Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Ik snap wat je bedoelt, maar dan is de kans heel groot dat je stuwing gaat krijgen 's nachts en dan moet je alsng kolven om de pijn te minderen.
    Verder hoef je niet per se naar beneden om een fles klaar te maken ;) Je kan ook gekookt water (wat al wat afgekoeld is tot de goede temperatuur) in een thermosfles mee naar boven nemen en de poeder mee naar boven, zo kan je snel een fles klaarmaken.
    Maargoed, ook naar beneden gaan vind ik geen probleem, dat is 1 minuut werk met een magnetron..
    Liever af en toe eens naar beneden dan 7 dagen per week verplicht wakker moeten worden voor de voeding. Met fv kiunnen we het gewoon samen doen.

Ik wil gewoon niet alles om de borstvoeding heen plannen. Ik wil niet mn leven laten leiden door mn borsten ;) (voeden, stuwing, kolven, etc etc)
    Als je snapt wat ik bedoel? :)

@All: Ik ga eten nu :)

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo heb ook alles gelezen maar geloof ook alles weer vergeten :oops: sorry...

vandaag druk gehad en nog het idee dat ik niks gedaan heb...(had namelijk nog veeeeel meer willen doen.)
    ff met mijn ma naar de action geweest...leuke dingen gekocht voor mijn vriendin...ga 16 cadeautjes kopen voor elke week van haar verlof mag ze er 1 uitpakken...zo krijgt ze niet alles ineen keer en heeft ze het wat verdeeld. vond het wel een leuk idee...heb al slabbetje, badeendjes, badschuim en maskertjes...doe het een beetje voor haar en een beetje voor de baby...zo hebben ze beide wat..

daarna de hele middag in de tuin bezig geweest...schuur beetje opgeruimd...konijnenhok eens even heel goed uitgeschrobt met water..(kon niet toen het vroor en die beesten piesen altijd naast de bak die je er uit kan halen :( )....daarna voer opgehangen voor de vogels....

daarna naar de stad geweest...moest nog cadeautje ruilen....daarna kwam mijn ma ff thee drinken en heeft gelijk mijn hele keuken gesopt....

net bloemkoolschotel gemaakt en die staat nu in de oven .
    jee als ik het zo lees lijkt het alsof ik niks gedaan heb vandaag en toch ben ik er de hele dag zoet mee geweest... :rolleyes:

straks nog maar even de was opvouwen en misschien nog wel even stofzuigen en dweilen als ik nog zin heb...

nou even kijken wat ik nog onthouden heb van het teruglezen..

@knarboor: jij was dat toch die zo misselijk was? vervelend zeg dat je beroerd bent...

@zieken: hoop dat jullie snel weer beter zijn....geloof dat half nederland onder de wol ligt met griep maar ja daar gaan jullie je niet beter van voelen natuurlijk.

@dreamer: goed dat je je zo verdiept in de ervaringen van andere mensen en ook kinderen van KID....hoop dat je een beetje de info kan vinden die je helpt een goede beslissing te maken...

@suus: hoop dat alles schoon is morgen op je echo....

@rose: leuk dat je gaat werken op een kdv....als inval kun je wel een beetje kijken wat je het leuks vind (welke groep en welke manier van werken) zijn er veel dagverblijven bij jou in de buurt waar je zou kunnen invallen?

pffff even hard nadenken hoor.....

@debby: had je vandaag je controle? hoe was het .....

@lynn: had ik al gezegd dat ik je schilderijtjes leuk vond? nou ja zo niet bij deze en zo wel zeg ik het nog een keer...leuke schilderijtjes... :)

sorry de rest ben ik vergeten...

@oh ja eva: leuk dat je al iets hebt gehad van je ma....altijd leuk he die cadeautjes...ga je het al een beetje geloven of is het nog erg onwerkelijk....

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is iedereen aan het eten?

4. Goede avond allemaal

Mn eerste werkdag van deze week zit erweer op. Net gegeten en vanavond wat drinken met een vriendin.

@ oma had je deze site al eens gezien? http://www.donorkind.nl/

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi ryanne,

en hoe was je eerste werkdag van de week...druk gehad....wat voor werk doe je als ik vragen mag...weet niet of je het wel eens gezegt heb sorry dat ik het dan vergeten ben....

gezellig wat drinken vanavond...altijd leuk ff bijkletsen...

6. werk bij een evenementenburo. en nu met de carnavalstijd is het ontzettend druk. De dagen vliegen voorbij maar heb moeite met me te concentreren :s

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh wel fijn dat de dagen snel gaan maar dat je je niet goed kan concentreren is vervelend...wat voor evenementen doe je zoals nu op dit moment?

8. we doen in deze periode met name muziekgerelateerde evenementen zoals zittingen (dameszitting, herenzittinf, prinsuitroepen)
    maar door het jaar heen ook bevrijdingsfestival en andere grote evenementen

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klinkt wel leuk en afwisselend

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos zo drukke tante, vind het een heel leuk gebaar die 16 kado's :D lieve vriendin ben jij.
    ik dnek dat er wel een stuk of 30 kdv hier zijn hihi dus weet begod niet waar ik dan moet werken elke keer,

@dreamer idd zo veel mogelijk ervaringen met andere delen en erover lzen, hun zijn niet jouw en jij hun niet maar dnek dat je er zeker wat aan hebt.

@ryanne klinkt idd heel leuk :D

net leker gegeten, zometeen om 8 uur naar de sportschool heb met de fysio een afspraak maar vriendlief gaat mee. zijner wel over eens dat ik geen afspraak savonds meer maak op maandag avond hihi.. allebei geen zin om te gaan. moet ik morgen ochtend maar gtst kijken :D

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    kristel: ik weet dat je eruit bent voor jezelf en moet je net als alle andere vrouwen lekker zelf weten MAAR stuwingen krijg je ook als bevallen bent...en die worden sneller minder als je borst voeding geeft dan dat je het niet doet..maar nogmaals ik ging even in op een punt van je he..bedoel er niets mee....

bos nogmaal bedankt...of had ik dat nog niet gezegt BEDANKT! hahah

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo jullie hebben weer flink gekletst...

@ Kristel: ik had gisteren een lijstje gepost met mijn antwoorden voor de poll,
    maar ik denk dat je eroverheen gelezen hebt :(

Borst- of flesvoeding: Ik neig ook naar fles, ik ben bang dat ik er geen geduld voor heb,
    en zo zijn er idd meer voordelen van fles en nadelen van borst die ik op kan noemen.
    Ook zou ik me een melkkoe gaan voelen met afkolven.

Peetooms en tantes: doen wij ook niet aan, wij zijn ook niet gelovig en mijn vriend heeft maar 1 broer en
    geen zussen en ik ben enigst kind, vriendinnen zijn niet voor altijd dus dat durf ik ook niet aan.

Zo... dat is even alles wat ik nog weet en waar ik op wilde reageren...

ow ja.. Dreamer: ik heb echt respect voor jullie hoe jullie met de hele situatie omgaan! Top!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga tv kijken....spreek jullie later..

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Doei doei bos, fijne avond...

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    We zijn net terug van de wekelijkse boodschappen doen en kom alleen even de lijst updaten ;) Daarna ga ik lekker op de bank liggen.
    Alvast een fijne avond iedereen!

@Stephanie: Ik had er niet overheen gelezen, maar er ging vanochtend iets fout bij Word waardoor die mijn wijzigingen niet opgeslagen heeft, jouw antwoorden dus...
    Nu staan ze er wel bij! :)

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    was ik weer, lief is thuis, heeft lekkere kippensoep voor me gemaakt. voel me al een stukje beter!
    Ziek zijn is echt niet leuk.!

@ryanne
    wat een toffe baan heb jij zeg, wat heb je daarvoor gestudeerd?

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ***Prinsen & prinsessen poll***

Kristel86
    Denkt zelf: Prinsesje
    Rose denkt: Prinsesje
    Lynn1986 denkt: Prinsje
    Suus1987 denkt: Prinsesje
    Stephanie87 denkt: Prinsesje
    Evamariah denkt: Prinsesje
    Ryanne denkt: Prinsje
    Matta1986 denkt: Prinsje

Debby86
    Kristel86 denkt: Prinsje
    Rose denkt: Prinsje
    Lynn1986 denkt: Prinsesje
    Suus1987 denkt: Prinsje
    Stephanie87 denkt: Prinsje
    Evamariah denkt: Prinsje
    Ryanne denkt: Prinsesje
    Matta1986 denkt: Prinsesje

Bos
    Kristel86 denkt: Prinsesje

Rose
    Stephanie87 denkt: Prinsesje

Stephanie87
    Rose denkt: Prinsesje

Sterretje08
    Kristel86 denkt: Prinsesje
    Lynn1986 denkt: Prinsje

Evamariah

Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.

Heb t lettertype maar even wat kleiner gemaakt, t wordt anders zo'n lange lijst!
    Kunnen jullie het zo nog lezen?

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    yep het is nog leesbaar!

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid