heey allemaal, alles goed hier? Ben net thuis, niet bijgelezen. Kan iemand me bijpraten? Ik ben mooeehoeee.... *gaaaaaap*
Voor het bedrijfje kijkt hij alleen of het geld al binnen is gekomen, de spullen heeft hij gekocht van een erfenis... Zoveel rekenwerk zit daar niet in... hihihi Maar nu moet ik ophouden... Ik ben wel erg negatief. Heb er hoofdpijn van. Hij heeft inderdaad een behoorlijk duw nodig en steeds opnieuw, dat is erg vermoeidend maar dat moet blijkbaar bij hem.... Als hij vrij heeft gaat hij meestal bedrijven langs om naamsbekendheid te creeeren.
hahah ikke ook...maar sinds we de ps3 hebben met singstar vind ik hem niet meer zo leuk..... en schoonmaken vind ik verheldert...lekker schoonmaken en over dingen na denken 8) en mijn man betaald hier alle rekeningen....ikke betaal mijn eigen vgz telefoon autoverzekering en belasting...MAAR ik spaar elke maand een bedrag van ons samen! en de rest wat ik over houd daar doe ik boodschappen van en de extra's dus is niet zo dat hij niets overhoud en ikke alles....was dat maar zo.. nee hoor grapje..
Suus, Gelukkig zag alles er goed uit! Gaby, Hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn! Balen dat het zaad zo slecht was... Hier al vanaf vanochtend heeeel veel egg.. met wat bloed... dus hoop een eitje!
Hier worden allebei onze salarissen op een rekening gestort waarvan we gewoon alle dingen betalen Alles voor het huis, hypotheek, eneco, oasen enzo Verder alle verzekeringen en wat we sparen maken we over naar een andere rekening Al het geld is dus van ons samen, niets moeilijks wie wat betaald of iets, gewoon een pot Dit hadden we ook al voordat we getrouwd waren, dus daar komt het niet door Zat net even op internet te kijken naar de angelsounds, vind de prijs nog wel meevallen, van de goedkoopste dan he, welke hebben jullie genomen? de goedkoopste, of is een duurdere beter?
@debby ga gewoon lekker vanaovnd rustig praten en maak je neit zo druk alles komt wel goed hij houd van je a=en als hij ziet da tjij je zorgen maakt dan zal hij eht toch wel begrijpen en dat je het neit aanvallend bedoeld. komt allemaal goed meid. ik heb nu ook wat problemen met geld omdat ik nu pas ga werken en we het van 1 loon moesten doen maar als ik straks 4 maanden plat ligt meot ik ook wat weg gezet hebben want heb dan nergens recht op ,ieder zo zijn iegen problemen toch maar weet dat het goed komt en familie steunt ons en daar ben ik blij om. @sammie met bloed? is dat normaal?
dit is trouwens het huis wat wij graag willen kopen en waar ik nu alles voor aan het uitzoeken ben http://www.wilsonmakelaardij.nl/item/13/382
die van mij was 100 euro weet niet of dat de duurtste of goedkoopste...in ieder geval zonder hoofdtelefoon...
mooi hoor..vooral die stoelen nee even serieus...mooi groot huis met groote tuin...en voor die prijs heb je hier niet zoveel....ik woon echt verkeerd!
@rose mooi huis zeg@ Groot ook @lynn, ik zag de geodkoopste voor 50 euro ongeveer, maar is die wat duurdere beter, en wat heb jij dan als je geen koptelefoon hebt, kun ej dat gewoon zo horen dan? @sammie, ik hoop dat je ei er aan komt meis, of misschien al geweest is! Ben je alweer aan het tempen? @nen nee je banner doet het niet meis, hier zie ik ook niets! Hoe is het met je?
het noorden schijnt het goedkoopst te zijn! vriendin van mijn zus, haar vader is makelaar in Ede.. die lacht zich rot om de prijzen hier.. Voor 300.000 heb je hier al een mooi vrijsstaand huis met een grote tuin..! vind je daar geloof ik niet zo snel.!
hihi het huis staat leeg dus dat staat er neit meer in. het is idd een lekker ruim huis en je kan er in de toekomst nog veel mee (keuken, badkamer, tuin) het heeft veel mogelijkheden. we zijn er helemaal gek op en ik woon nu al 10 jaar in deze wijk en willen hier ook graag een huisje @ryanne nu weet je helemaal waar het is he mijn vriend zijn huis staat te koop in papendrecht zal ff de link zoeken is veel kleiner als hier en ook rond dezelfde prijsklasse maar dat heb je in de randstad he http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ject&hbx=1