Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej moet alleen even een foto maken....dus een momentje...

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

met mij gaat t verder wel goed.. moet alleen zo lang wachten en veel onderzoeken voordat ze wat gaan doen...maar ja...t is niet anders...

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    own idd, klopt daardan geen snars van! mmmm we moeten ons er toch nog meer eens goed in verdiepen, wat een gedoe zeg. even de manderijnen schil weggooien, gaat op mijn keel werken.. blegh..

Wat is die gezameiljk hyvesdan?/ volgens mij heb ik me wel al een keer toegevoegd! weet niet of ik geaccepteerd ben!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje wat hebben jullie geluk met jullie mannetjes zeg... ik mag blij zijn als hij wat binnen haalt en dat is niet alleen nu hij een eigen bedrijfje heeft. :( Pfff zie net dat als ons kindje 2 dagen naar het kdv moet we nog 150,- ongeveer moeten betalen. Nou ik betrek Daan zijn boekhouder er wel even bij hoor... want dit is echt geen doen. :(

Ik ben echt zow bang dat ik gewoon 4 dagen moet gaan werken omdat mijn vent zo'n lampzwans is. En dan kan ons kindje 2 dagen naar mijn schoonmoeder. :( Zie ik ook niet echt zitten, maar jah dat moet dan maar. :( :( :( Waarom kan mijn vent niet gewoon geld verdienen zoals iedereen?

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby, dikke knuf voor jou meid, wat een rot uitslag toch he,
    Hoop dat je eitjes snel wat harder gaan groeien en dat ze toch snel mogen gaan springen!

@lynn, wat een leuke schilderijtjes heb je in je album staan joh, crea bea hoor!

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    heb mijn hyves weer gepimpt, heb nu een achtergrond van mijn zus en mij toen wij nog heel jong waren!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    als je de hyves wil weten stuur ik je pb...

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: dat is geen goed nieuws nee.
    Is het wel goed genoeg voor IVF dan?
    Of heb je daar nog niks over gehoord?

@Matta: je moet Lynn een pb sturen, anders word je niet geaccepteerd op de hyves.

@Debby: maar hij verdiend toch geld?
    Of snap ik het nu niet?

En wat een mega bedragen zeg.
    Mijn man kan in zn eentje misschien 120 duizend krijgen, maar meer echt niet (kijk alleen naar nhg)

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij verdiend wel wat... maar ik zie er nooit wat van terug. En nu door de crisis heeft hij minder klussen, dus ik heb hem gevraagd erbij te gaan werken. Bij de TNT ofzo...
    Hij heeft nooit en te nimmer geld en t ging een tijdje goed maar nu is t echt weer zwaar kl*te en als ik dan de bedragen van de kinderopvang zie. Zal hij toch aan de bak moeten. :(
    Ik probeer er al steeds met hem over te praten maar dan gaat hij als een gek te keer.
    Het liefst zou ik het financieel alleen willen doen maar dan moet hij zich weer bij zijn moeder in gaan schrijven en dat kan ik niet maken.
    Misschien maak ik me teveel zorgen maar ik heb geen 150,- over...

Sorry ben een beetje negatief. T zal allemaal wel loslopen en hij doet ook wel zijn best. Maar ik wil het nu geregeld hebben en niet vlak voor de bevalling. Snap je?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Als jullie veel spaargeld achter de hand hebben mag dat ook meegerekend worden in de hypotheek.
    Je hoeft je geld dan niet in het huis te stoppen, maar zo hebben de hypotheekverstrekkers een zekerheid achter de hand jouw spaargeld.

Zo konden wij ook een hogere hypotheek krijgen :)

Je betaalt dan een klein deel van je spaargeld aan en met de rest moet je gewoon doen wat je zelf wilt ;)

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ik snap je verhaal... Ik snap alleen niet hoe het kan dat jij nooit iets terugziet van Daan zn geld..

Jullie wonen samen, verwachten samen een kindje, dan mag je ook wel verwachte ndat jullie samen de financiën op orde hebben.
    En dus ook van elkaar precies weten wat eruit gaat en wat er binnen komt.

Misschien een tip om eens op papier te zetten wat jullie gezamelijke inkomen is (met een bedrag van Daan erbij waarvan jullie zeker zijn dat hij dat maandelijks binnenkrijgt, en minimaal bedrag dus)
    en van daaruit alle vaste lasten eraf trekken, en dan het geld wat er overblijft verdelen in boodschappengeld, geld voor leuke dingen, etc.
    En dan eventueel het geld wat jullie voor boodschappen ed per maand ndig hebben meteen van de bank afhalen zodra het geld binnen is en dat thuis bewaren.

Zo doe nwij het ook en we weten precies wat er de deur uit gaat en wat er binnen komt.

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @lynn
    pb is verstuurt!

oke, dus spaargeld mag jeook noggebruiken!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik houd dat ook precies bij... maar ik krijg geen grip op Daan zijn inkomsten. :( Ik wil het steeds op een rij zetten maar dan heb ik info nodig van hem en elke keer weet hij het zo te brengen dat het wel een ander keer komt.

Ik heb altijd het huishouden gerunt, ik betaalde alles en Daan verdiende er lekker bij en deden daar de leuke dingen van maar nu doen we geen leuke dingen meer en Daan zegt steeds dat zijn geld op is. Dus begrijp er geen lor van.

Maarjah... ik zal me wel druk maken om niets.

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wij doen het precies zoals kristel!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: ik zie idd op internet dat je meer hypotheek kan krijgen als je spaargeld hebt.
    Vind dat altijd wel leuk om met die schuifjes te spelen om te zien wanneer je wat krijgt enzo :)
    We gaan toch niet kopen, dus hoef ook niet serieus te kijken verder (alhoewel dromen mag ;) )

Ik ben net gebeld door de gyn!
    En het voelt allemaal een stuk beter nu :D

Had de jonge gyn (die geen woord had gezegd vorige week)
    En heb hem ook gezegd dat ik een rotgevoel overgehouden had aan hoe het ging.
    Hij heeft alles uitgelegd en nu is het goed :D

Heb de waardes gekregen, dus ga zo eens opzoeken wat dat allemaal inhoud.
    Hij kon geen kansberekening doen over hoeveel % kans we hebben op een geslaagde TESE behandeling.
    Wilde ik toch gevraagd hebben zodat ik het mee kan nemen in onze overweging ;)

En ik word straks teruggebeld over KID centra's hier in de buurt (zijn er maar 2 hier die nog een eigen spermabank hebben als het goed is, maar goed, info vanaf hun kant kan nooit kwaad!)
    Ga ook vragen of we voorrang hebben als we via het ziekenhuis gaan, maar dat zal wel niet.

Maar ben blij dat ik mn gevoel heb uitgesproken naar de gyn toe.
    Hij was er ook blij om, want hij wil niet dat we het met een rotgevoel afsluiten.
    Een goed gesprek dus :D

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Hmm, betje vreemd hoor... Ik vind dat je daar wel eens goed met hem over mag gaan praten.
    Zoals ik t zo lees doet hij heel erg afstandelijk wat zn geld betreft. Ja en dat hoort niet in een relatie als je samenwoont, dan is het niet meer alleen zijn/haar geld, dan is het het geld van jullie beiden.
    Dus moet je gewoon weten wat hij heeft en waar het naartoe gaat.
    Ik zou er echt eens over praten met m hoor, dit werkt niet zo namelijk...

Ik weet niet zo goed hoe ik moet uitleggen waarom ik vind dat jullie geld van jullie samen is en niet jouw geld of zijn geld. Ik zie het gewoon zo omdat jullie sámen een toekomst proberen op te bouwen door samen te wonen, samen een kindje op de wereld te zetten, samen jullie leven te leiden en dan hoort jullie gezamelijke inkomen daar ook bij ;)

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ze zei wel in het ziekenhuis dat het zoiezo ivf of icsi word dan... dus neem aan t zaad dan daar wel goed genoeg voor is..

maar ik ben er weer vandoor..

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: heb je geen gezamelijke rekening dan?
    Anders zou ik daar eens op kijken.
    Erg vreemd hoe hij doet hoor.

Maar goed, ik doe thuis de financiën en weet precies wat er in komt en uitgaat.
    Mn man kijkt niet eens naar zn bankrekening om :)

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    JEUH! ik ben schoon!
    Kunnen we eindelijk weer verder .. gelukkig..
    Hoeven nu niet meer terug.. ik ga nu werken.. tot vanavond!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat fijn Suus :D
    Dat moet een opluchting zijn zeg.
    En toch ook een naar gevoel misschien?
    Heel dubbel denk.

Werkse!

Deel Deze Pagina