Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey meis...je moet geen schuldgevoel hebben! JE hebt een bepaalde reden waardoor je het gevoel hebt het niet aan te kunnen en als je dat nu al hebt dan zal het ook lood zwaar worden! Ik zou hier gewoon af en toe goed over praten met je man en nog niet gelijk nu een keus maken. Het is een hele belangrijke keus....en die maak je niet zomaar 1-2-3!
    Goed dat je ook met andere meiden/vrouwen hier over praat en ook met mannen misschien....het is goed om ook hun ervaring te horen hierbij.

Ik kan me goed voorstellen dat je de kans op een gehandicapt kindje niet wilt nemen als ie kans zo groot is. Als je eindelijk de kans hebt op een kindje van jullie samen dan wil je ook graag dat het gezond is...toch? Ook een gehandicapt kindje zou je van houden....maar het is wel een hele zware keus!
    Als je dan met een donor veel meer kans hebt op een gezond kindje....en jou man en jij kunnen het zien als jullie kindje zou ik inderdaad ook sneller voor die keus gaan! Denk er goed over na! en ik wens jullie echt veel sterkte!

ME schoonvader was heel blij...die riep de hele tijd in elke zin dat ie opa was/werd ;) me schoonmoeder is er wat rustiger in omdat zij ook lang heeft gedaan over het zwangerworden en heeeft ook 2 mk gehad!
    We hebben me schoonmoeder een rompertje met"Ik (hartje) Oma" en me schoonvader een boekje over OPA.
    Voor mijn moeder heb ik een boekje gekocht met hoe verwen in mijn kleinkinderen voor oma!

WE zullen zien hoe ze reageert want ik heb gister gelogen tegen dr....dat ik nog nix wist ed en dat vond ik erg moeilijk! haha maar ik denk dat ze wel blij is hoor!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ***Prinsen & prinsessen poll***

Kristel86
    Denkt zelf: Prinsesje
    Lynn1986 denkt: prinsje

Debby86
    Kristel86 denkt: Prinsje
    Lynn1986 denkt: meisje

Bos
    Kristel86 denkt: Prinsesje
    lynn1986 denkt: Prinsesje

Rose
    Lynn1986 denkt:Prinsesje

Stephanie87
    Lynn1986 denkt: Prinsesje

Sterretje08
    Lynn1986 denkt: Prinsje

Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.

jongetje meisje

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry ik zag dat kristel hetzelf wilde doen...sorry....

dreamer...er is hiet een meisje geweest op het forum...die zwanger geworden met kid....ze heeft wel een miskraam gehad maar was weer heel snel weer zwanger....ik weet niet of jullie je dat nog herrinerre...dat meisje was toen met speod opgenomen door die miskraam....misschien dat je met haar in contact kan komen....ik wil je wel helpen zoeken....of misschien praat je er al mee....was een meisje dat heel open stond voor alle vragen!
    hoop je een beetje geholpen te hebben...

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    waar is iedereen?

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

net lekker ontbeten en gaan straks lekker zwemmen en maybe nog naar de film

@dreamer lijkt me echt moeilijk hoor om zo'n afweging te maken, gelukkig denken jullie hetzelfde over kid. als jullie tesa niet doen gaat het dan allemaal sneller?

@suus veel plezier met jullie getuigs vragen :D

@eva geniet er maar lekker van :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ***Prinsen & prinsessen poll***

Kristel86
    Rose denkt: Prinsesje

Debby86
    Rose denkt: Prinsje

Bos

Rose

Stephanie87
    Rose denkt: Prinsesje

Sterretje08

Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heb nog even niet terug gelezen...
    Ik moet eerst even goed wakker worden; eten en een sterke kop thee dus ;)

tot straks!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen dames

@dreamer: jee wat een gedoe zeg...vervelend dat jullie nu zo twijfelen maar wel super dat jullie er zo goed over kunnen praten....ik kan je helaas geen mening hierover geven omdat ik niet weet wat ik zou doen...

@ryanne: leuk een meisje, zijn jullie al uit over de naam of namen?

@suus: leuk je getuigen vragen....heb je ook al een ceromoniemeester?

@rose: jee zeg wat vervelend dat je zo naar werd...hoe was het huis?

@kristel: ik heb geen idee wat iedereen krijgt...denk alleen dat ik zelf een jongen krijg..of mag je niet bij jezelf op de lijst?

@eva: leuk zeg die reactie van je schoonvader....hopen dat je ma net zo blij is....

gisteravond naar de verjaardag geweest...het ging wel aardig...we zijn niet te laat naar huis gegaan (was uur rijden) en in de auto naar huis werd ik zo misselijk dat toen we bijna thuis waren ik nog even snel de auto uit moest en het alsnog eruit heb gegooid...tot nu toe voel ik me wat beter..hopen dat ik een goeie dag heb vandaag....

iemand nog plannen vandaag?

9. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo meiden.

eva: gefeliciteerd! probeer er een beetje van te genieten! ik zag op allebei de fotootjes een kruisje!kan niet missen joh!

dreamer: ik hoop dat het allemaal goed komt met jullie keuze! als die eenmaal is gemaakt en je staat er allebei achter geeft dat ook weer een hoop rust meid.

suus: veel plezier met de belangrijke vraag vandaag.

hier gister naar de winterefteling geweest. was echt super. was wel helemaal moe toen we thuis kwamen. en het was eigenlijk een beetje koud. maar echt heeeeeel mooi.

grtz suus

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos ja was idd minder en ff schrikken. het huis was heel mooi, wel wat gewoontjes kwa inrichting maar vond het een heel mooi huis en de burt is precies wat we willen dus daar gaat het om. nu maar duimen he

tot nu toe ben je de enige die aan het overgeven is he, hopelijk is het snel weg

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    rose: nou ja inrichting moet je toch door heen kijken...daar moet je zelf wat van maken toch..

ben ik de enige die aan het overgeven is....nou lekker dan...nee hoor gelukkig voor de rest....

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,
    heb een nieuwe digi test gedaan van cb......check album ;)
    tis toch echt waar....en het was geen ochtend urine...dus de weken is niet precies misschien...maar 1-2 weken betekend ongeveer 4 weken!

sorry dat ik verder fff nergens op reageer ben ff erug blij.....hihi

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zeg..gefeliciteerd en kom maar op met die mooie banner... :)

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    super eva :D

@bos het huis stond leeg dus bedoelde de vloer keuken en badkamer, die zijn wat gewoontjes maar we nemen er genoegen mee kan altijd in de toekomst beter gemaakt worden
    Zit wel een mooie serre bij :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh zo bedoel je....ja dat is altijd lastig om alles naar je smaak te hebben...
    hopen dat het wat word..hebben jullie al een bod gedaan...

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

kan iemand even in t kort alle nieuwtjes vertellen..

de storing van kpn is voorbij.. maar wij hebben nog steeds geen internet :(

17. gaby1986

is er niemand meer... das saai!

nou misschien kom ik straks nog ff kijken...ik ben nu bij rachel.. en we gaan hier eten gezellig!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemiddag Dames,

@ Dreamer: ik wil even zeggen dat ik vind dat jullie ontzettend goed bezig zijn, door alles goed te overwegen en alle voors en tegens tegenover elkaar te zetten komen jullie uiteindelijk samen tot de juiste beslissing... ik ben heel blij dat jullie er juist kracht uitputten en dat jullie huwelijk er niet onder lijdt...
    ik wens jullie echt het allerbeste, en hoop dat jullie ook snel van een zwangerschap mogen genieten.

@ Eva: ik had het al gezegd maar nu is het toch wel officieel: GEFELICITEERD :D

@ Rose: Ik duim voor je dat het iets wordt met het huis...

wij zijn vanmiddag even lekker wezen zwemmen... had ook heel erg de angst dat iemand in mijn buik zo schoppen (Rose, dat was jij toch die daar ook last van had?) het was dan ook wel errug druk...
    we zijn maar 2 uurtjes gebleven maar dat was precies genoeg...

Net de paardjes nog even gedaan, en nu weer lekker lui op de bank hangen, vriendlief gaat zo lekker frietjes bakken :D

19. gaby1986

samenvatting iemand?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Eva: whoehooooooooeeeei :D
    Echt super :D
    Maarre .. waarom toch nog geen mooie IK BEN ZWANGER bannert?
    Roep je uitgerekende datum maar en ik zet je op de lijst erbij meis :D

@Gaby: mn ouders hebben ook kpn, maar toch gewoon internet gehad al die tijd hoor.

Volgens mij is mn ongi doorgebroken.
    Dus klopt precies met mn nod.
    Zowaar een keer 28 dagen :D

We hebben vandaag een heel verhelderend gesprek gehad tijdens het wandelen.
    Mn man wil geen proefkonijn zijn (TESE is in NL nog in onderzoeksverband)
    En we willen niet gokken met een mensenleven.
    Dus kwam mn man met het idee: als we nu voor KID gaan en we willen over 10 jaar misschien toch nog een kindje van ons samen, dan kunnen we tegen die tijd wel kijken hoever de wetenschap is.

Voor ons beiden voelt dat idee heel erg goed en het er kwam bij ons beiden een rust toen dat idee uitgesproken is.
    Dus dat betekend dat het goed is!
    Ik ben er nog niet 100% uit, omdat ik nog wat vraagstukken beantwoord wil hebben.
    Maar zoals het er nu uitziet gaan we dus voor KID en zien we wel wat de toekomst ons brengt! :D

We moeten alles nog even goed laten bezinken en goed info zoeken over KID en dan gaan we ervoor :D
    Het voelt goed zo!

Deel Deze Pagina