Ohh wat balen dat je nog steeds ziek bent! Wel lief zeg van je man dat hij kippensoep voor je heeft gemaakt. En wat een mooie naam zeg! Is de bevalling goed verlopen? Beterschap! Liefs
@debby ja wat ik gelezen heb, was het een zware bevalling! Nu heb ik al een: Dyon Julian Jordi Finn Sem Danielle Luna Max Joey Dylan Duncan Delano Lindsay Lynn en dan moeten er nog 4 geboren worden..!
Begreep ik het toch goed Joh en dat binnen hoeveel tijd? een jaar? 2 jaar? of al langere periode? Ik ben de eerste die zwanger is in mijn 'vriendenkring' en de meeste van mijn vriendinnen zijn zelfs ouder. Een jaartje of > 25 Ohhh trouwens 1 vriendin heeft een zoontje van 1 1/2 ongeveer. Jairo heet hij!
Kristel Prinsje Debby Prinsesje Bos Prinsesje Rose Prins Stephanie Prins Sterretje Prins Evamariah Prinsesje
deze kindjes zijn allemaal 07, 08 en 09 geboren! Het kindje van mijn nichtje heet ook Jairo, alleen dan anders geschreven Djayro. Ik ben de zoveelste..haha echte babyboom bij ons. zou wel het eerste zwangere nichtje zijn in de familie!
Ja gaat wel goed :smile:! Alleen nog steeds geen ei *zucht*...zit vandaag op dag 20... Met Edwin ook alles goed! Hij zit de hele dag achter de wii vanaf de bank...
Wel leuk! Heeft jullie kindje voor dat het geboren is voordat het gemaakt is al heel veel vriendjes en vriendinnetjes hihihihi Hopelijk is het snel raak voor jullie!
Dat wordt een ei-dans! Houden jullie het nog wel met elkaar uit? Pfff lijkt me zwaar 24-7 op elkaars lip. hihihi
{|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|=
Ja gaat tot nu toe goed! Alleen word soms gek van zijn gezeur maar dat weet hij ! Blijf lopen! Volgens mij ben ik over 4 weken een aantal kilo kwijt ! * Doet de ei dans! =D> \/ {|= *
Kan me voorstellen! Nou hopelijk is hij weer snel te been en kun je weer zeggen 'Doe het lekker zelf!' hihihi Mijn mannetje zou gek worden van zichzelf denk ik, hij kan nog geen dag thuis zitten. hahaha
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Debby86 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Bos Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Rose Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.
Helleuh! Jeej, ik ben niet meer de enige die bij Rose denkt dat t een jongetje wordt! Thanks Sam, voelde me al een echte einzelganger @All: Ik ga even een kop thee maken en dan ga ik even teruglezen
die van mij ook niet hoor., alleen in de vakantie dan vindt ie het wel leuk! maar eeen blessure zou voor hem ook niets wezen. Hahaha jaaa veeeell vriendtjes en vriendinnetjs.. Sem heeft al een keer zijn fles in onze tas laten slingeren..haha.. volgens zijn mama was dat een hint....zo van...schiet maar op, wil graag een vriendje of vriendinnetje!
hoi lieve lieve meiden! Hoe is het hier? Dat is een tijd geleden he, ik weet het! We zijn gelukkig weer terug van vakantie, dus nu kan ik mijn vriendinnetjes eindelijk weer spreken! Heb het moeten uithouden al d ie dagen hoor hihi Hoe is het met iedereen? Wat zijn de nieuwtjes? Kan iemand me even een update geven? Hier alles goed, zijn de ene miskraam gelukkig voorbij! Aankomende maandag de eerste echo, dus ben zoooo zwenuwachtig, kan nu al aan niets anders meer denken Wil gewoon alleen maar een hartje zien kloppen! Verder ben ik sinds afgelopen vrijdag weer misselijk, dus daas niet fijn, maar wel een goed teken dat het voorlopig nog goed gaat daarbinnen! Maar vertel me, hoe is het met jullie meiden?