hey meiden, als eerste gefeliciteerd voor eva wat een goed nieuws ben echt heel blij voor jullie. @ryanne ik denk een jongetje maar ben heel nieuwschierig @stephanie heb ik ook, nu iets minder maar had ook echt schilfertjes en handen heel droog, werd er gek van. dus heb creme voor droge huis, maar die heb ik al zoieso maar dit was echt erger als normaal. ik ben vanochtend toch niet goed geworden.. pff ben bijna flauwgevallen en mijn hartslag was weer net zo laag als toen met mijn hartstilstand bleek toen ik thuis kwam (we waren in het huis wat we graag willen hebben, zul je net zien dat het daar gebeurd) gelukkig voelde ik me na 2 uurtjes weer beter en was mijn bloeddruk weer goed. we zijn naar leuke winkels gegaan heb al mijn eerste trui in maatje m gehaald en in het outlet hadden ze echt hele mooie babyspullen van scapa en cloe en nog veel meer mooie merken.. wow echt super mooi, heb een heel mooi boxkleed gezien was wel super duur hihi maar is wel iets wat niemand heeft dan hebben hem nog niet gekocht want was echt iets voor een meisje dus nog even geduld en dan halen we hem misschien vanavond poolen of bowlen en jullie ik vraag me echt af of ons gevoel klopt, wij dneken een meisje mar dat zullen we hopelijk over ongeveer 5 weekjes weten.
@DEBBY HE WAT VERVELEND MEID, HEB JE HET OOK gezegd dat je je buitengesloten voelt, wees gewoon eerlijk daarover he.. vind ook wel dat je dat met z'n tweeen hoort te bespreken en niet met een vriend
@Eva, gefeliciteerd! Echt super zeg! @Debby, sterkte met de hormoontjes! @Rose, oeh bah! Heb je dat vaker? @Suus, wat goed dat je je ingeschreven hebt! Ik ga proberen m'n mannetje nog zover te krijgen maar die heeft voorlopig even geen energie meer over... en moeten ook klussen, dus fitness moet maar even wachten @Ryanne... ben benieuwd wat jullie krijgen! Durf niet te gokken... zit er altijd naast 'k Ben weer even uitgewerkt voor vandaag en bij m'n schoonouders langs geweest en bij m'n mannetje wezen tanken. Baby'tje huilt veel, heeft ook 2 dagen niet gepoept, daar waarschijnlijk last van... zo zielig! 'k Zou haar vanmiddag ff beneden houden zodat mams kon slapen, 'k heb 't geweten! Zodra ze even sliep kon ik wat huishoudelijks doen maar 'k heb er 2 uur over gedaan om te stofzuigen, dweilen en afwasmachine leeg halen. Gisteren was de vergadering saai trouwens, m'n werk niet 'k Ga hier zo de frituurpan maar even aanzetten en misschien nog stofzuigen en wc doen. Lekker op tijd op bed. M'n mannetje is er pas rond 12 uur weer.
@red nou ja vaak heb 1 keer afgelopen zomer een hartstilstand gehad en verder ben ik wel vaker duizelig en het gevoel dat ik moet flauwvallen maar zoals vandaag is niet op 2 handen te tellen dus dat komt neit zo veel voor gelukkig. maar nu ik zwanger ben maak ik me meer druk om de kleine dan mezelf
@Ryanne: Ik zeg ook een jongetje, maar ik zit er ook altijd naast Wanneer ga je ons uit de spanning verlossen? @Rose: balen dat je je zo slecht voelde vanmiddag Misschien is t een idee om iets van druivensuiker bij je te houden? Als je je slecht voelt dat je er dan een kan nemen, dat wil nog wel eens helpen... @Zwangeren: Waarom denk iedereen eigenlijk dat ze een meisje krijgen? Vind het wel heel opvallend Tot nu gaat iedereen bevallen van een jongetje (behalve Natas) en allemaal denken we zwanger te zijn van een meisje. Vind het wel grappig
haha ik heb ook het idee zwanger te zijn van een meid... maar heb bij andere soms wel heel sterk het gevoel dat ze een jongen krijgen... bij een vriendinnetje van mij ben ik er ook van overtuigd dat ze een ventje krijgt.
@kristel die moet ik idd weer is halen want normaal heb ik het altijd in huis. vind eht ook wel lekker waarom wij dat denken ik weet het niet hihi ik vind een jongetje ook heel leuk maar gevoel zegt een meisje, ijn vriedn had het gevoel al eerder. en we moeten het gemiddelde wel omhoog halen he met al die jongens hihi @ryanne je hebt echt al een mooi buikje ben jaloers. laat je ons nog lang in spanning ?
Ik denk meisje. Op de poll dacht ik dat ik meisje had ingevuld, maar had dus jongen ingevuld,maar bedoel meisje...
Kennen jullie dat nieuwe programma van z@pp, Hyder in the house? is net geweest heb me kapot gelachen echt een leuk programma...
sorry sorry hebben bezoek en zijn aan t gourmetten Maar zal het jullie verklappen... het wordt een meisje
haha heb ik ook gekeken grappig he, en dat ie niks doorhad ik ga tv kijke met manlief @ all zo de laatste duphaston op dus ongie kom maar!
@ Ryanne: bah zat ik er naast haha nee hoor, van harte gefeliciteerd met je dochter misschien zit ik bij mezelf ook wel helemaal verkeerd haha... ik ben er niet zo goed in
Whoehoei ik heb het goed gedacht Ik ga het eerste prinsesje op de lijst erbij zetten Eva: geef maar aan wanneer je op de lijst wilt. Gok maandag? Hier zijn we vandaag heel erg gaan twijfelen of we de TESE wel moeten doen of niet. Dit ivm de mogelijke gevolgen voor mn man. En de gevolgen voor een kindje via TESE-ICSI (veel grotere kans op handicap of achterstand) Dus ben een beetje in de war nu.