Goeiemorgen meiden! Alles goed hier? @ knarboor, ik heb duphaston geslikt, maar probeer ze zo min mogelijk te gebruiken, want ik word er kotsmisselijk van! Na 5 dagen kan ik dan haast niet meer. Mij werd gezegd dat wanneer er niks komt, je grote kans hebt dat je zwanger bent.. Dus misschien moet je een testje doen? @ lynn, wat een lieve echofoto's! Zeker die ene met zijn handje in zijn mond @ red, wat naar dat ze vragen om een andere kraamverzorgster! Jij hebt ook je diploma gehaald dus jij bent net zoveel waard als iemand anders! Mij lijkt het juist leuk om een jongere kraamverzorgster te hebben! Je leest ook wel eens verhalen over van die oude taarten in huis die alles even bepalen... Als ik ben bevallen, mag je bij mij komen hoor @ bos, wat fijn dat de rennies helpen! Veel plezier bij je echo vandaag! @ desiree, wat een vervelend nieuws meis! Bah, echt rot voor jullie! Veel sterkte *knuf* @ debby, wat lastig dat het gesprek zo moeizaam verliep. Maar hopelijk ziet hij nu wel in wat je punt is, en kunnen jullie het anders aanpakken.
Ik begin trouwens echt de testkriebels te krijgen.... Maar moet nog wel even wachten! Vriendlief stelde voor dat we zaterdag een testje zouden doen, maar dat is 3/4 dagen voor NOD. Ben gewoon veel te bang dat dat weer een teleurstelling wordt. Maar ik ben ook benieuwd hoe lang ik me nog weet in te houden..
Ja het gaat wel hoor.. Heb vrijdag zitten janken daar in het ziekenhuis en toen was ik eigenlijk ook wel weer klaar ermee. We doen het wel rustig aan, hebben het vaak druk dus de tijd vliegt toch wel.. Dat het spontaan nog lukt zal toch niet, met zo weinig zaad. We moeten goed nadenken wat we willen het is natuurlijk een moeilijke keuze. @ eva ik denk ook wel dat het goed zal blijven gaan. Je gevoel daarover zegt een hoop. @ red wat een situatie zeg, als je maar voor jezelf opkomt het klinkt bij mij dat je in ieder geval goed hebt gehandeld. @ sammie hoe is het met jou, heb je ook nog steeds last van je oor? Hier ook, hoor geen flikker met me linkeroor..
@desiree miss moet je even met dreamer praten! kijken hoe zij de dingetjes heeft gedaan.. jullie zitten haast in het zelfde schuitje. @red vind het er vervelend voor je, maar ook hier kan je weer iets van leren.. niet alle mensen ij het zelfde en je zegt het zelf, het zijn oudere mensen. die zullenw el gedacht hebben en dan moet dat jonge grietje ons vertellen wat we moeten doen met de baby, ze komt zelf net uit de l uiers..(bwv spreke he) Ik hoop voor je dat een leuk jong gezinnetje krijgt.. ! Hou er rekening mee, soms ligt het niet eens aan jezelf! @nen even volhouden meis... probeer idd geval te wachten tot zaterdag, alhoewel er wel testen zijn waarmee je 6 dgn voor je nod kan testen.. @bos veel plezier bij de echo mnr/mvr! @debby wat fijn dat hij er ook aan wil werken nu! heeft je wat tranen gekost, maar het is allemaal voor het goede doel.. overizcht en voor jullie Beeb.!
@ matta, ja ik wacht sowieso tot het weekend, want anders kost het me alleen maar een test. Als mijn vermoeden/gevoel klopt dan zou ik afgelopen weekend mijn innesteling hebben gehad, dus dan moet ik echt wel een weekje wachten om posi te kunnen testen. Ik heb hier die van kv liggen, 2 voor 5 euro en die zijn ook redelijk gevoelig. Maar ik denk dat ik toch zondag ga testen...
Ik heb trouwens wel het idee dat de adres op mijn (.)(.) beter zichtbaar worden. Vooral op 1 allemaal van die kleine adertjes die wat donkerder worden. Echt heel spannend! Ik probeer het van me af te zetten, maar toch laat ik me elke keer weer gek maken door mijn lijf... Maar ach, dat kennen jullie vast ook
Nen ik zou ook nog even wachten ook al ben je zo ongeduldig.. 6 dagen voor NOD positief testen gebeurt niet vaak. Echt, wacht nog een paar dagen tot je gaat testen als je dan positief test heb je al geluk! Hier aan het wachten op me ongi, had 'm vandaag al verwacht eigenlijk.
Oh, maar ik wacht sowieso nog wel even hoor. Denk dat mijn berichtje het idee opwekt dat ik het liefst morgenochtend ga testen, maar ik wilde eigenlijk ook gewoon wachten tot volgende week dinsdag. Maar dit keer is vriendlief erg nieuwsgierig en die stelde voor om zaterdag te testen. En nu het dichterbij komt krijg ik kriebels. Maar het wordt eerder zondag of dinsdag dat ik ga testen Al was het zaterdag een mooi cadeautje geweest als ik een posi test zou hebben, want dan zijn we 5.5 jaar samen!
Ja is het ook, maar ik ben dan weer bang dat het van iets anders komt ofzo. Of dat het me niet eerder is opgevallen. Maargoed, ik kan natuurlijk blijven speculeren, maar het is gewoon afwachten tot de test! Nog mensen met leuke plannen voor vandaag?
Goede morgen meiden, Wat zijn jullie allemaal lekker vroeg uit de veren Hier om 8 uur even opgestaan, maar toen weer lekker me bedje ingedoken tot 11 uur Nog steeds zo misselijk, gelukkig niet aan het kotsen, dus dat scheelt wel een stuk! Morgen moet ik weer werken, blehg heb er nog helemaal geen zin in, zeker niet als ik me niet goed voel, dan is het gewoon vervelend om te moeten gaan werken! @bos hoe laat heb je je echo vandaag? @desiree, een dikke knuffel voor jou meis Wat balen allemaal zeg, dit hadden jullie vast niet zien aankomen nu Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen plaatsen en er uit gaan komen wat jullie willen Dan kunnen jullie eindelijk verder gaan kijken @nen spannend meis, enne gewoon zaterdag dan testen hoor, dat is wel een aardige datum voor nod toch Nu is de kans veel kleiner om positief te testen dan over 3 dagen, volhouden hoor! @red dikke knuf meis, en echt een geod gesprek aan gaan hoor, het is fijn asl je wat meer duidelijkheid hebt over hoe en wat, zo is het ook niets! Kom voor jezelf op hoor~! Verder weet ik even niet meer wat ik allemaal gelezen heb
Dan moeten we niet tegelijk zwanger zijn Nen, want dan ben ik met verlof @Matta, klopt maar we gaan nu samen met De Friese Wouden en ISIS dus weet niet hoeveel keuzegezinnen we mogen. De directeur maakte het niet uit, al hadden we er 10. Haha, nog even afwachten hoe 't allemaal gaat komen. Wel kunnen gezinnen en voorkeur opgeven en als wij ook kunnen, dan gaan we erheen Ik ga hier maar 's wat in huis doen.
mijn vriendinnetje werkt bij de friese wouden als kraamverzorgster en is 4 jan bevallen van eenkindje! als het lukt komt zij bij ons als ik zwanger ben.!
Hey meiden, Misschien kennen jullie het al hoor, maar national geographic heeft een videoserie over het leven in de baarmoeder. Zo bijzonder! http://video.google.nl/videosearch?hl=n ... &ct=title#