@ lynn, dat gevoel ken ik. Ik had 6 jaar terug maatje 36. Superslank was ik gewoon. En nu.... blegh, niks geen maatje 36 meer :S
ik zal wel eens een foto maken van nu mijn buik en van 3 jaar geleden...grrr...ben wel in se tussen tijd op mijn eigen gaan wonen....rijbewijs en gestopt met roken....
@Lynn: dat zijn de hormonen die nu bezig zijn Ik vind mezelf nu ook echt lelijk (ok, misschien ben ik dat ook wel alleen zo zag ik t eerst niet)
ja idd ik verbied het ghihi het is idd geen vergelijking van nu en 3 jaar geleden doe dan de laatste platte buik foto en 3 jaar geleden hihi.. we dragen levende wezendjes in ons en dat eist zijn tol maar komt allemaal weer goed als je er een beetje aan werkt daarna i know i will
Voel me hier even erg kloten... leidinggevende belde net dat ik morgen niet terug hoef naar m'n gezin. Ze willen liever een meer ervaren kraamverzorgster. 'k heb zo m'n best gedaan om 't goed te doen, ze te begrijpen, met ze mee te denken, hun bezorgdheid serieus te nemen, contact gehouden met de verloskundige op hun verzoek... Bah! Twijfel nu gewoon zo aan mezelf. Mn mannetje is laat thuis, maar belde dat hij mag blijven op z'n werk! Dus dat is goed nieuws! Eten maar even patat... even makkelijk Zal zo even de hond uitlaten... moet echt ff bijkomen... bah! Waarschijnlijk vannacht nog wachtdienst. Hoop zo dat ik nog even een leuk gezin krijg! 'k Krijg altijd de borstvoedingsproblemen en weet ze 9 van de 10x goed op te lossen. De meeste zorgen weet ik ook netjes af te sluiten... Baal echt!
@Red: Toevallig dat daar van de week ook een vraag over is gesteld aan jou en nu komt het in de praktijk voor. Wel balen meis, maar trek het je niet aan. Sommige mensen denken nou eenmaal dat jongeren niks weten. Die zijn nog van de oude stempel Wat super dat je man mag blijven! Dat is goed nieuws zeg. Geen geldzorgen meer!
das wel een klote gevoel red....ik geloof ook wel dat mensen zich onzeker voelen het afschuiven op een kraamverzorgende...lekker makkelijk en zoals dreamer zegt trek het je niet aan... je mag wel bij mij komen als ik bevallen ben!
@Red: Ik weet hoe t is... Ik had t ook toen ik nog in t ziekenhuis werkte. Van die zeikerds die meteen denken dat je niks kan omdat je jong bent. Nouja, pech voor die mensen hoor, jij weet wat ze moeten missen @Lynn: Ik heb de foto's even bekeken en moet zeggen dat ik je er nu veel mooier uit vind zien hoor! Op die eerste 2 foto's zie je er gewoon nog echt uit als een meisje. Nu zie je eruit als een vrouw Ok, je bent wat boller (om t zo maar even te zeggen ) maar je ziet er nog steds heel goed uit hoor! En na de bevalling word je vanzelf weel slanker!
haha ik ben even aan het tellen hoe oud ik daar was op de eerste foto...toen was ik denk ik 17 jaar en ladder zat hahaha...en op de 2e foto....daar was ik 20 op.... ik heb trouwens op de foto van 17 jaar een sigaret in mijn handen dat ziet er raar uit! en ja tuurlijk weet ik dat ik het eraf kan krijgen...maar dan nog...ik moet nog even wachten.....en dat duurt nu zo lang..