Haha lees ik net ryanne dr berichtje...okeej @ ster...ik doe het nog niet..maar je moet je gevoel volgen...ik wil het ook graag maar ik wacht nog even!
@ beebiesite je kunt er toch an beginnen en pas openbaar maken bij de 12 weken? Heb ik ook gedaan want het is toch leuk en je vergeet binnen een paar weken toch wel veel. Conclusie: ik zou er al mee beginnen
Ik zou ook gewoon al een beebiesite maken hoor. Zo kan je ook een hle hoop zorgen van je afschrijven die je nu hebt en dat is echt wel fijn! En idd, als je pas na de 12 weken ermee begint dan ben je van de eerste weken een hoop vergeten...
Echt waar? Oh wat een prachtig nieuws, wat gewldig voor jullie zeg! Wat mooi, een dochter Wat zullen jullie trots zijn!
heb even de poll goed bestudeert.....en iedereen denkt dat zijzelf een meisje krijgen....haha...ik dacht ook een meisje bij mijzelf.....komt denk ik omdat ik zelf een meisje ben...hahaha....ben heel benieuwd wil iedereen het ook weten?
Zo nu ga ik eerst eens op zoek naar een mooie nieuwe zwangerschapsbanner, dat kan nu wel hihi Denk dat ik zo maar eens ga spieken naar de beebiesite's Voel me toch niet zo goed om andere dingen te doen, dus blijf lekker heel de dag in me pyama Met een teiltje naast me
Dat denk ik dus ook... op de een of andere manier lijkt het zo vanzelfsprekend een meisje te krijgen want ik ben toch ook een meisje... Ik weet het gevoel niet zo goed te verwoorden maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik wil het wel weten! kamertje een beetje leuk aankleden enz.
@Lynn: Bij mn eerste zwangerschap dacht ik dat t een jongetje was. Waarom weet ik niet, maar we hadden t ook elke keer over 'hij'. Nu weet ik ook niet waarom we denken dat t een meid wordt.. We zullen zien Nog 13 dagen, hopelijk ligt de kleine dan met de benen heeeeeel wijd
ja, de link doet het, wil wel graag in zo'n huis wonen! Vind het alleen jammer dat de mensen die hier in wonen, het niet mooier hebben aangepakt! Het allertofste vind ik de 3de verdieping! wat een paradijs zeg! dat zou een prachtige speelkamer kunnen worden! De wijk is ook erg mooi, nog niet heel oud en er wonen veel jonge gezinnen!
een van de andere huizen heeft ook nog een dakteras boven aan! dat is nog gaver! ook nog een grote, heel voor een warme zomeravond! gezellig met zijn tween boven liggen, sterren kijken.. terasverwarmer aan!
@Matta: dat is toch een hartstikke mooi huis?! (ok, de buitenkant vind ik maar niks, net een loods ) maar van binnen ziet t er goed uit hoor!