@ryanne op de foto zie je dat appartementen complex als het goed is is dat de andere kant, jullie zitten aan dat pleintje dus eigenlijk is dat het enige wat er tussen staat toch, jij hebt een heel leuk huisje heb de foto's al eens gezien. wij houden van modern maar ook lekker warm dus een mengelmoesje
@nen ik hou niet van modern,. ik hou van landelijk! robuust en oud!hahha alleeen de hoekbankis modern!
Ik hou van vanalles door elkaar! De ene keer wil ik veel kleur in de kamer en moet t lekker druk, zoals nu, en de andere keer wil ik t een beetje somber zeg maar, geen vrolijke kleurtjes dus. Ik pas altijd alles aan met accessoires zoals kussentjes en kaarsen enzo.
Wij hebben in ons huis voornamelijk groene accenten. 1 van de muren is pastelgroen, de gordijnen groen, groene kussentjes op de bank, groene kaarsen Verder hebben we donkere, strakke banken (type Nancy van trendhopper, 3zits en loveseat), glazen tafel en zwarte stoelen. En een supermooie parketvloer. Over een tijdje heeft die wel onderhoud nodig denk ik *kijkt naar debby* doet daan ook onderhoud aan parketvloeren?
We gaan trouwens hutspot met een gehaktbal eten of we gaan aardappelschotel met doperwtjes en een worstje eten. Even kijken waar ik zin in heb straks! Is echt heel irritant nu ik zwanger ben.. Heb op de meest onmogelijke momente nzin in bepaalde dingen of de meest vreemde combo's We zien het vanavond wel, Kimo vindt gelukkig alles wel best
Kristel, heb je dan ook dat als je het hebt gemaakt, je opeens zin krijgt in iets anders dan wat er voor je neus staat?
ik houd van schoon! verder moet het gewoon passen....bij ons is de tv kast modern maar verder alles hout....we hebben zelfs een kroonluchter!
wij eten iets van zigeuner schnitzel met spruiten en spekjes erdoor en dan met aardappelen. lekker makkelijk vandaag
@Lynn: maar kroonluchters zijn tegenwoordig modern he Enne, een klein beetje rommel is toch niet erg? Ik vind dat juist wel huiselijk, dan kan je tenminste zien dat er geleefd wordt in het huis @Nen: Hmm, nee als het eenmaal voor mn neus staat dan heb ik er ook wel zin in hoor Alleen vaak een uur na het eten denk ik alweer: hmm, nu heb ik zin in spaghetti (of iets anders natuurlijk) terwijl ik dus net warm gegeten heb
Hier zouden we andijviestamppot eten, maar moet al bijna kotsen als ik er aan denk om het te moetn maken haha Maar goed wie weet hoe mijn maag er aan toe is over anderhalf uur En anders kan me mannetje het altijd nog zelf amken als hij er wel trek in heeft haha, of anders gewooneen keer brood of patat Ga hier er zo vandoor, ff op de bank liggen weer, voel me niet zo lekker nog steeds helaas
haha best wel grappig wat hormonen eigenlijk met je kunnen doen! Ook soms heel vervelend, maar het idee dat ze je zin kunnen laten hebben in eten wat je bijv. normaal nooit zou kiezen..
ik wil een mooie kroonluchter bij een antiekschop halen en dan zelf opknappen oud kan heeeel modern zijn toch
JEETJE,..zit net foto;s vanmijzelf te bekijken van een aantal jaar achter elkaar....ik zit echt in mijn diepte punt! grrr...ik ben wit...en voel me werkelijk een teletubie....