Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Voor zover ik weet is de maid of honour het bruidsmeisje wat voorop loopt :)

2. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ik weet niet of ik bruidsmeisjes wil op mijn eventuele bruiloft.
    Ik heb een zusje, zus, schoonzusje, nichtjes, vriendinnen.
    Dus wie moet je dan uitkiezen.

3. Ja klopt dat is typisch amerikaans, meerdere bruidsmeisjes hebben ze dan en de maid of honour is de belangrijkste en loopt voorop ja.
    Klinkt goed jouw plannen en mijn jurk was wel goedkoper hahaha maar zijn altijd duur.. en in totaal ben je dan zoooveeeel kwijt! Wij waren ook wel 10.000 kwijt! En was nog geeneens enorm uitgebreid.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff ff een daggie hier niet geweest en moet gelijk 5 paginas nalezen.

wij willen graag 2 kids, als we zo gelukkig mogen zijn dat we kids kunnen krijgen.

onze feestjes waren zeer geslaagd, erg gezelli en reuze verwend. nu heerlijk op de bank.

wel spannend morgen gaat mijn spiraal eruit,
    mn vrinedin gaat mee naar ziekenhuis, en is hier om 10.15. om half 12 de afspraak.
    ze gaat mee omdat ik na het plaatsen van het spiraal niet meer kon rijden, ik ga ervan uit dat het nu allemaal meevalt, maar je weet maar nooit. (mn man moet werken en kon geen vrij krijgen).

hopelijk willen ze gelijk een controle inwendige echo doen om te kijken of alle cystes nog steeds weg zijn, gezien mn verleden tijdens de evrapleister (anti conceptiepleister).

ik ga is ff de 5 paginas doorspitten

xxx

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wij hebben mijn neefje van 13 maanden dan als bruidsjonker, vind het helemaal geweldig zelf!
    Hoop alleen dat tie dan kan lopen hihi...

Ik vidn 2700 best een aardig prijsje voor een jurk hoor kris, maar goed het moet wel de mooiste dag van je lven worden, dus ja dat mag wat kosten dan he!

Mijn jurk kost bijna 1700 en dat vond ik al heel duur!

Nou meiden ik ben er vandoor, nog maar ff gezellig bij me vriendje kijken, net meer dan een half uur aan de telefoon met een vriendin, dus hij is een beeetje zielig alleen heel de avond al!

Fijne avond allemaal nog!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

geen idee waar het topic over ging,

maar er is echt niks mis mee met kleren van wibra en zeeman.
    ook 2e hands meubeltjes, speelgoed enzz, is niks mis mee,
    daar zullen wij in de toekomst ook heus dingen kopen.
    die kleintjes groeien er zo snel uit, dat het zonde is om dure kleren te kopen en aan de goedkopere zie het het er echt niet vanaf.

ik koop soms ook kleren bij tweede hands winkel, die kleren zijn vaak nog als nieuw.

ik blijf wel werken omdat we het anders niet redden, maar als het mogelijk is om niet te werken zou ik dat ook doen.

xxx

7. Ik vind iedereen moet zijn eigen keuze maken en een ander in zijn waarde laten, maar in dit topic gebeurt dat ook gelukkig :) ik koop wat ik mooi vind, kom dan nooit in de wibra maar het zou me geen bal schelen.. waar een ander iets koopt maakt me ook helemaal niks uit.

8. Ik ga douchen, klussen en slapen nu :) fijne avond en nacht nog verder ;)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

lieve dames,

mijn laptop gaat ook uit voor vanavond

ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan

xxx

10. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Nog ff over Midlife Crisis, wel leuk, ga volgende week weer kijken.

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik heb net what happens in vegas gezien, wat een heerlijke film :D

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @celinaaa, nou dan ga ik volgende week ook kijken op aanraden van jou ;)

@meisje87, Jaaa dat is zeker een hele leuke film, vond hem super!

Hier vandaag weer iets hogere temp, als ik nog 2 dagen omhoog ga, dan heb ik dus echt al gister mijn ei gehad...
    Maar verwacht het toch niet helemaal, want mijn ovu test is niet helemaal positief...
    Maar ja vorige maand klopte de ovu testen ook niet helemaal bij mij, dus kijken wat er deze keer uit komt!

Fijne dag allemaal, ik moet zo werken, tot 6 uur wel liefst, dus word een lange dag!

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goeie morgen dames

alles goed? met iedereen?

gister jaar getrouwd en veel visite gehad! was erg gezellig.

Hoeveel kinders zouden jullie het liefste willen als het allemaal zo mag gaan?
    wij het liefste een stuk of 5

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen allen.

hoe is het?

ik begin nu wel een beetje kriebels te krijgen,
    ben wel benieuwd hoe het zal gaan,
    hopelijk valt het mee.

over een uurtje komt mn vriendin hier om mee te gaan.
    zit nu aan mn ontbijtje en zo de hond nog ff uitlaten,
    dus tijd gaat zo wel snel.

@knarboor, gefeliciteerd

wij waren 2 weken geleden 1 jaar getrouwd.

fijne dag allemaal

xxx

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he mac heel veel succes en sterkte!

16. hallo allemaal,
    Ben ik weer. Net een paar drukke dagen gehad en nog niet eens en gaatje vrij om ff langs te wippen. Maar nu weer aan het werk dus heb wel ff tijd.
    Hoe is het met jullie? Net vluchtig terug gelezen maar weet niet meer precies wie wat heeft gezegd :s Sorry

@ Dreamer spannend meisje, nog een dag voordat je unt testen. Duim duim

Gefeliciteerd met jullie eenjarige trouwdag!
    @ Mac wat fijn, vanaf vandaag ook voor t 'echie'?

Ik denk dat van t weekend mn ei geweest is. Had 2 juli getest en de streepjes waren bijna even donker. Goed geklust en gisteravond pas weer een test gedaan (was het vergeten :s) Deze streep was bijna niet zichtbaar dus denk dat ik ook op de wachtbank kan.

K ga wat doen, lees vandaag weer mee

Liefs

17. @ sterretje, wat fijn dat de uitslag goed is! Nieuwe ronde... en deze ronde is het raak oke..

Ben een beetje zenuwachtig voor morgen. Heb de hele tijd het gevoel dat er wat is en dat ik dat morgen te horen krijg als de gyn gekeken heeft... Wat duurt het wachten lang..

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen allemaal!

Hier alles goed maar ik snap niks meer van mijn temp kaartje.
    Zouden jullie voor mij willen kijken in mijn album.
    Weet nou niet of mijn ei al geweest is ja of nee.

19. Ik zou het je niet durven zeggen, begrijp niets van temperaturen. Wil er volgende maand wel mee beginnen maar heb dan wel wat uitleg nodig.. :)

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi allemaal, ik ben een paar dagen niet geweest en jullie hebben wel weer erg veel gekletst zeg! ga dat echt niet allemaal terug lezen. Ik zag we iets over werk staan. Mijn vriend werkt 36 uur en zou wel 32 uur willen werken en dan 1 papadag. Zelf wil ik dan 3,5 dagen werken. Nou eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel wat er daadwerkelijk gebeurt.

Sammie jouw temp. is niet heel stabiel heb ik net even gezien. Ik daar niet zoveel uit halen.

Deel Deze Pagina