Oh ze blijven bij jullie aan de gang he, elke keer weer die ruzies geloof ik! Wanneer krijg je de echo ook al weer? Ik hoop voor je dat alles er goed uit is, en dat het verder geen problemen geeft! Bij mij was ook alles mooi schoon en konden we gewoon gelijk weer door gaan, dat hoop ik ook voor jullie!
haha nou ik woon in een super buurt.. als ik me verveel ga ik buiten zitten en geniet ervan maar nu niet de buren naast me die zijn bezig met scheiden jaahh het gaat eindelijk door dus hij woont nu alleen maar nu de buren daarnaast zo triest allemaal... maarjah.. en sterretje krijg een echo als het bloeden gestopt is moet ik bellen.. maar dat is het nog lang niet.. dus ng even wachten en dan weer een gesprek met de HA over geestelijk erover en lichamelijk...
Heb je nog steeds veel bloedverlies dan? Heb je altijd al veel bloedverlies tijdens je ongi, of is het nu extreem veel? Bij mij was het de eerste 4 dagen extreem veel, daarna 2 dagen veel minder en toen nog 2 dagen heel erg weinig, dus op zich best wel snel gestopt vond ik. Hoop dat het bij jou ook snel stopt, weet niet of er ongeveer een gemiddeld aantal dagen aan zit dat je mag bloeden na een spontane mk?
Heb net Pb gestuurd ben nu benieuwd. Ik ga nu even die nieuwe serie kijken; Midlife Crisis ff kijken of het wat is. Begint NU..
Ja zag het voorstukje ook van de week. Wie weet is het wel wat, lekker drama volgens mij allemaal Mijn vriend gaat scorpion king kijken, dus moet ik maar van jou horen straks dan of het wat is!
sterretje bloeden is zaterdag begonnen heeeeeeel weinig elke dag maandag toen posi test.. en dinsdag avond is het heftig geworden met bloeden dan is tot gisteren zo geweest en nu nog zoals me ongi altidj is dus ook neit bepaald weinig maar minder dan eerst.. dus ik wacht af.. als ik eind volgende week nog bloed verlies bel k de HA weer.. moest bellen als ik vragen zou hebben maar maak me niett zo zorgen dus wacht nog even geduldig af
ik ben er ook nog maar ondertussen made of honour kijken. Hebben we dat in nl ook? een bruidsmeisje en een ere bruidsmeisje? Ik zou niet eens weten wie ik moet vragen :-$ mijn beste vriendin vroeger, sowieso maar verder heb ik niet zoveel goede contacten.
Inderdaad ik zat een beetje tennis te kijken.. ben kapot na dit weekend in ons huis klussen en dan straks ook weer klussen maar ga nu ff ghost whisperer kijken en strijken. Bah bah moet ook gebeuren! En dan weer werken morgen, geen zin in, zou ook wel het liefst huismoeder willen zijn later. Maar hebben besloten dat ik 24 uur ga werken, sowiezo volgend jaar, de rest gaat ons toekomstige kind naar mijn moeder en mijn schoonmoeder. Wel leuk om te lezen hoe iedereen het wil doen later.
Wat is dat een ere bruidsmeisje? Ik heb mijn (enige) beste vriendin als bruidsmeisje gehad, kende ook geen kinderen. Was wel handig want ik liep moeilijk in mn hoepel hihi
Ik ben er ook weer eventjes Als wij gaan trouwen doe ik alvast niet aan bruidsmeisjes ofzo.. Ik heb niet echt goeie vriendinnen Voordat ik ging samenwonen had ik een paar meiden waar ik goed mee om kon gaan, maar sinds ik verhuisd ben zie en spreek ik ze zelden! Verder heb ik alleen een beste vriend, maar die kan ik moeilijk als bruidsmeisje vragen Ik wil hem als getuige hebben, samen met mn moeder Als het mag en kan wil ik met mn vader de zaal inlopen, dat ie me weggeeft zeg maar. Maar dat is even afwachten wat de dokter en verplegers zeggen van het verpleeghuis
haha kristel, ken je die film made of honour? Daar is patrick dempsey bruidmeisje Ere bruidsmeisje geen idee, maar in de film maken ze onderscheid tussen maid of honour en bridesmaid
Nou, ik zou heel graag een strapless jurk willen met een wijde rok zeg maar en een sleep Liefst wel een beetje versierd met iets, maar niet te, ik wil er niet uitzien als een wandelende bruidstaart Ik ga over 1,5 week ongeveer met mn moeder naar een winkel hier in Arnhem waar ze heel veel jurken hebben, ik kan niet wachten En heel superduur zijn de jurken niet daar, de duurste is 2700 ofzo, en dat ligt nog binnen het budget wat we hebben voor een jurk, dus ik kan lekker mn gang gaan (of is 2700 wel duur? ) En ik wil platte schoenen! Ballerina's ofzo; ten eerste vind ik het klote om op hakken te lopen en ten tweede ben ik op hakken een stuk groter dan mn vriend, dus dat doen we maar niet dan Verder wil ik als bruidsboeket witte lelies. Het zijn bloemen met lange stengels, I know, maar het lijkt me heel mooi als ik dat boeket dan zo op mn arm kan laten rusten zeg maar, weet niet hoe ik het precies uit moet leggen, maar witte lelies zijn mn favoriete bloemen En ja.. ehm.. Ik zou heel graag in een hele mooie kerk willen trouwen, maar we zijn allebei niet gelovig dus dat is dan een beetje ironisch Maar ik zou ook heeeeeeel graag in een kasteel willen trouwen! Verder weet ik eigenlijk nog niet zo hoe of wat. Ja ik wil binnen komen lopen met mn vader op het nummer 'Everything I do, I do it for you' van Bryan Adams