je mag 4 getuigen.. wij doen 2 van mij en 2 van pascal.. Ik heb mijn zusje gedaan omdat ik daar een heel goede band mee heb en ze heel belangrijk voor mij is Mijn oom die is ook heel speciaal voor mij.. vroeger is mijn moeder een aantal jaar ziek geweest en toen was hij bijna elke dag bij ons (moest een uur rijden enkele reis).. hij heeft toen ons als kinderen veel afleiding gegeven en mijn vader geholpen zodat hij er niet alleen voor stond.. hij heeft toen en altijd al een hele belangrijke betekenis gehad in mijn leven! Heb mijn broer moeten vertellen dat hij geen getuige mag zijn (maar heb ook niet zo'n goede band met hem) Over de peetkinderen is het iets makkelijker.. De enige zus van pascal word peettante en mijn broer peetoom.. en van een 2de kind word in ieder geval mijn zusje peettante.. Ben zo aan het opruimen.. de grote tafel, kleine tafel en kasten lagen helemaal vol met zooi.. dat is nu allemaal aan de kant.. wilde nu aan het bureau beginnen maar is toch wel heel verleidelijk om dan even op het forum te kijken @matta: wat jammer dat je ongi bent geworden en nog vervelender dat je ziek bent hoop dat je snel weer beter bent! Hebben jullie al trouwplannen.. ?
hoi Lynn, Ik ook ziek, samen ziek.! ben de laatste tijd veel ziek..weet iet hoelang mijn stagelerares dit nog accepteert...:s.. Kan er gwoon niets aan doen..
@ Suus We willen natuurlijk wel trouwen, maar hoe wat en wanneer dat weten we niet... Er moet in indd geval heeeeeell goed gespaard worden.. dat weet ik wel..hahaha.. Heb altijd gezegd te willen trouwen, als de kids wat grooter zijn..
ik ben eigelijk niet echt voor de doodstraf maar voor zo'n vent vind ik dat ze wel een uitzondering mogen maken.. @lynn: en die willen allemaal een kindje haha.. en dan dat homostel.. continu aan het blowen.. :S En ze willen haar op de natuurlijke manier zwanger maken.. ze zullen vast niet beseffen hoe lang dat kan duren?
ja er kwamen opmerkingen uit bij baby te huur...zo van ...wat zegt tie nou? net of dat ik overal hulp bij nodig heb....mijn vriend wacht echt smorgens niet voordat hij naar zijn werk gaat tot ik uit mijn bed kom om mijn sokken aan te doen....wat dat donkere meisje verwachten van haar vriend!
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Debby86 Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Bos Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Rose Kristel86 denkt: Prinsje Denkt zelf: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Stephanie87 Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Sterretje08 Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Evamariah Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.
Hey meiden Ik ben echt ziek nu, dus ik ga zometeen mn bedje weer opzoeken... Ik heb gisteren ook naar Baby te huur gekeken (kwam het toevallig tegen bij t zappen), maar wat een zeikwijfen zeg Als ik zie hoe die reageren overal op.. Pfft, laat ze voorlopig nog maar even met poppen spelen Verder ehm.. Ben ik t alweer kwijt Sorry
echt niet normaal he kristel! zijn er nog lang niet aan toe nee Dus we hebben nu 3 zieken! echt niet meer normaal
die poll van ons...hahah...ik heb altijd ongelijk met raden....dus het tegenovergestelde....dan zouden jullie het allemaal goed moeten hebben..want vaak ben ik de enige die een ander gelacht heeft... en bij eva denk ik een meisje!
@Lynn: wat een leuk idee zo met die schilderijtjes zeg! Echt superleuk, die ga ik onthouden @Bos: hoop dat de maagtabletten helpen. @Suus: succes alvast morgen! Hoop dat alles schoon is. @Eva: wanneer ben je uitgerekend meis, dan zet ik je meteen in het roze @Kristel: balen dat je ziek bent meis! Beterschap! @Matta: tegelijk ongi geworden dus! Wij hadden 2 getuiges. En we nemen geen peetooms en tantes, ben niet gelovig. @Red: ja we willen nu idd de TESE afzeggen en voor KID gaan. Ik wil nog wel even een paar dingen uitzoeken voor ik 100% zeker ben van mn keuze hoor, maar voor 95% weet ik het al wel denk Succes met werken! @Nen: lastig he, er zijn zoveel beroepen. Laat je goed informeren bij de open dag!
@Lynn: heb het op de lijst erbij gezet @Peetoom/tante: Daar doen wij ook niet aan, zou niet weten waarom wel @All: Borstvoeding of flesvoeding en waarom? Ik ben nu heel erg aan t twijfelen.. Met borstvoeding ben je altijd bezig in principe. Zelfs al zou de kleine eens bij opa en oma logeren dan ben je nog om de zoveel uur aan t kolfen omdat de productie anders minder wordt... (Dit is 1 voorbeeld, heb er nog wel een paar). Ik neig nu dus steeds meer naar flesvoeding...
@dreamer toevallig zeg! Had ik je al eens gezegd dat ik jullie ontzettend dapper v ind! Dat er meer mensen eenvoorbeeld aan jullie mogen nemen.. Jullie laten jullie koppie niet hangen en gaan er gewoon helemaalvoor! heb zo'n ontzettende bewondering voor jullie!
borstvoeding ga ik proberen..heb er veel over gelezen en zie meer voordelen dan nadelen en ieder zijn ding..als het niet lukt ga ik ook gewoon flesvoeding geven peet oom en tantes doen wij ook niet aan....we willen het wel een keer laten dopen en kijken dan wel...is tegenwoordig hier niet meer dan suikeroom...en we willen niemand voor het blok zetten!
ik wil heel graag borstvoeding.. maar kans is 1 of 2 % omdat ik borstverkleining gehad heb. dus hier word het de fles!