En ook nog maar eentje van nu... Ben benieuwd of mijn gezicht ook dikker gaat worden tijdens de zwangerschap... Misschien ook wel leuk om eens bij te houden dmv foto's maargoed, ben er vandoor nu! Boodschappen doen snel en dan eten, heb honger
jemig meiden ik moet 17 pagina's bijlezen graag even stoppen met kletsen nu kan ik eerst bijlezen pizza staat in de oven dus ga vast beginnen met de eerste paar pagina's
ja veel lezen he bos ik heb op de hyves ook wat foto geplaats hoe ik woon. @ all heeft iemand hier ook duphaston geslikt? ben nog steeds niet ong en zaterdah de laatste op? vorige x was het veel sneller
Ik heb ook wat foto's van ons huisje erop gezet, moet alleen nog de rommelkamer en onze slaapkamer maken.
was ik weer, hier in de buurt is de snackbar zo goed en nu smaakt het voor geenmeter.. Lief heeft nog even paracetamol, neusspray en trachtitol gemaakt. Ik ga ook even kijken voor kraamverzorgster, lijkt me echt een prachtig beroep, even informeren! iedereeen lekker gegeten! @lynn Ik vind je er nu ook veel mooier uitzien! een prachtige jonge vrouw!
hey lynn, mijn ogen zijn bestwel eenbeetje slecht en ga donderdagofzo,als ik beter ben een nieuwe bril aanschaffen. en zo vind ik je ook nog wel als je snel kijkt op een zwangere pamela anderson lijken! endat is absoluut niet als een beledeging bedoelt! goed snel kijken hoor!
ik kom niet meer bij...het enige wat een beetje op pamela vind lijken zijn mijn boobies... ik zou vragen aan de brillen man of je ooit nog wel goed kan zien.....hahahah...ben benieuwd op wie je mijn baby vind lijken...zal zo wel een foto neer zetten van de 3d echo...
haha matta wat een vergelijking @ rose ikheb het in nuth laten doen bij het lichtpunt. net lekker soep met pannekoeken gegeten en ook nog een toetje. Nu verplaatsen naar de bank en niets meer doen
Bedoel je niet Knarboor? Want ik zie geen servieskast bij Matta.... Volgens mij zijn er meer mensen die een bril nodig hebben ...
hahahaha... ik heb geen servies kast, ik denkdat dat knarboor idd was.. die v ind ik oook mooi..! ben op zoek naar zoiets in het grijs of in het robuust eiken! zullen we samen een bril halen lynn..!
Goede avond allemaal, Ik las al jullie berichtje en ik dacht ff kijken op de hyves pagina...pfff @ lynn je bent echt nog steeds een super mooie vrouw....zwanger fotomodel man @ knarboor....echt super mooie servies kast...helemaal tof....wil ik ook! @ryanne...lekker soepie en pannekoeken eten wij morgen denk ik @ de rest kweet t ff niet meer...