Hey meiden, t is er niet van gekomen om ng terug te lezen en te reageren.. Ik voel me zo ziek vandaag Last van mn maag en darmen, duizelig steeds en hoofdpijn. Denk dus dat ik de griep heb oid. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik gewoon de dokter even aangezien ik me al een week brak voel. Ik update de poll nog even snel en dan ben ik er weer vandoor hoor! Hopelijk tot gauw!
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Debby86 Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Bos Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Rose Kristel86 denkt: Prinsje Denkt zelf: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Sterretje08 Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.
@ kristel, jammer dat je je zo vervelend voelt! Hopelijk knap je gauw weer op! @ bos, hopelijk zijn de (nep)rennies voldoende om je maag wat tot rust te brengen.
@ Dreamer: mijn uitslag van de poll : Kristel: Prinsesje Debby: Prinsje Bos: Prinsje Rose: Prinsesje ikzelf: Prinsesje Sterretje: Prinsje
heej allemaal..! ik heb een trouwsite gemaakt! erg leuk al die sites de site is pascal-suzanne.trouwen.nl Je moet geen www ervoor doen want dan doet die het niet! De getuiges zijn al gevraagd.. Het zijn mijn oom en mijn zusje.., de bruidsmeisjes zijn ook geregeld! ik ga nu douchen en daarna bankhangen!
dames sorry dat ik niet meer reageer...ik ben er vandoor..nu even veellast van rug bekken en verkoudheid ik ben er morgen wel weer! doegies
@suus mooie site hoor is het bloeden trouwens gestopt nu? ik hoop dat je met een mooi buikje je trouwjurk moet gaan passen binnekort net ghostwisperer gekeken.. spannend! verder lekker rustig avondje heb een beetje hoofdpijn, maar ja straks lekker onder de wol
@rose: dank je! Ik hoop ook dat ik met een buikje een jurk mag passen Bloeden is nog niet gestopt.. bloed nog steeds een klein beetje duurt echt lang.. als het morgen nog niet helemaal over is dan ga ik weer naar het ziekenhuis voor een echo.. Maar ik denk dat ik zowiezo ga.. dan weet ik zeker of alles schoon is! Leuk zo'n spannende film..! heb je wel lekker geslapen nu!? zonder nachtmerries? @all: ik heb gister baby te huur gekeken.. vond het weer heel leuk.. erg jammer dat je nu weer een week moet wachten.. Ik ben even werken nu maar rond half 10 weer terug als het goed is!
Ik heb het niet meer gekeken maar opgenomen. Waren erg moe om 10 uur en zijn lekker gaan slapen. Ik ben benieuwd wanneer ik m'n ei heb. Als ik een cyclus heb van 28 dagen, dan heb ik 'm waarschijnlijk vandaag en 8 febr. m'n NOD. Naja 'k zie wel... hebben netjes geklust Ik ga zo ook weer naar m'n kraamgezin en daarna nog door naar Drachten wat ophalen en cadeautjes kopen. Krijgen nog een nieuwjaarsgeschenk van m'n werk... er was nu wel geld beschikbaar dus die moet ik ook nog ophalen. Hoop dat ik dat red voor 5 uur. Hond mag vandaag in de keuken, anders moet ie tot 5 uur in z'n bench. Hij zal wel plassen maar goed kan ook niet van 'm verwachten dat ie 't zo lang ophoudt. 'k Ga nu even verder ontbijten
Goedemorgen to all! Hoe gaat het met jullie? Ik ga zo wel even terug lezen... ben het hele weekend druk geweest dus het is er niet meer echt van gekomen. Nu zit ik weer op m'n werk, werd al helemaal nerveus wakker omdat ik met dat kreng moet 'samenwerken'. (ben blij dat ze op een andere kamer zit) Ik heb mijn collega hierover ingelicht en zij zei dat als ze ook maar zou proberen om mijn baan over te nemen dat zij daar wel een stokje voor zou steken. Super lief dus! Om half 6 vanmiddag weer naar de vk, mijn mams gaat mee want Daan kan deze keer echt niet. Als het goed is gaan we het hartje beluisteren. En verder bloeddruk meten en dat soort dingetjes. Liefs Debby
@ eva geloof je he al? super hor ga genieten! @all ik moet een dezer dagen aan clomid 100 beginnen maar weten jullie of dit 1 smorgens en 1 savond is? of mogen er 2 tegelijk?
Goedemorgen, @ kanrboor...ik geloof dat een vriendin van mij er s'ochtends 1 heeft genomen en s'avonds...mooi verdeeld op die manier....maar volgens mij als je het zeker wilt weten moet je ff je gyn bellen! Ik bevat het nu steeds meer....heb gister een "mijn eerste bijbel" gekregen van me moeder...die had ze al in huis...echt geweldig! Ga vandaag gyn bellen of ik gelijk naar vk mag of nog eerst echo bij hem moet hebben!
De meeste van jullie denken dat we een jongetje krijgen... ben benieuwd! Ik heb namelijk echt geen idee. Ik fantaseer veel over een meisje.... Daan denkt dat we een dochtertje krijgen. Nog 7 weken wachten en dan weten we het!