vraagje he, aan iedereen.. Je hoort toch heel vaak dat er meiden zijn, die zeggen dat ze niet wisten dat ze zwanger waren omdat ze gewoon ongesteld werden.. Hoe kan dat? Of zou ik dat een aan verloskundige moeten vragen.
Ik heb zin om de mama afdeling van de H&M leeg te kopen (die op t internet dan hea!) Dat badpak en zo'n broek met wijduilopende pijpen. Zo'n roze blousje.... zo'n vestje met korte mauw. Geweldig! Helaas boeren we het deze maand niet zo goed en moet ik ook nog een vakantie betalen... dus... Helaas! Ik mag nog niet! hihihi Hoe bedoel je luxe problemen.
Ach, wat maakt het eigenlijk uit? Ik snap wel dat het geld er vrij hard doorheen gaat. Je wilt natuurlijk allemaal leuke spulletjes kopen voor de baby Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat 2dehands spulletjes niet goed zijn hoor. Maar ik zou denk ik voor het 1e kindje ook alles nieuw kopen. Kinderwagen, babykamer dat soort dingen die kun je voor alle kinderen blijven gebruiken. Zie het dus als een investering
dan zijn ze maar een beetje ongi..maar hebben ze niet de normale hoeveelheid bloed...ik heb ook een beetje gevloeit...ik d8 ook ongi maar achter af dus niet.. maar heb nog nooit gehoord over mensen die gewoon ongi zijn...die zullen ervast wel zijn maar hoe dat kan?
volgens mij weten ze niet hoe het kan. Ik geloofde het ook eerst niet tot het in mijn omgeving gebeurde. Iemand had ontzettende buikpijn en dacht aan blindedarmontsteking. Ze ging naar het ziekenhuis en ging weg met een dochter. Al die maanden had je niets aan haar gezien!
ja..haha..en was van het weekend nog wel zo trots op ons zelf in de v&d 9 euro voor het badstandaar 7 euro nijntje bad en 5 euro luieremmer...die gingen uit de collectie...dus zouden we 21 euro kwijt zijn...ik moest 70 euro afrekenen..want er was nog veel meer aan onze handen blijven plakken...zoals rompers, broekje...snap er trouwens niets van...he wat heb ik daar dan nog meer gekocht?
ja weet het al weer...reserve ledikant spulllen...zoals molton reseve..enzo.. oja en we willlen nog een aerosleeper...en moet nog een tripptrap stoel dus das ook weer 250 euro extra... en over die mensen die niet voelen....ik kan het me niet voorstellen maar goed...ik veroordeel ook niemand..misschien wel zo ver weg gestopt dat j e je zelf voorde gek kan houden
Wij hebben ook een hoop te besteden voor de baby uitzet. (had al 7000 euro voor de ICSI gereserveerd. Dat hebben we als het goed is niet meer nodig en de KID is 1000 euro. Dus heb nu al 6000 euro voor de uitzet ) Maar ik ben ook gek op 2e hands meubeltjes... Zeker omdat ik zelf nog wat wil veranderen enzo. Ach ja, zie het tegen die tijd allemaal wel @Matta: Debby verliest ook elke maand rond NOD tijd nog bloed. Het kan gewoon. Mn schoonzusje kwam er ook pas met 5 maand achter.
@dreamer Oke, het leek me zo onrealistisch. omdat er zoveel symptonen zijn. dan kan jij mooie spulletjes gaan aanschaffen.. Hoelaat duurt Kid en hoe snel zou je zwanger kunnen zijn.?
@Lynn: Dat is een hoop geld voor een uitzet zeg, maar ik snap het ook wel hoor Wij zijn zelf ook heel erg met spullen kopen, we komen altijd wel weer iets tegen wat ook leuk is en dat nemen we dan gewoon weer mee. En dan krijg je vanzelf hoge bedragen bij de kassa Het is dat wij nu echt opletten op wat we uitgeven, we willen lekker sparen namelijk, dus ik denk dat t bij ons nog wel mee zal vallen met de uitgaven voor de kamer enzo. Ons spaargeld is alvast op, de bruiloft heeft zo'n 12000 euro gekost en dat was t laatste spaargeld wat we hadden. Dus we moeten ook wel zuinig doen.. Maargoed, ook met minder geld kan je een hele mooie babykamer maken
haha wij sparen ook elke maand....en we hebben genoeg spaargeld..en onze bruirloft heeft maar 2200 euro gekost..dus daar hebben wij het netjes opgedaan!p.....maar goed we hebben een heel goed leven maar dat wil nog niet zeggen dat ik het met bakken moet uitgeven..dus ben blij dat ik even een balansje heb gemaakt....dus deze maand ga ik PROBEREN om niet te veel te kopen....
@Matta: hoe bedoel je hoe laat duurt KID? De wachtlijst is 9-12 maanden. En ik weet niet of je meteen op de wachtlijst komt of dat je eerst wat onderzoeken moet ondergaan. Ik verwacht dus niet dat ik in 2009 zwanger zal raken. Waar wij heen willen werken ze met IUI-D. Dus IUI met donorzaad. Ik hoef dan geen hormonen te gebruiken. Hoelang het duurt voordat ik zwanger ben valt niet te zeggen natuurlijk. Ik zal iets meer kans hebben dan een stel dat beiden gezond is en zelf probeert zwanger te worden denk. Maar verder ligt het toch aan moeder natuur!
@dreamer ik bedoelde hoelang..! niet hoelaat..haha foutje.! jemig kom je eerst nog op en wacht lijst.. mag je zelf een donor uitzoeken? of wordt voor je gedaan? waar letten ze op met het uitzoeken van de donor. Wat een vragen sorry..!
Ja mag zelf een donor uitzoeken. Je krijgt een lijst met kleur haar, kleur ogen, bouw en lengte voor zover ik weet. Aan de hand daarvan kies je 3 donoren uit. Over die 3 krijg je iets meer informatie (leeftijd, opleiding, hobbies) En dan kies je dus de donor uit. Als het goed is kijken ze daar zelf naar hoe mijn man eruit ziet en dat de donor op mn man lijkt. Maar wij krijgen geen foto's iod te zien, Dit is wat ik heb gelezen dan he. Hoe het werkelijk gaat zal ik gaandeweg wel merken!