Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    misschien krijgen wel korting....haha..

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja mooie kast he! ben er super blij mee! gekocht bij de man van sterretje ;)

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

hier heeft hij zijn handje in zijn mondje....maar was niet erg te vrede over de foto;s maar blijkbaar zijn meerdere vriendinne van mij dat ook niet..

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er weer.
    En heb lekker 4 Bosche Bollen gekocht bij de AH! *kwijl*

Ga nu meteen even eten en daarna lekker zo'n Bosche bol wegwerken :D :D

Fijne avond allemaal!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nnu ben je me kwijt...bij de man van sterretje? en waar is die winkel? haha dan hebben ze een nieuwe klant want ik wil er perse eentje voor in de keuken als we dadelijk de muur eruit slopen! 8)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh en btw, ik haal die foto's van mij weer uit mn album... Blijkbaar zijn ze niet boeiend :)

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    mijn foto's staan bij Shirley-shireen.. thats me!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dreamer: of moet ik zeggen wensouder :) klinkt goed ja ik heb de rennies in huis en tot nu toe heb ik er nog maar 1 per dag nodig gehad (gister en vandaag :) ) dus hoop dat het daar bij blijft want tot nu toe hebben ze geholpen...

dat is een goede van jou een cadeau voor de aanstaande papa...thanks voor de super tip.

@grappig om te zien dat het grootste deel denk dat we een jongen krijgen....is mijn gevoel zelf ook namelijk

@matta: gefeliciteerd met de kleine van je vriendin
    leuk huis....veel licht ook zeg heerlijk....gaan jullie hier kijken?

@sammie: zit er toch nog een voordeel aan dat hij thuis is toch.

@sterretje: hoe was je vakantie meid. beetje genoten. niet te misselijk geweest op vakantie?

@lynn: ik denk niet dat ik een meisje krijg hoor. denk een prinsje namelijk... en ja ik wil het weten...

@debby: ik heb het ook steeds over hij...en dan zegt vriendlief....of een zij.... :)

@matta: volgens mij mag je wel meer geld lenen hoor om op te knappen/verbouwen....

veel zwangeren en weinig nieuwe meiden zeg...

@gaby: hiervoor was je toch nooit overtijd...wel apart dat je eitjes nu ineens niet hard groeien... vervelende uitslag zeg van het zaad van joey hoe is hij er zelf onder.

@kristel: volgens mij geld die 3-5 jaar alleen als je voor jezelf bent begonnen....als je gewoon bij je baas werkt gaan ze gewoon uit van je laatste salaris (bij ons wel in iedergeval)

@debby: vervelend he al die administratie...ben blij dat ik een boekhouder in huis hebt :)
    kan je vriend niet een dag "oppassen" dan al hij het toch rustig heeft met zijn werk. scheelt weer een dag opvang of schoonmoeder. .

@dreamer: beter dat je je het gewoon gezegt hebt tegen de gyn...voor jou en voor hem alleen maar fijn dat je eerlijk bent.

@suus: goed nieuws zeg dat je schoon bent...hoop dat het snel weer raak is...

@hobby: nee eigenlijk geen hobby's...is dat gek?

@rekeningen: jee wat een gedoe met geld bij sommige zeg....wij hebben 1 betaalrekening en 1 spaarrekening....we hebben een half jaar geleden alles bij elkaar gegooid en nu is het gewoon 1 pot...

@rose: ziet er leuk uit dat huis...hopen dat het mag lukken allemaal..

(sorry dat ik sommige namen dubbel heb enzo hoor maar typ gelijk mee met bijlezen en dit is ff makkelijker...)

pffff klaar

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    '
    ik was ze toen straks aan het zoeken maar kan ze niet vinden op hyves... :(

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja hoor ik ben er weer en iedereen is weg zeker?
    nou dan ga ik maar ff opruimen en douchen....
    misschien tot later.

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    mee2.. dan ben ik ook een klant! wij hebben ooit een hele mooie grijze gezien in Drachten bij een parketwinkel.. die was ook prachtig.. met een bolle vorm! was 1000 euro.. koopje opzich, hadden wij niet toen!

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    bij de trendhopper hadden ze ook een hele mooie voor ik geloof 500euro!

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    matta op wie lijkt mijn baby...?zie vorige pagina..

en bos ik bn er nog hoor!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ik mag ook a.s. maandag voor de eerste echo :D
    kunnen we elkaar er een beetje doorheen slepen :D
    Wij doen het financieel hetzelfde als jullie :D

@ Suus: Fijn dat je schoon bent meid, ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven...

pfff ben helemaal dol van het bijlezen, ga nog ff gauw op hyves kijken en dan gtst kijken, daarna kom ik nog wel ff spieken...

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ben freddie aan het kijken!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er toch nog even, eten is nog niet klaar :(
    We gaan lekker hutspot eten met een gehaktbal! En daarna ga ik natuurlijk genieten van mijn bossche bol :D

@Lynn: Ik kan er weinig over zeggen op wie hij lijkt.. Ik vind het een vrij onduidelijke foto :(

@Knarboor: Jullie kast lijkt best wel op die van ons vind ik!
    Alleen is die van ons een stuk rommeliger :)

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Eten is nu wel klaar. Eindelijk :D

*zwaai*

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @red snap heel goed da tje je rot voelt maar trek het je neit aan mensen zijn gewoon onzeker in zo'n situatie en dan geven ze eht aan alles en iedereen de schuld.

@ryanne ow oke ik hoorde namelijm op een ander topic dat ze dat niet doen voor 20 weken in nuth maae dan weet ik dat :D

hey bos hoe is het?

heb net een lijstje gemaakt met prijzen wat we ongeveer nodig hebben en kom op 2300 euro is dit veel? inclusief kinderwagen van 900 euro

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey ben er nog ffies...heb de boel al opgeruimd en konijnen eten gegeven....moet eigenlijk douchen maar ben zoooo lui...

rose: zolang ik rennies gebruik gaat het wel goed tot nu toe...ben best beetje zenuwachtig voor morgen...hoop zo dat ik de gevulde koeken uit mag delen op het werk (dat is traditie bij ons dan weet iedereen gelijk voldoende)
    heb geen idee of dat veel of weinig geld is...heb nog geen idee wat het allemaal gaat kosten....heb nog geen lijst gemaakt...

Deel Deze Pagina