Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    jullie laten niet in testament opnemen waar jullie kindje of kindjes heen gaan, mochten er iets met jullie gebeuren!
    dan heb je toch een peet vader en moeder? of heb ik dat fout?

2. ***Prinsen & prinsessen poll***

Kristel86
    Denkt zelf: Prinsesje
    Rose denkt: Prinsesje
    Lynn1986 denkt: Prinsje
    Suus1987 denkt: Prinsesje
    Evamariah denkt: Prinsesje
    Ryanne denkt: Prinsje

Debby86
    Kristel86 denkt: Prinsje
    Rose denkt: Prinsje
    Lynn1986 denkt: Prinsesje
    Suus1987 denkt: Prinsje
    Evamariah denkt: Prinsje
    Ryanne denkt: Prinsesje

Bos
    Kristel86 denkt: Prinsesje

Rose
    Denkt zelf: Prinsesje

Stephanie87
    Rose denkt: Prinsesje

Sterretje08
    Kristel86 denkt: Prinsesje
    Lynn1986 denkt: Prinsje

Evamariah

Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.

3. hallo allemaal!

@ eva wat denk jij dat het wordt?

Ben hard aan het werk, geen zin maar veel te doen dus ben er weer vandoor..

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat heeft niets te maken met peetoom of tante...ik zou niet naar mijn peetoom of tante gaan mochte mijn ouders te komen overlijden.... peet oom en tante daar word van verwacht dat ze een oogje in het zeil houden als het gaat om de opvoeding en het geloof....als ik het goed heb

mijn kindje gaat naar mijn broer dan....maar dat gaan we nog vast leggen in een testament...en andersom krijg ik die van hun 4....hahaa..

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ohhhh... dat verklaart een hele hoop, ik dacht dat dat zo heette..! gehehe.. stom van me!

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hello allemaal

ik ben vancohtend naar de cardioloog gewees op controle alles was in orde had alleen een lage bloeddruk maar dat zijn we wel gewend. verder gin hij uitzoeken wat voor medicatie ik moet hebben tijdens mijn bevalling.

@suus hopelijk is het nu allemaal schoon, zou niks wezen als je nu weer van alles moet ondergaan.
    gohstwisperer is een serie op zondag avond :D wel hel spannend maar sliep daarna heerlijk hoor ;)

@debby krijg je geen echo vandaag? veel plezier :D
    je kan trowuens met 16 weken al zien wat het is he :D a je geen geslachtsbepaling doen voor paar tientjes :D ik wel hoor (tenzij ze in het ziekenhuis met 16 weken het zien)

@knarboor hopelijk slat het aan meid, maar weet er niks van af sorry

@matta bijzonder om na zo'n lange tijd de familie weer te zien :D

ik ben ook neit voor de doodstraf laat hem maarde rest van zijn leven lijden in een smerige cel waar hij elke dag mishandeld word door zijn medecelgenoten want kinderverkrachting of kindermoorden word flink aangepakt door gevangenen onder elkaar

@alle zieken beterschap !

@kristel voor eva dnek ik een prinsje ;)

PEETOOM/PEETTANTE willen wij wel, ik wil het kindje ook laten dopen. mijn vriend maakt het niets uit die is niet gelovig (gelooft op zijn eigen manier) maar dat wil niet zeggen dat hun ook de voogd zijn. mijn oudrs gaan we vragen voor voogd omdat ze nog jong zijn en in dezelfde stad wonen. en mijn broertje en nicht of schoonzus gaan we vragen voor peetoom/tante

FLES/BORST ik wil borstvoeding gaan geven ten eerste omdat het gewoon het beste is en wil eht geprobeerd hebben en ten tweede je hersteld ook sneller na je bevalling als je borstvoeding geeft (baarmoeder hersteld beter)
    en ik heb al een kolfapparaat dus op die manier kan ook mijn vriend of familie de fles geven. als het neit zou gaan dan ga ik ook gewoon over op flesvoeding dat is tegenwoordig zo goed dat ik me daar dan ook niet druk over maak. maar ben iemand van als ik het maar probeer. :D

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Matta, dat is een voogd.
    Dat is heel iets anders ;)

Zo hadden wij thuis alle 3 naar mijn peetoom en tante gegaan.
    Terwijl we alle 3 een andere peetoom en tante hebben.

En dank je hoe je over ons schrijft :oops:

@Kristel: ik weet nog niet waar ik voor zou kiezen.
    De ene kant denkt fles, de andere kant denkt borst.
    Borst lijkt me apart om eens te proberen.
    Plus dat het goedkoop is en altijd voor handen en op temperatuur is.
    Maar met fles slapen ze vaak wat sneller door, dus meer ritme.
    En paps kan dan zonder moeite de fles geven (en alle andere mensen die dat willen)

Bij mn zusje lukte het niet, dus zou me niets verbazen dat het bij mij ook niet zou lukken.
    Maar denk dat ik het pas echt weet wanneer ik de borstvoeding geprobeerd heb.
    Als het me bevalt zou ik ermee door gaan.
    Vind ik het niks of lukt het niet, dan ga ik gewoon over op de fles.
    Ik ben geen tegenstander van de fles, dus dan neem je die stap makkelijker denk.

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb die gevangenis in nederland van binnen een keer gezien.. net een hotel.. mogen gewoon x box enzo op de kamer! zal in belgie ook wel zo zijn.. of ze moeten hem opsluiten in tailand ofzo,.. dan heb je kans in zo'n gevangenis te komen.. maar dat doen ze toch niet

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    het systeem hier deugt voor geen meter! ik bedoel als je iemand vermoord krijg je 'maar' 7 jaar.! terwijl in andere landen je minstens levenlangs krijgt of de doodstraf!
    net wat jij zegt Suus het is hier een luxe om in de gevangenis te zitten!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    en het kost de staat 300 of 400 eruo per dag per gedetineerde.. dat is echt veel geld

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey meiden,

alles goed hier? Zal ff mijn kladblok stukje plaatsen:)

@ suus, wel begrijpelijk dat je voor de zekerheid een echo wilt. Zou ik ook willen! Baby te huur was leuk he?! :D Al moet ik zeggen dat ze zich wel een beetje aanstelden toen ze de film over een bevalling gingen kijken. Zo erg is dat toch niet? (ik vind programma's als birth stories etc. juist leuk!)

@ eva, mooie banner! :) Zo fijn dat je weer zwanger bent! Hopelijk heb je nu over 8 maanden een prachtig kindje in je armen.

@ matta, balen dat je ongi bent geworden! En ook dat je zo ziek bent.. :S

@ KDV moordenaar: ik vind het juist goed dat hij dwangvoeding krijgt. Hij komt er wel erg makkelijk vanaf met de doodstraf. Op deze manier lijdt hij er ook op een eigen manier onder en wordt hij gedwongen er de rest van zijn leven aan te denken. Klinkt misschien hard hoor, maar ik vind de doodstraf erg makkelijk als je zoiets ergs hebt begaan.

@ kristel, toevallig had ik het daar zaterdagavond met mijn vriend over. Ik zou denk ik wel voor borstvoeding gaan. Het is bekend dat je baarmoeder dan sneller herstelt van de zwangerschap & bevalling en je bent makkelijker/eerder je zwangerschapskilo's kwijt.

@ all, ben pas net terug uit school en moet over een half uur alweer op de fiets naar mijn werk en dan nog werken tot 22u. Altijd wel een heftige dag, die maandag.
    Het is zo gek, aan de ene kant lijk ik er deze ronde heel nuchter onder te zijn, maar toch laat ik me steeds weer van de wijs brengen door dingen die ik voel. Gisteravond kreeg ik bijvoorbeeld een aantal steken in mijn bm die naar boven naar mijn navel trokken. Iets van 5 of 6 steken achter elkaar en toen was het ook klaar. Gelijk helemaal mijn hoofd op hol.. 'Zou het de innesteling kunnen zijn?' Het was ong. 5.5/6 dagen na mijn ei..
    Ik weet dat ik geen keuze heb dan nog 8 dagen te wachten, maar het is zo makkelijk om je door je lichaam van de wijs te laten brengen!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes :)

Tja, met borstvoeding kan een ander ook de fles geven als je t kolft.. Dat had ik eerst ook in mn hoofd.
    Maar toen kwamen er wat kinken in de kabel.

Je moet dan namelijk of eerst de fles afkolven en dan de ander het meteen daarna laten geven.
    Of je moet het vantevoren al afkolven (als je een voorraad aanlegt), maar dan moet je rond de tijd dat t kindje er behoefte aan heeft alsnog weer kolven om de productie op gang te houden.
    Je kan namelijk niet zomaar een dag niks doen, je zal om de zoveel uur gewoon moeten kolven of t kindje aande borst moeten leggen ivm productie.

Verder zit ik heel erg met 's nachts. Ik heb ten eerste mijn slaap echt hard nodig en zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om 7 dagen per week wakker te moeten worden voor de voeding.
    Met bv kan je niet even vragen: schat, kan jij t nu een keertje doen?
    Want dan krijg je het kolf/prdocutieverhaal weer ;)

En daarbij komt voor mij nog dat ik vaak last heb van dingen en daar medicijnen voor kan nemen, maar die mogen niet tijdens zwangerschap/borstvoeding.
    Tijdens de zwangerschap pas ik me gewoon aan, omdat ik wel moet.
    Maar daanra heb ik een keuze en ik vind het best wel belangrijk dat ik me goed voel als de kleine er eenmaal is.
    Nu kan ik nog zeggen 'ik ga de hele dag op bed liggen ipv medicijnen gebruiken'.
    Straks kan ik dat niet meer met een kleine en kies ik gewoon voor de medicijnen, maar dan kan je dus geen bv geven...

Snappen jullie t allemaal nog? :p

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik snap je heel goed kristel. Het lijkt me ook een moeilijke keuze. Nu je dit zo zegt, dat je moet blijven kolven om die productie op gang te houden, dat is natuurlijk heel logisch. En dat beperkt je wel. Want al zou je partner 's nachts de fles geven, jij moet alsnog kolven.

Gelukkig zit tegenwoordig in flesvoeding ook alles wat een kleintje nodig heeft.

Hmm dilemma! Gelukkig kun je nog even nadenken :)

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nen idd een zware dag. het kan zomaar zo zijn he meid :D ik hoop het echt. heb je dit vaker gevoeld?

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ rose, niet op deze manier. Normaal wel eens steekjes ofzo, maar dat is meer vlak voor de eisprong of vlak voor mijn nod. En dit waren hele felle, aanwezige steken. Die andere zijn vaak wat lichter.
    Maar ik ben al vaak genoeg voor de gek gehouden door mijn lichaam. Dus ik wacht gewoon tot volgende week en dan zal een test het moeten uitwijzen. Wel superspannend! Als het dan zover is, zit ik alleen wel ff met school. Ik ga in week 10 namelijk een week naar Barcelona en stel nou dat ik dan vet misselijk ben :S Maargoed, dan denk ik al teveel vooruit. Eerst maar eens een vette posi test!

Hoe gaat het nu met jou? Heb jij last van kwaaltjes? En krijg je al een buikje? :)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jeetje...was net op het topic hoeveel kost een uitzet...en begin me een beetje te schamen..heb alle bonnen erbij gepakt voor de uitzet en kom op een bedrag van rond de 4000 euro en daar zitten de kleertjes niet eens bij...en ook niet mijn kleding...ik ga bezuinigen!

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga voor de flesvoeding! de beeb is dan niet alleen afhankelijk van jou, maar kan dan ook rustig gevoerd worden door je lief en familie, vrienden etc..!

Snap je dillemal wel, maar dat kolven is ook een gedoe zeg, dat zie ik wel aan mijn schoonzus..!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lynn, wat geven de meiden daar gemiddeld uit dan?

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hahahaha, lynn... maar het is toch allemaal voor een goed doel! hahaha.. ik denk dat wij ook gauw daar op komen te zitten hoor, als ik zwanger word.. wij vinden zoveel leuk en lief is heel makkelijk.. dit is leuk, dat is leuk..!

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    matta gevoerd? hahaha klinkt zo raar...

je hebt van die sites die 100 voordelen over borstvoeding hebben en die heb ik gelezen en sinds dien ben ik om...en er zitten allebei zoveel nadelen aan...dus ieder gewoon zijn keuze...

Deel Deze Pagina