Ik snap niets van dat temperaturen, wil het wel gaan doen maar heb dan wel wat uitleg nodig. (net als Ryanne)
Hallo iedereen, Ik zou even laten weten wat mijn test zei, Een test heb ik niet meer hoeven doen... Ik werd zaterdag avond ongesteld . Maar goed.... Voor een kindje gaan we nu nog even niet, als ik nu zwanger geweest was, was het niet erg en welkom maar niet gepland. Maar wij wachten nog even totdat mijn studie is afgerond. Van tempen heb ik ook geen kaas gegeten. Kusjes
Hey dames, Hoe gaat t hier met iedereen? Ik heb echt even last van een dip heb een topic geopend hierover: 'Zie het soms echt niet meer zitten...' @Sammi: Sorry, ben ook niet zo heel erg thuis in het tempwereldje.. @Dreamer: hoe gaat het bij jou?
Ik ben op zoek naar een flinke knuffel Vanmorgen ongi geworden. Ben vanacht extra vaak naar de wc gegaan om te kijken of het al kwam, zodat mn man er tenminste nog was. Maar nee, natuurlijk pas toen mn man aan het werk was Hij heeft me wel al een paar keer gebeld, maar mis een paar armen om me heen Stomme rotdag vandaag.
Dreamer ook een hele dikke knuffel voor jou meid... Al heb je er nu niets aan, onze tijd komt zeker weten! Nu ff lekker uithuilen en proberen weer positief te blijven. Maar dat is heel moeilijk! Kuffel voor jou...
@Kristel: ja 2700 voor een jurk is een heleboel geld. Met alleen je jurk ben je er namelijk nog lang niet. Je moet nog lingerie, en geen gewone, want je moet een torselet. Mijne koste 155 euro. Dan je string nog die erbij moet passen. Mijne koste 25 euro. Je hoepel: 100 euro. Je schoenen: 155 euro. Je kousen: 40 euro Je kousenband: 10 euro Je sieraden: uit mn hoofd geen idee, maar meer dan 100 euro. Een stola, een tasje, handschoenen, vermaakkosten enz enz. Een totaalprijs van 2700 euro is nog redelijk duur, maar enkel de jurk 2700 is dus extreem duur Ik wil je niet van je droom afhelpen, maar de kans dat je het red als weddingplanner is wel miniscuul. Er is niet veel vraag naar weddingplanners. Daarbij zou ik niet zo'n jonge weddingplanner zonder ervaring willen inhuren, dat zou voor mij niet vertrouwd aanvoelen. En er zijn echt 100-en zo niet 1000-en jonge dames die dit jaar of volgend jaar gaan trouwen en nu denken luek, weddingplanner worden! Dus met jou staan er dadelijk 1000-en jonge dames die hun diensten willen verkopen... Snap je wat ik wil zeggen? Het is leuk, maar de kans is echt heel klein dat je er je beroep van kan maken. Zo dat waren even de wijze woorden van oma De prijzen die erbij staan zijn trouwens wat ik er zo ongeveer voor betaald heb hoor, kan per ding verschillen natuurlijk. Wij waren ook zo rond de 8-10 duizend euro kwijt (ben gestopt met tellen op een gegeven moment werd me teveel!) Maar het was echt een superdag! Nog mooier dan we hadden durven dromen. Het is me elke cent en inspanning waard geweest! Balen dat je ongi bent geworden Gaan we weer samen voor de volgende ronde raak? En succes alvast morgen met de echo! @Sterretje: hoop nog steeds voor je dat je ei nog niet geweest is, maar dat ie wel snel komt! Ik heb trouwens maar 2 dagen echt gebloed na mn mk. En normaal was dat 6-8 dagen flink bloeden als ik ongi was. Er staat niet echt een aantal dagen voor een mk volgens mij. Ehhh verder weet ik het zo uit mn hoofd niet! Waren zoveel pagina's ineens Zal straks eens de lijst omhoog halen, want daar klopt nu ook niks meer van.
Ow ja en natuurlijk kwam mn moeder gisteren weer met: je raad nooit wie er zwanger zijn! *zucht* Weer iemand om ons heen die zwanger is. Ik hoop dat ze over 3 maanden bij iedereen langs kan gaan met: je raad nooit wie er zwanger is, mijn dochter! Dromen mag ...
NOD lijst Juni 27: Knarboor 2e ronde Juli 1: MamaAsh 7: Kristel86, 6e ronde, 1e na vmk 13: Alexia R, 1e ronde 20: Romytamara 20: Ryanne, 2e ronde na mk 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Sammie88 25: Butterfly26 26: Lexy4 Augustus 1: Sterretje08 4: Dreamer83 3e ronde
halowwaatjes allemaal zo ik ben heir ook weer even.. heb net gesport op me wii... en kleine meid slapa tnog en half uurtje bezig geweest met een giga was op te vouwen en heb nu een vlieg in huis die me pest maar heb geen zin om hem te vermoorden hoe is het hier verder? heb eerlijk gezegd niet veel gelezen hier las iets over trouwen kan ik niet over mee praten en tempraturen snap ik geen bal van dus kan ik helaas niet mee helpen.. verrder hooi
Heb de lijst even naar boven gehaald en mezelf op 4 augustus *slik* gezet. Kristel, wat is jouw nod? Natas, wil jij er weer op of wil je nog even wachten? Anderen die erop, eraf of veranderd willen worden? Roept u maar! Ow en ik ga trouwens een thuisblijf mamma worden Pas als de kinderen naar school gaan zou ik weer gaan werken. En tot nu toe wil ik maar 1 kindje, maar betrap mezelf er al op dat ik het regelmatig over kinderen heb tegen mn man We zien dus wel hoe het loopt Laten we er maar eerst 1 proberen te krijgen
Dreamer dat is even balen. Ik heb net het ziekenhuis gebeld voor de gyn. Ik zou terug gebeld worden en binnen twee weken zou ik een vervolg afspraak hebben. Zegt de vrouw aan de telefoon dat ik pas 29 augustus weer bij haar terecht kan?! Dacht ik dus niet...Nu moet ik woensdag weer bellen om eerder een afspraak te krijgen, de gyn zat eigenlijk vol en dat moet dan na het spreekuur, dat zal mij een worst wezen. Als het goed is hoef ik alleen maar pilletjes te hebben en kan ik weer even vooruit, daar ga ik echt geen 2 maanden voor wachten! Zo dat moest ik even kwijt.
heey je kan mer erbij zetten doe maar 5 augustus dan... want zaterdag ben ik al een klein beetje bloed verloren en me miskraam is goed doorgezet op 2 juli... hou dat dan maar aan als dag 1.. dan is het in ieder geval een lange cyclus.. pff ben uitgegeaan van de 34 dagen weer... maarjah..
@Dreamer: mn NOD is 3 augustus, 2 augustus zou ik dus ongi moeten worden... Verder hebben mijn vriend en ik besloten dat ik totaal 3000 euro uit mag geven aan een jurk + alles wat daar nog bij hoort Ik red het dus wel allemaal Wat betreft weddingplanner, ik wil dit nu niet gaan doen omdat ik we nu gaan trouwen ofzo hoor Ik heb dit al een tijdje in me hoofd om te gaan doen, maar had voor mezelf besloten dat als ik na onze vakantie er nog zo over dacht om het dan te gaan doen En ik wil het dus nog steeds graag! Verder weet ik dat het ook heel moeilijk is om er werk in te vinden, maar het is niet noodzakelijk dat ik er werk mee vind, dus ik kan op mn gemak, rustig aan, zonder druk, langzaamaan iets proberen op te bouwen als ik klaar ben ermee. Nouja, lukt het niet om iets op te bouwen, dan niet, zo makkelijk ben ik dan weer wel Dus maak je niet al te veel zorgen dat ik het te rooskleurig in zie hoor Verder wil ik je nog even een dikke knuf geven! Klotedag vandaag zeg... Maar we gaan er zeker weten voor samen!
NOD lijst Juni 27: Knarboor 2e ronde Juli 1: MamaAsh 13: Alexia R, 1e ronde 20: Romytamara 20: Ryanne, 2e ronde na mk 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Sammie88 25: Butterfly26 26: Lexy4 Augustus 1: Sterretje08 3: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83 3e ronde
Ik ga 3 dagen werken. Kindje gaat een dag naar opvang en een dag naar schoonmoeder. Die zou het heerlijk vinden als we haar vragen en ze woont om de hoek. Zou niet de hele dag thuis kunnen zitten maar ook niet fulltime werken. Kies dus voor de middenweg. Hier is t trouwens echt hondenweer, storm regen hagel. Echt niet meer leuk. En heb vanavond puppycursus :s