Dan is 't dat nu dus een collega van mij Weten mensen om jullie heen dat jullie zwanger willen worden? (voor de niet-zwangeren dan he) Bij ons weten 3 mensen het. M'n schoonzus + man (m'n man had zich versproken) en mijn beste vriendin. Verder niet want ik heb geen zin in steeds vragen of het al zover is. M'n schoonzusje wil het ook gelijk weten als het zover is terwijl wij het liever wat later willen vertellen, dus maar even zien hoe we dat gaan doen. Eerst maar zwanger raken zegt mijn man dan
Alleen mijn beste vriendin weet het, verder nog niemand. Daar wachten we ook nog even mee als het zo ver is.
Hier gaat t wel goed hoor, ben alleen zo moe steeds, word er gek van! En dan komt Kimo ook steeds: Misschien moet je de vk bellen of het erbij hoort of dat het iets anders is. Hallo, ik ben gewoon moe hoor (of reageer ik nu heel overdreven?) Die videoserie heb ik op dvd, heb ik een keer bij Prenatal gekocht
Gaaf zijn die he Nen! Bij mij weten het een aantal mensen trouwens dat we zwanger willen worden. Mijn ouders en schoonouders, zussen en zwager, 1 tante die tarot heeft gedaan bij me (daar kwam zwangerschap uit), 2 collega's en 2 vriendinnen. En het hele forum hier Ik ga nu naar de dierenwinkel, even wat konijnenspulletjes kopen! We gaan vanavond een nieuw konijntje ophalen
goeiemorgen @suus ik vind je kast mooi hoor met die houten mandjes erg knus @debby een hele dikke knuffel jammer dat het idd op zo'n manier moet. en je wou gister praten warom was hij dan zo laat thuis. gelukkigzijn jullie wel een stapje verder gekomen. hopelij ziet hij in dat je je gewoon zorgen maakt. @eva lekker janken hoor @bos heb je een echo? heb ik wat gemist hihi hoelaat? @desiree da tis idd smerig die haarballen. @matta lekker dat je griep weg gaat nu mag ook wel he @nen ja is wel vroeg he voor je nod maar je weet maar nooit. ik duim voor je ik werd net gebeld heb morgen ga morgen al werken bij een kdv groep 1 en 2 dus kindjes van0 tot 4 heb er helemaal zin in, daarna meteen een afspraak bij een hypotheekadviseur over overbruggingshypotheek ben benieuwd. hier begin ik me steeds beter te voelen, misselijkheid ben ik bijna niet meer ik heb een dilemma wat trek i kaan vanavond met mijn diploma uitrijking haha we gaan eerst richting budel want daar werkt mijn vriend en dan rijden we door naar eindhoven en gaan we op de kazerne wat eten is indische rijsttafel dus is wel lekker (mijn vader werkt daar) en dan door naar dne bosch voor mijn diploma whoehoe ben helemaal blij
Wat een leuke dag rose! Hopelijk kunnen jullie een hypotheek krijgen voor het huis Waar twijfel je over qua kleding voor vanavond?
Goede morgen kristel, lekker uitgeslapen? Hier weten ook een hoop mensen wel dat we zwanger willen worden, nog niet dat we het ook daadwerkelijk al zijn hihi Alleen mijn zus en zwager, en schoonzusje en haar man weten dat we op dit moment bezig zijn, plus mijn directe collega's en 2 vriendinnetjes De rest weet natuurlijk allemaal wel van mijn mk, maar we hebben het altijd een beetje erbuiten gelaten of we gelijk weer wilde gaan proberen om zwanger te worden of dat we nog een tijdje gaan wachten Wel komt mijn schoonvader steeds met de vraag of we al iets te vertellen hebben hoor haha, die keek er zo naar uit om opa te worden! Hopelijk mogen we hem snel goed nieuws brengen
@Nen: Nouja, wel lief hoor, maar soms wel hel irritant als je een paar keer per dag moet horen: misschien hoort t erbij? misschien even de vk bellen? Misschie neven naar de ha bellen? etc etc.. Soms gooi ik dan in gedachten gewoon een beker naar zn hoofd hoor
haha dat snap ik wel... Mijn vriend heeft een boek : de 9maandengids voor mannen. Daar staat ook steeds in uitgelegd hoe de vrouw zich voelt enzo.. Misschien iets om hem cadeau te doen
Hihi ik zie 't al voor me! 'k Hoop zo dat het hier ook raak mag zijn! Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn! 'k Hoop dat die leidinggevende niet te laat belt, dan kan ik straks even boodschappen gaan doen. 't Is beetje lullig als ze belt en ik in de winkel sta ofzo.
@Rose: Fijn dat je je weer beter aan t voelen bent! @Matta: Gelukkig ben je weer bijna beter Ik zou alleen wel nog even rustig aan doen hoor, anders ben je straks weer meteen ziek. @Sterretje: Hopelijk voel jij je ook snel beter! @De rest: Ik ben echt een vergiet zoals jullie weten... dus natuurlijk ben ik de helft weer vergeten
Dat boekje is ook wel een idee voor mijn man als ik zwanger ben! 'k Ben even bezig met boodschappenlijstje. Even nadenken wat we komende dagen allemaal moeten eten.
Even vraagje... 'k heb zin in een kroket op brood... maarre we hebben net een nieuwe frituurpan en we hebben al 2x gehad dat de kroket helemaal zacht was en uitelkaar viel. Iemand ideeen? Eerste keer waren ze ontdooid, dat was mijn schuld maar m'n man had het laatst weer en toen kwam ie rechtstreeks uit de vriezer.
Ehm zou kunnen maar volgens mij staat ie meestal bijna op z'n heetst. 'k Zet 'm wel op 190 graden, warmer kan ie niet. Volgens mij stond ie de vorige keer op 180 graden. 'k Ga wel een poging doen Flauw, m'n man mag niet vaker dan 1x per week frituren.. ik ga 't dus heel stiekum doen
@sterretje wanneer willen jullie het vertellen ? @nen ja weet ik dus niet hihi ,wil iets waar je me buikje in ziet hihi maar di grijze lange trui die heb ik u al zo vaak aan gehad dat dat hem niet word en veel broeken zitten niet lekker en wil toch netjes gaan, misschien doe ik mijn bruine pak aan maar daar zie je neit in dat ik een buikje heb. erg he dat ik aar mee wil showen nu al @red dat vind ik altijd zo moeilijk om te bepalen wat ik aankomende dagen ga eten want ik weet als ik het haal heb ik de ag erna er geen zin meer in haha stiekem frituren hmm dat ga je ruiken hoor hihi.. ik ga ff douchen en me op maken dan voel ik me weer helemaal fris daarna ga ik ook leker wat eten want sterf van de honger.. heb het gevoel dat die kleine me op eet van binnen haha ik kreeg trouwens vanochtend nog een sms van mijn tante die had ik gisteren gesproken over babyspullen ze werkt namelijk in duiven in een babyzaak en in utrecht bij de babyplanet en ik vroeg of we kortin konden krijgen op de stokke kinderwagen maar omdat tie al van 1000 naar 895 was gegaan kon dat neit maar ze smsde dus vanochtend dat we er nog geen moesten aanschaffen dat ze wat ging proberen hihi :d dus ben benieuwd elke euro is meegenomen he