Wat voor een bedrijfje wil je vriend eigenlijk gaan opzetten? En idd, het begin is altijd moeilijk! Maar zodra je naamsbekendheid hebt kan het meestal alleen nog maar beter worden
hey meiden, Zo eindelijk weer thuis van alle verjaardagen, was het wel ff zat... Lekker nog ff van de vrije avond genieten, voordat morgen de werkweek weer begint! hier vandaag een bijna positieve ovu test, dus ik denk dat mijn ei deze keer redelijk snel gaat komen... Hoop ik. Ff kijken hoe lang het natuurlijk duurt voordat tie echt positief is! Balen kris dat je ongi bent geworden, hoop dat je snel de uitslag van de hcg waarde krijgt! Kun je de gyn hopelijk eens mooi het tegendeel bewijzen! Wel fijn dat je cyclus nu een dag korter is, weer een dag minder wachten dus voortaan gelukkig! Meisje87, mijn vriend is door de week ook een dag thuis, dan kan ik dus door de week weer één dag extra werken, ik vind het ideaal ja! En je moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf goed vind toch, ik blijf ook werken hoor!
Ik kan dat niet, gewoon de hele dag thuis zitten met Sil. Ik vind het fijn om wat om handen te hebben zegmaar, niet dat een kind hebben geen handen vol werk is want dat is het wel. Bovendien hou ik van m'n werk, en is het geld van harte welkom. Maar ik snap wel dat sommigen het liefst de hele dag bij hun kinderen enzo zijn, ik doe het liever zo.
Mijn vriend heeft een webwinkel opgezet. Met kleding voor dames/heren/kinderen (ook baby's) en sieraden en dergelijke. Maar omdat hij klanten werft op straat en die gaan een soort abonnement aan, komt er dus dagelijks geld binnen, en dat gaat een jaar door. Elke dag(en) nieuwe klanten erbij, die weer voor een jaar vast zitten.. Na een halfjaar zeker kan er personeel neergezet worden, en dan gaat het nog harder. Maar je kan ook gewoon via de website bestellen hoor, zonder contract En mensen tekenen er zelf voor he, voor ik commentaar krijg
Het vak huismama zijn denken mensen vaak, is een zeer eenvoudige taak. Lekker een beetje met je kindje spelen, en op zijn tijd een beetje fruit rond delen. Als je zegt: het is best zwaar? vinden mensen dat vaak raar. Het lijkt zo makkelijk: je kind in een bak met zand, en moeders zit te zonnen op de rand. Maar wie zo denkt die heeft het mis, want het werk van een huismama is geen kattenpis! Voeden, verschonen, poetsen om in een schoon huisje te wonen! Luisteren naar je kleine, beleefd reageren, en in huis een fijne sfeer creëren. Niet chagrijnig zijn maar warm en liefdevol, niet over je nek gaan van een drol. Stimuleren en motiveren, steeds maar weer opnieuw proberen. Schoonmaken, voorlezen en zingen, het bedenken van leuke dingen. Op ziektes en goede voeding letten, je kindje op het potje zetten. En zo zijn er nog veel meer zaken, die het werk van een huismama zo veeleisend maken. Rijk word je er niet van, dus waarom doe je het dan? Hetis je kindje, die maakt veel goed, je kleine is de reden dat je het doet!
Ik ben het zeker met je eens hoor natassie! Kan me wel voorstellen dat moeders blijven werken voor meer geld. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat moeders blijven werken voor de fun, maar niks ten nadelene voor degene die dat (willen) doen hoor. Ik zit zelf niet zo in elkaar, en dan kan ik ook niet zeggen dat ik me dat helemaal voor kan stellen he. Dan zou ik liegen geloof ik haha
ja daarom zette ik hem even neer... vooral omdat ik ALTIJD krijg te horen waarom werk je niet? en waarom ga je niet werken? dan zeg ik waarom wel? dan voor meer geld.. zech ik heb zat me grootste rijkdom is mijn kleine meid en die is gezond dus meer hoef ik niet... en dan is altijd iedereen stil en dan nog waarom werken.. ik heb alles wat ik wil nintendo wii.. auto.. grote tv.. dvd.. fotostoestel enz enz enz en noem maar op en we doen het otch echt niet met een super salaris hoor maar je kan er ''goed'' mee omdaan met geld of niet hihi maarjah...
naar omstandigheden wel goed eerlijk gezegd... wel beetje verdrietig nu maar komt omdat me vriend morgen weer moet werken erg he vind ik altijd moeilijk nu hij weer gaat werken na 3 weken vakantie.. maar komt wel weer goed.. en hoe is het nou met jou? kan je het beetje plaatsje geven allemaal?
ow en ladies niet zelf verzonnen hoor het gedichtje haha heb wel zelfverzonnen gedichten maar niet op me laptop staan
Is nooit leuk he, als de vakantie weer voorbij is en het normale leven weer gaat beginnen1 Ben er blij om dat het allemaal wel weer wat beter met je gaat! Hier ook alles prima hoor, we moeten door met ons leven en dat gaan we dan ook gewoon doen. Moet er wel vaak aan denken, maar probeer het zo weinig mogelijk. Mijn vriend zegt altijd, er zijn nog zoveel andere leuke dingen in het leven, probeer daar ondertussen ook van te genieten. Dus dat probeer ik ook echt, om neit te veel met het zwanger worden en de mk's bezig te zijn, en wel gewoon genieten van alles wat we wel hebben en kunnen... Dus nu ook lekker vooruit kijken en alvast dromen over als we straks weer zwanger mogen zijn
Bij de lounge staat een kopje met pendelen, daar zijn meiden die zich beschikbaar stellen om voor je te pendelen. Je moet ff een pb sturen met je naam en geb datum, dan pendelen ze voor je
gelukkig gaat het goed met je sterretje... jij gaat er beetje zelfde mee om als ik volgens mij zo te lezen.. het doet pijn maar leven gaat door.. depri dagen blijven er toch wel.. maar nu wacht ik zelf af voor me echo benieuwd of ze wat kunnen zien van binnen hopelijk is alles mooi schuin en zien ze geen gekke diingen... zo de tokkie buurt hier is weer bezig met ruzie zoeken