipv 2...
    Vind t een beetje vreemd :(

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

even gauw een berichtje van mij. echo vandaag was niks nieuw... moet nu dinsdag weer terug.. ben ook nog steeds beetje ongesteld... hopelijk doet internet het weer snel bij ons thuis..

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    kristel: bij mij hoor je ook vaak 2 hartjes...maar dit is gewoon de positie hoe de baby ligt....en soms hoor ik er ook nog eens mij hart door heen....

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja zal straks ook merken dat hij op verschillende plekken ook anders klinkt...de ene keer echt een gallop en de andere keer heel anders...maar altijd even snel!

en als je het niet vertrouwd bel je even de vk dan weet je het zeker

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, ik heb het bij de vk hier op t forum ook maar even neergelegd, maar heb via het zwangerschaponderdeel ook al wat reacties gehad :)

Daar wordt gezegd dat het hoogstaarschijnlijk de navelstreng is die we erdoor heen horen, of het is een weerkaatsing van het hartje; dat we dus heel dicht bij t kindje zitten en t geluid weerkaatst.

Is maar goed ook dan ;) Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken hoor, 2 kindjes tegelijkertijd :) (kijk als het zo zou zijn dan zou ik er superblij mee zijn, maar ik begin toch liever gewoon met 1tje :p)

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Als je een tweeling zou hebben, kunnen ze dit al zien vanaf de eerste echo.
    Het kan zijn dat je je eigen samen met de kleine tegelijkertijd hoort.

10. gaby1986

aaaah k mis echt t kletsen hier met jullie allemaal :(
    vind t echt zoo balen dat internet het niet doet.. er is een landelijke storing in nederland met kpn.. :(
    ben nu nog ff bij m'n moeder.. maar ga straks weer naar mijn internetlose huis..
    nu pas merk ik hoe verslaafd ik ben haha..

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hiii all,

Ben weeer lekker thuis.. snel door het klere weer heen gefietst!
    Lekkere gehaktballetjes gegeten en nu weer bezig met huiswerk :s.. loop een klein beetje achter..:s..*oeps*
    Gister voor de tweede keer patatjes gegeten met mijn vriendinnetjes en daarna lekker film gekeken, god wat was ik misselijk na de patatjes!
    maar had er zo'n zin in!
    Nog geen ongi te bekkenen, voelde vanmiddag wel zo'n ongi vlaag voorbij komen, maarw as niets!
    Heerlijk ge singstart..! lekker bleren.. is maar goed dat de buurvrouw doof is..:)..!
    Lief komt zo thuis uit Den Helder (eindelijk) met de huurauto.. zo'n chille golf5 en die mogen we voor het weekend gebruiken van zijn baas..jeeej..:D..
    Volgende week worden onze katten ge castreert.!

@kristel
    ik heb ze wel geluister, jeetje wat een verschil indd!
    @dreamer
    gelukkig dat jij en je man op 1 lijn zitten..
    @Sammie
    Arme Edwin, wens hem maar beterschap van mij!
    Zijn jullie er al uitgekomen met zijn tweeen?

eignelijk weet niet ik meer wat er allemaal gekletst is, gaat me veel te snel.. haha..
    mijn collega heeft gister haar 20 weken echo gehad en zijn helemaal in de wolke.. wij denken allemaal dat het een jongetje word! Op dit moment heet hij Bogi..hahaha (bo(y), (gi)rl)..
    alles was goed..!

Hebben jullie nog leuke weekend plannen?
    Hier neit echt een feestje van een teamgenootje die wordt 50 en we helpen met de voorbereiding.
    Verder zondags trainen en zaterdagavond nog stappen..:).. na een lange tijd!

Hebben jullie trouwens dat op het nieuws gezien van dat bedrijf in China die babypoeder ahd gemaakt die langzaam de niere van een baby kapot maakten.. ik was echt kwaad.. wat een debiele.. de mensen die het bedacht hebben kregen de doodstraf en de mensen die het moesten maken, kregen levenslang..(geloof ik)
    6 baby's zijn hierdoor dood gegaan en 11 liggen nog in het ziekenhuis!
    Er lopen echt veel ziekemensen rond op de wereld!

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wij stappen over naar Alice.
    Wij hebben nu xs4all, bevalt wel goed alleen hun telefoonaansluiting is zo vaag. en daar betalen we wel voor.. ga hun ook neit meer bellen, je wordt zo slecht behandelt!

13. gaby1986

wij hebben eerder nooit problemen gehad met kpn... hebben eergister gebelt......maar ze kunnen niks doen.. dus we wachten wel tot het weer is opgelost..

maar als t te lang duurt.. wil ik wel dat ze t geld van deze maand terug storten.. want we hebben er zo niks aan..

nou ik ben er weer vandoor.. hopelijk tot gauw weer..

x

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    echt heeeel erg.. hoe kan je..
    Wat geeft jou dat recht om zo iemands leven af te nemen op brute wijzen!

15. gaby1986

matta al getest?

16. gaby1986

ben nu echt weg..

x

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    nee doe ik volgende week!

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    is iedereen weg==

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik ben er weer.

chocolade taart staat klaar in de ijskast meot nu alleen nog afkoelen.
    heb er zin in.. en heb nooit het geduld om te wachten.. maar vind het zonde anders gaat tie kapot als die nu al aangesneden word.. ik hb er chocoladeglazuur en nootjes overheen gedaan mmm
    zometeen komt vriendlief thuis en dan gaat tie er echt aan. hij is nu naar de dokter om een klier onder zijn oksel weg te laten halen is al een hele maand aanhet ontsteken en wou maar neit naar de dokter.. dus heb ik maar een afspraak gemaakt hihi..

@kristel ik heb gehoord dat dat weerkaatsing of een echo kan zijn.. daardoor hoor je hem dubbel.
    laten we het maar bij 1 houden ff he ;)

Deel Deze Pagina