@Dees: nogmaals een dikke knuff voor jou. Je weet me te vinden he meis! Heel veel sterkte. Internet ligt er hier meer uit dan dat ie t doet, zwaar vervelend! Doe al 2 uur om 3 pagina;s te lezen
nu al iedereen naar bed? Kom pas net tot leven. @ dees dikke knuffel meid. hoe kan dat zo ineens? @ rose we hadden gewoon een pretecho van 30 min. laten maken en ze vroeg mocht ik het zien wil je het dan weten. Ze zei dat het kon dat het te vroeg was maar we hadden geluk
@ desiree dikke knuffel meid @ ryanne ow oke ik hoop dat ze het gaan zien in het zh met 16 weken Welteusten all
Geslachtbepaling bij een echo wordt normaal gesproken pas vanaf 18-20 weken officieel gedaan bij pretechobureau's. Het kan meestal wel al voor die tijd, maar dat kunnen ze je niet garanderen, daarom dat ze een latere tijd aangeven. Als ze bij 18-20 weken t niet goed kunnen zien doordat je kindje verkeerd ligt oid, dan laten ze je gratis terug komen. Dat mag je niet als je voor die periode van 18-20 weken komt en t is niet te zien. Daarom geven ze bijna overal aan dat t pas later te zien is Snappen jullie wat ik bedoel? Ik ga lekker slapen nu! Eerst nog even douchen en dan mn warme bedje in duiken Slaap lekker allemaal!
niemand bij kast mooi en ik ben er zo trots op Heb trouwens weer meer bloedverlies na de inwendige echo van gister :S Echt heel vreemd!
http://www.nu.nl/algemeen/1906017/vijft ... vrouw.html Dit is ook erg.. jaloerse zus denk ik! pff.. maja.. ik ga maar eens werken.. moet invallen op een kdv van 8.30 tot 12.30
Goedemorgen allemaal! Ik heb inmiddels alweer een heftige ochtend achter de rug. Mijn mannetje kwam gister namelijk pas om 00.15uur thuis toen ik al lag te slapen dus vanmorgen probeerde ik met Daan te praten over de financiën. Dat ging erg moeizaam... Ik in tranen en Daan voelde zich enorm aangevallen en het leek net of hij alleen de negatieve dingen uit het gesprek haalde. Hij zei zelfs 'Nou dat doek ik mijn zaak wel op en dan krijg je een vent die elke maand hetzelfde bedrag verdiend' Pfffff... zo vermoeiend. Maar na veel geschreeuw, gehuil etc etc snapt hij me wel, hoop ik. Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik het samen wil doen en niet dat we allebei ons eigen ding doen met het geld. Dat ik liever 1 rekening open voor ons samen enz. Daar stemde hij ook wel mee in. En ik ga aankomende maanden zijn financiën op een rijtje zetten zodat we gemiddeld weten wat zijn winst per maand is. Uiteindelijk ben ik wel tevreden met het gesprek, wel jammer dat het op deze manier moest. Maar jah... we zijn geloof ik een stapje verder. Ik heb op mijn werk al aangegeven dat ik misschien een halve dag werk vandaag. (mijn collega ging gelijk accoord toen ze de vlekken in mijn gezicht zag) Ik verwacht zo helemaal in te storten... maar ik zal mijn best doen om de dag vol te maken. Jullie hebben trouwens weer flink lopen kleppen gister avond. hihihi Suus: Je bent helemaal schoon hea?!?! Goed hoor! Ik denk dat alles nu heel gevoelig is van binnen en dat je daarom na de inwendige echo weer een beetje bloedverlies hebt. Jullie kunnen weer verder! De rest weet ik even niet meer. Ik ga even een things to do lijstje maken voor op t werk. Kwam er gister achter dat ik vanalles vergeten was te doen... Niet ernstig ofzo, maar wel stom. Heel veel liefs Debby
Goedemorgen meiden, Er is inderdaad weer veel gekletst...! @ suus...ik vind je kast wel mooi hoor...! En over die bloeding denk ik hetzelfde als debby! @ debby...wel naar dat het gesprek zo moest gaan...maar soms is het beter dat het een hard gesprek is zodat het ook aankomt dan dat je nog een paar maand blijft rommelen zo! Succes met de financiën op poten zetten...ben ik ook mee bezig bij ons... @ de rest....een hele fijne dag gewenst! greetzzz eva
Hey Eva, Thanx! Indd beter zo dan in onzekerheid blijven. Hoe gaat t met jou? Jij ook een fijne dag! Liefs
Jah idd...hard lachen en onder het huilen elke keer roepen...er is nix....laat me nou....er is nix moet gewoon ff janken
Wat zijn jullie alweer wakker ja! @Debby, goed dat je er over gepraat hebt, bij ons gebeurt het ook regelmatig op zo'n manier... haha... al hoewel de laatste tijd gaat 't erg goed. Maar als er straks een kleine komt, moet er idd wel financiele zekerheid zijn. Ik kan trouwens de prijslijst niet openen 'k Zal eerst de hond 's even uitlaten en nog maar 's over na gaan denken of ik wel of niet m'n leidinggevende nog moet bellen. 't Is niet mijn eigen en juist degenen waar ik niks mee heb, maar 't zit me wel nog dwars.
Ohhh wat vreemd... Heb je een idee waardoor dat komt? Ik zal het vanavond nog wel een keer proberen, eva kon hem wel openen geloof ik. Ik kan me voorstellen dat het je dwars zit, maar misschien moet je het niet te persoonlijk opvatten. Iedergeval niet vanuit jou leidinggevende. Die wil/ moet waarschijnlijk alleen maar de vraag van die mensen inwilligen. Snap je? Ik hoop dat je snel weer een leuk en misschien wat jonger gezin krijgt.