@rose vettt eenzwembad! gaat dieook mee? jemig moet je daar 2 ton voor betalen..allemachtig! niet raar bedoelt, het is maar goed dat dat huis daar staat en niet hier, dan had hij er waarschijnlijk 157.000 ofzo voor gekregen!
uhh ik zet hier liever niet neer waar ik vandaan kom...ik zet het op hyves... zullen we het zo zeggen dat die hoekhuizen met garage en een mooie groote tuin... (heb even op funda gekeken) kosten hier 324.500 k.k. dat is een vergelijkbaarhuis wat jullie me net lieten zien...erg he eigenlijk?
Okee lynn, ik begrijp het wel Bedoelde ook niet specifiek woonplaats, maar meer regio Ik kijk zo wel ff op hyves. @ sterretje, met mij gaat het goed! Vorige week ei gehad, dus gelukkig geen idioot lange cyclus dit keer. Gelijk maar ff een andere banner gepakt.. HOe gaat het met jou? Leuke vakantie gehad?
@nen je banner doet het nu weer ja, dus weer spannend voor jullie, hoop dat het deze maand raak mag zijn voor jullie! Hier alles goed, beetje last vna misselijkheid enzo, maar ja dat nemen we maar voor lief Vakantie was wel leuk, maar niet zo kunnen genieten als anders, skien vond ik toch een beetje eng Maar wel lekker ook andere dingen daarom maar gedaan, dsu dat was ook erg lekker hoor! @lynn, hier zijn de huizen ook aardig prijzig, net zo als bij jullie, maar ja wij wonen ook vlak bij de randstad helaas @rose, is dat huis van je vriend? Allemaal babyspullen zie ik!
Heb op de hyves wat foto's neergezet van ons huis Niet alles hoor, babykamer bijv is een grote tyfuszooi, dus die ga ik echt nog niet op de foto zetten Verder hebbe nwe nog een garage, ruime zolder, grote tuin.. etc etc.. had alleen geen zin om overal een foto van te maken (sommige dingen zijn wat rommelig, zoals de eettafel, niet op letten aub )
wij hebben trouwens ook een hoekhuis met aangebouwde garage en ruime tuin... ons huis was 200.000 en woon in Arnhem zoals jullie kunnen zien Maarja, ons huis is niet superruim, gewoon een normale eengezinswoning.
sjezus...ff koeken wat je voor die prijs bij ons hebt! http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ject&hbx=1 nog minder zelfs dan 3 ton. http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ct&imgnr=0 oohttp://www.gratishuisaanbod.nl/woning ... oning=139k vrijstaand. best nog wel veel, mooie huizen.. ook veel 2 onder1 kap en voornamelijk nieuwbouw
ja klopt van de huurders van toen staat er nu niet meer hoor haha. maar het zwembad is ingebouwd en er zit een hele luxe badkamer in die heeft mijn vriend zelf gebouwd
het zijn wel wat foto;s door elkaar want de slaapkamer is verandert...maar mag niet naar boven...en doe het dan ook niet..
@ rose lekker dicht bij mij in de buurt. Moet alleen ff denken waar het ook alweer ligt. Wij hebben ook een gezamenlijke rekening. Fotos van ons huis staan op mijn eigen Hyves. Heb alweer geen zin meer, wil lekker op de bank liggen niksen Wat gaan jullie eten? Wij zelfgemaakte tomatensoep en pannekoeken.
Leuke al die foto's Ik zal ook binnenkort ff foto's plaatsen. Zo te zien houdt iedereen van moderne inrichting!
whahaha wat een combi zeg.. pannekoeken met tomatensoep.! geen idee, wat lief in peto heeft! ga jullie huisje even bekijken ryanne!
Ik kreeg net een smsje: wat ga je vanavond koken Nou zeg! Dus wel ff gezegd dat het helemaal niet zeker is dat IK degene ben die kookt hahaha. De grapjas